Velkommen! Spennende med masse symptomerWondergirl- 25-B1-PP1-El 23/24 - ikm 05/06.09
meldt meg inn i uke 35 og nå her.
Er 3-4 dpo nå. Og har kjent ting jeg ikke har kjent siden forrige graviditet, press fra livmor, tett nesa vart jeg og, stikk spesifikke utenom el(hvor jeg også kjenner en slags klyping derfor jeg har 2 datoer jeg og kalenderen er litt uenige) en magefølelse på klaff. Men jeg har ikke noe magefølelse på at det sitter, spesielt siden dette er pp1. Vet mange blir gravide og får mensen/tidligsa. Men føler meg gærn nå, det kan jo ikke klaffe så fort. Sist var det på 3 forsøk. Prøver å late som at jeg ikke bare tripper å venter på å teste men funker dårlig gitt. Andre med like symptomer ?/ vansker for å la være å kjenne etter ?
Men denne måneden vet jeg at jeg har et moden egg på vei, rundt 26-28/8. Så det blir nok noe sterkere strek imorgen tenker jeg
med ettersom el aldri kommer hos meg så er det spennende å følge med på andres ‘charts’ 
tenker at jeg prøver meg på litt vin jeg
men nå ser det lovende ut med temp., el-tester og symptomer

blir ikke noe mer før tidligst søndag så håper dette eventuelt holder hvis det er positiv El i morgen.

Ikke lenge etter kom han inn og sier: «sikker på at du ikke har bebis i magen for slik var du også sist gang du var gravid (men på et senere tidspunkt vel og merke)»? Kan ikke skjønne at jeg allerede skulle begynne å få symptomer ettersom det bare er noen få dager siden (antatt) EL. Tror egentlig mer det har sammenheng med at jeg er sliten og det er mye som skjer for tiden (har en liten en som startet i barnehage forrige uke). Heller ikke usannsynlig at det kan være jeg bare er premenstruell… men må være lov til å håpe at det skyldes en spire