Skravletråd

I dag er det akkurat 4 mnd siden jeg fødte min lille engel, bare 15uker gammel - senabort pga Triploidi. Det har vært en tøff tid, og det værste er alt som skulle vært. Jeg skulle vært over 32 uker gravid, jeg skulle fått en jente, jeg skulle bare jobbet ett par uker til og jeg skulle nyte å være gravid. Slik ble det ikke. MEN nå er jeg gravid igjen, og det er jeg så innmari glad for :Heartred det er likevel sykt skremmende og jeg vet jeg ikke kommer senke skuldrene før jeg kommer meg gjennom de første 15ukene, og at alt ser fint ut på UL og fosterdiagnostikk… håper likevel at jeg kan nyte litt av svangerskapet:love7

Du skal se at det ordner seg for oss begge denne gangen ❤️ Klem

Regner dere ut fra menstermin eller el? Er bare 2 dager forskjell her hos meg da men.Tenker å bruke menstermin frem til jeg blir flyttet på ved ul xsmile9

Regner dere ut fra menstermin eller el? Er bare 2 dager forskjell her hos meg da men.Tenker å bruke menstermin frem til jeg blir flyttet på ved ul xsmile9
Hos meg skiller det én dag, så bruker begge :p legen/jordmor bruker menstermin :)
Veldig spent på hva den endelige terminen blir :)

Hos meg skiller det én dag, så bruker begge :p legen/jordmor bruker menstermin :)
Veldig spent på hva den endelige terminen blir :)
Blir nok å bruke begge jeg også, gjerne mest menstermin ettersom legen går ut fra den. Blir nok flyttet på ul uansett. Sist ble jeg flyttet bak 2 ganger, men frøkna kom 2 uker før xsmile9Så blir vell spennende å se om neste blir april barn eller mai barn da:angelic:

Ikm idag ifølge 1app, Ikm imorgen ifølge meg :angelic:Usikker på hva som er rett da syklusen har vert litt tullete og variert voldsomt mellom 25-28dager. Har fått mens 10Dpo eller tidliger, så det at jeg er 12Dpo idag og fortsatt gravid er en liten milepæl:Heartred

Okei her går det nok ikke veien...:sorry: Fravær av symptomer idag. Hatt så dårlig magefølelse idag, så begynte jeg å spotte litt, nå har jeg begynt å blø :arghh::arghh: Murringer og kjenner smerter i rygg.. Åhhr ord kan ikke forklare hvor frustrert og skuffet jeg er:arghh:

Okei her går det nok ikke veien...:sorry: Fravær av symptomer idag. Hatt så dårlig magefølelse idag, så begynte jeg å spotte litt, nå har jeg begynt å blø :arghh::arghh: Murringer og kjenner smerter i rygg.. Åhhr ord kan ikke forklare hvor frustrert og skuffet jeg er:arghh:

Neeei, håper det er en uskyldig blødning:Heartred

Åneiii :smiley-angry017 det er jo noen som blør i svangerskapet, så håper det kan være tilfelle her?

Åneiii :smiley-angry017 det er jo noen som blør i svangerskapet, så håper det kan være tilfelle her?
Håper det, vert en lang dag og lengre blir den imorgen.. Jeg prøøver å roe meg ned med at det ikke er kommet koagulert blod ennå, er vell et lite godt tegn oppi alt dette?

Håper det, vert en lang dag og lengre blir den imorgen.. Jeg prøøver å roe meg ned med at det ikke er kommet koagulert blod ennå, er vell et lite godt tegn oppi alt dette?
Ja, det er det :smiley-angelic001 krysser fingrene for deg!:love7

Sniker! Jeg blødde en del i ukene 5-9! Masse friskt blod. Alikevel ligger det et 8 dager gammelt vidunder på brystet mitt nå ♥️

Sniker! Jeg blødde en del i ukene 5-9! Masse friskt blod. Alikevel ligger det et 8 dager gammelt vidunder på brystet mitt nå ♥️
Elsker å høre solskinnshistorier, håper på det beste:Heartred Smertene er helt borte nå, blør veldig lite og fortsatt bare friskt blod( Hatt truseinnlegg på i hele dag for å se om det kom noe, og har bare komt en liten flekk, blør kun litt når jeg sitter på do) Kjøpte nye tester idag på bensinstasjonen av merke rfsu(ingen erfaring med det merke) Føler fortsatt streken er lik om ikke sterkere enn de forrige fra idag. Hvor lang tid vil det ta før strekene går vekk om det er en SA?
Øverste fra 2urin idagtidlig, den i midten fra tidligere idag og den nederste nå nettopp.
20210822_203558.jpg

Vis vedlegget 363965
Smertene begynner å gå vekk. Tok en ny test nå samt en ny digital. Testen i midten er fra 10tiden idag, nederste nå(kun 1time urin) synes jo den har økt siden tidligere...men det burde vell stå 2-3 på digital nå??(4+0/3+5)
Jeg er 4+2 og min digitale viser fortsatt bare 1-2 idag ❤️

Vis vedlegget 364001
Dagens test nederst... Er ikke til å bli klok av. Blør enda..

Sniker fra mars :angelic: ❤️

Ring legen og be om å få hcg blodprøve test over flere dager så får du sjekket stigning. Tar ofte to-tre uker ved SA før hormonene er ute av kroppen.

Krysser fingrene og satser på at det er en helt normal blødning i svangerskap. Men blodprøver vil kunne hjelpe deg å finne roen ❤️

Back
Topp