Noen som har fått ny ramme til Bugaboo etter garantien er ute? Altså på reklamasjon?

Ugleskogen

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Buggisen min knirker så mye at jeg ikke orker å trille den noe særlig. Den er ca 3 år gammel. Noen som kjenner til barnashus og reklamasjon ift dette?
 
Buggisen min knirker så mye at jeg ikke orker å trille den noe særlig. Den er ca 3 år gammel. Noen som kjenner til barnashus og reklamasjon ift dette?

prøvd å smøre den? Eller kjørt den en runde på service hos barnas hus? :)
 
prøvd å smøre den? Eller kjørt den en runde på service hos barnas hus? :)
Har akkurat hatt den på service. De synes også det var påfallende ille. Skal reklamere til Bugaboo. Men garantien er jo gått ut når vogna er tre år gammel. Noen erfaringer ift reklamasjon ? Jeg ønsker meg jo nytt understell.
 
Har akkurat hatt den på service. De synes også det var påfallende ille. Skal reklamere til Bugaboo. Men garantien er jo gått ut når vogna er tre år gammel. Noen erfaringer ift reklamasjon ? Jeg ønsker meg jo nytt understell.
Har ikke sånne ting 5 års garanti?
 
Har akkurat hatt den på service. De synes også det var påfallende ille. Skal reklamere til Bugaboo. Men garantien er jo gått ut når vogna er tre år gammel. Noen erfaringer ift reklamasjon ? Jeg ønsker meg jo nytt understell.

har ingen erfaring selv, men vil også påstå at en vogn nok har 5 års reklamasjonsfrist ☺️ Garanti er vel mer nyttig i andre land hvor man ikke har like god forbrukerlovgivning
 
Back
Topp