Dilla på noe?

Fersken iste går ned på høykant her :happy: ellers er matlysten ekstremt dårlig, og mye kommer dessverre bare opp igjen så forsøker spise ting som er «ok» å kaste opp:banghead:
 
Dilla på å tisse på en pinne :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
 
Ikke nødvendigvis dilla, men fryste druer med gelepulver var rimelig digg :D
 
Fysen på noe digg hele tiden, spesielt skillingsboller. Til tross for at jeg også er småkvalm hele tiden :hilarious:
 
Fortsatt dilla på noe nytt hver dag.. til samboers store fortvilelse. Aldri vært så mye forskjellig i kjøleskapet vårt :hilarious: kjøper, spiser, kaster opp. Vil ikke spise mer av det jeg har kastet opp, så neste dag er det noe nytt jeg bare MÅ ha :hilarious:
 
Ristet skive med servelat... :joyful: trist at det kommer så fort opp igjen :arghh: har kastet opp ikke mindre enn 13-14 ganger iløpet av dagen..
 
Merkelig nok så har jeg ikke lyst på noenting liksom.. Stadig sulten og fysen på noe, men hverken mat eller godis/sjokolade frister i disse dager.. ikke p-max engang!:wtf
 
Merkelig nok så har jeg ikke lyst på noenting liksom.. Stadig sulten og fysen på noe, men hverken mat eller godis/sjokolade frister i disse dager.. ikke p-max engang!:wtf
Pepsi max smaker ikke godt som gravid :eek:
 
Banan :love2 som jeg til vanlig synes er ganske kvalmende å får brekninger av, må jeg bare ha!
 
Nærmeste jeg kommer en dille er vel mer et must; vann med isbiter. Får knapt ned noe annet.
 
Dilla på salater og friske grønnsaksretter :) er nok fordi jeg endelig klarer å spise igjen og kroppen har ekstremt behov for næringsrik mat.
 
Mager vaniljekesam med masse jordbær, kiwi og mango på toppen :woot::woot::woot::woot::woot:
 
Back
Topp