Prematur vannavgang

Vis vedlegget 362954
Lillemor skulle ha vært i uke 32+1 i magehuset i dag men hun er allerede 5 uker gammel i dag og er en liten klump på 1550 g :Heartred vi hadde et par tøffe dager tidligere i uka med mange dipper og påvist mrsa og spesielt en opplevelse der det var veldig kritisk og jeg trodde jeg måtte se barnet mitt dø... men plutselig hentet hun seg inn, sov hele dagen og sakte men sikkert kunne de trappe ned på oksygenet. Og når fredagen kom så feiret vi inn helgen men å bytte ut cpap med highflow :happy:
På lørdagen skrudde de ned hig flowen ytterligere og de tror at innom et par dager så er hun helt uten pustestøtte. Saker og ting endrer seg fort med disse små men denne jenta måtte vel bare gi mammaen sin litt ekstra grå hår før hun bestemte seg for å bli bra igjen :wacky:
Sender mange gode tanker til dere. Og du, ikke føl du MÅ oppdatere . Gjør det når du er klar for det ❤️
 
Vis vedlegget 362954
Lillemor skulle ha vært i uke 32+1 i magehuset i dag men hun er allerede 5 uker gammel i dag og er en liten klump på 1550 g :Heartred vi hadde et par tøffe dager tidligere i uka med mange dipper og påvist mrsa og spesielt en opplevelse der det var veldig kritisk og jeg trodde jeg måtte se barnet mitt dø... men plutselig hentet hun seg inn, sov hele dagen og sakte men sikkert kunne de trappe ned på oksygenet. Og når fredagen kom så feiret vi inn helgen men å bytte ut cpap med highflow :happy:
På lørdagen skrudde de ned hig flowen ytterligere og de tror at innom et par dager så er hun helt uten pustestøtte. Saker og ting endrer seg fort med disse små men denne jenta måtte vel bare gi mammaen sin litt ekstra grå hår før hun bestemte seg for å bli bra igjen :wacky:

Uff, så ufattelig skremmende og ekkelt:sad010 Så utrolig godt det gikk bra, må være en fantastisk stor lettelse:Heartred Herlig hun straks er helt uten pustestøtte:hello2 Nydelig lita frøken:Heartpink:love7:dummy1:
 
Vis vedlegget 362954
Lillemor skulle ha vært i uke 32+1 i magehuset i dag men hun er allerede 5 uker gammel i dag og er en liten klump på 1550 g :Heartred vi hadde et par tøffe dager tidligere i uka med mange dipper og påvist mrsa og spesielt en opplevelse der det var veldig kritisk og jeg trodde jeg måtte se barnet mitt dø... men plutselig hentet hun seg inn, sov hele dagen og sakte men sikkert kunne de trappe ned på oksygenet. Og når fredagen kom så feiret vi inn helgen men å bytte ut cpap med highflow :happy:
På lørdagen skrudde de ned hig flowen ytterligere og de tror at innom et par dager så er hun helt uten pustestøtte. Saker og ting endrer seg fort med disse små men denne jenta måtte vel bare gi mammaen sin litt ekstra grå hår før hun bestemte seg for å bli bra igjen :wacky:
Dette må være en enorm belasting for dere ❤️
Håper dere får god oppfølging slik at dere kan snakke om de tøffe dagene.
Så godt å høre at det går rette veien , jeg krysser fingrene for at dere får mange gode dager fremover ❤️
 
Vis vedlegget 362954
Lillemor skulle ha vært i uke 32+1 i magehuset i dag men hun er allerede 5 uker gammel i dag og er en liten klump på 1550 g :Heartred vi hadde et par tøffe dager tidligere i uka med mange dipper og påvist mrsa og spesielt en opplevelse der det var veldig kritisk og jeg trodde jeg måtte se barnet mitt dø... men plutselig hentet hun seg inn, sov hele dagen og sakte men sikkert kunne de trappe ned på oksygenet. Og når fredagen kom så feiret vi inn helgen men å bytte ut cpap med highflow :happy:
På lørdagen skrudde de ned hig flowen ytterligere og de tror at innom et par dager så er hun helt uten pustestøtte. Saker og ting endrer seg fort med disse små men denne jenta måtte vel bare gi mammaen sin litt ekstra grå hår før hun bestemte seg for å bli bra igjen :wacky:
SÅ nydelig liten frøken. Hun ser sterk og fin ut!!
 
Hvordan går det med dere?:Heartred
 
upload_2021-9-1_9-6-2.jpeg
vi har kommet hjem :Heartred med sonde riktignok men etter 9 uker på sykehuset fikk vi dra hjem med en frisk liten jente på 2 kg :Heartpink
 
Næmmen ! :Heartred Guu så herlig lita :Heartred Gratulerer så mye med å ha fått kommet hjem med skatten!:Heartred Så bra å høre at alt går bra:Heartred
 
For ei nydelig, lita frøken:dummy1::love7:Heartpink Gratulerer så mye med å endelig få henne med hjem:Heartred
 
Så lita og så nydelig! Gratulerer! Regner med det må være fantastisk å være hjemme etter så lang tid på sykehus :love7
 
Så nydelig lita jente og gratulerer med å endelig få reise hjem med ei frisk lita jente ❤
 
upload_2021-9-9_8-16-45.jpeg
også er vi tilbake på sykehuset igjen... jeg opplevde alle foreldres verste mareritt i går. Jeg fant barnet mitt i senga blått og livløst. Jeg fikk liv i henne igjen selv hjemme på egenhånd og når vi kom på sykehuset så tok hu seg flere lange pustepauser og hun ble lagt på cpap igjen :sorry: vi vet ikke hva som forårsaker dette enda dessverre...
 
Vis vedlegget 365487
også er vi tilbake på sykehuset igjen... jeg opplevde alle foreldres verste mareritt i går. Jeg fant barnet mitt i senga blått og livløst. Jeg fikk liv i henne igjen selv hjemme på egenhånd og når vi kom på sykehuset så tok hu seg flere lange pustepauser og hun ble lagt på cpap igjen :sorry: vi vet ikke hva som forårsaker dette enda dessverre...

Åh herregud, så forferdelig å lese det dere nå har opplevd og står midt oppi:sad010:Heartred Håper det er noe ufarlig og at lille frøkna kommer seg fort:Heartpink Tenker masse på dere:Heartred:Heartred:Heartred Bjørneklemmer i massevis herfra:Heartbigred
 
Back
Topp