Hvor gamle er dere?

Både jeg og samboer er 35 i år. Vi fant hverandre for to år siden, begynte prøving november i fjor, og nå er begges første barn på vei ☀️
 
Både jeg og samboer er 33år. Ingen av oss har barn. Vi gleder oss masse, & håper så inderlig at dette går veien:angelic:
 
Jeg er 36 og mannen 31 år. Vi har to barn sammen fra før av på 9 og 5 år. Vi håper vi kan overraske med et lite søsken til neste år ❤
 
Er 26 år, samboer på 10ende året og sammen har vi to barn (2018) og (2019). Så nå kommer 3 i rekken <3
 
Er 30år, har en sønn på 2 og en engel som ble født i senabort i april. Og nå venter jeg nr 2 :) krysser fingrene for at det går bra :oops:

Har også Bonusbarn på 14 og 19 år, og samboeren min er 42 :rolleyes:
 
Jeg er 40 år, dette blir mitt 3. barn.
Supernervøs og engstelig for at det skal gå galt pga min alder..
Er 5+5 uker på vei nå.
Har jente og gutt fra før.
 
40 år her, er veldig spent på hvordan dette vil gå. Har en liten på 7 mnd.
 
Jeg er 35 og har ingen barn fra før. Samboer har to barn på 9 og 12. jeg ble veldig glad for å se at vi er flere i gruppa som er «halvgamle» :Heartred

I ferien merka vi hvor deilig det var at barna hadde blitt så selvstendige og store, og vi snakka om det senest dagen før jeg fikk positiv test. Trur det er karma :laughing025

Jeg er flink på SA så nå som jeg er 5+5 tar vi ingen seire på forskudd. Nå er det kun «gravid uke for uke»-fokus, og så kan jeg tenke på baby og mammarolle etter OUL :happy:
 
Jeg er 35 og har ingen barn fra før. Samboer har to barn på 9 og 12. jeg ble veldig glad for å se at vi er flere i gruppa som er «halvgamle» :Heartred

I ferien merka vi hvor deilig det var at barna hadde blitt så selvstendige og store, og vi snakka om det senest dagen før jeg fikk positiv test. Trur det er karma :laughing025

Jeg er flink på SA så nå som jeg er 5+5 tar vi ingen seire på forskudd. Nå er det kun «gravid uke for uke»-fokus, og så kan jeg tenke på baby og mammarolle etter OUL :happy:


Kjempe lykke til!!!
Den praten har vi hatt over et glass vin selv.
Godt med store barn som klarer seg selv på morran, si!
Ferdig med vin, og ferdig med selvstyrte barn i noen år, forhåpentligvis.:Heartbigred

Uke for uke, nesten dag for dag gravid her, og ukene går så sent!!! Selv med SA i april, det gjør en så fryktelig redd for å miste..
Men jeg krysser fingre for alle de små knøttene, både i unge og eldre! :jokercolor:jokercolor:jokercolor:jokercolor:wav
 
Jeg er 27 (snart 28) og mannen er 31 Dette er vårt barn nr 2 og «eldste» er snart 15mnd
 
Jeg er 28, samboer 30, han har en sønn fra før av på 9 år, så har vi en datter på 4 år sammen, venter nr 3 nå, så blir faktisk 10 år mellom eldste og yngste i flokken om alt går etter planen :Heartpink:Heartblue
 
Er 23, jeg og mannen min vi venter vårt første barn. Skrekkblandet fryd:woot::happy: Ble gravid allerede etter 2.mnd med «prøving», trodde ærlig ikke det skulle gå så fort. Gruer meg litt med tanke på å si fra til arbeidsgiver osv men vi gleder oss veldig!:Heartred
 
Jeg er 26 og smelt på tjukka for 3 gang med samme mann! :hilarious: (egentlig for 4 gang men den ene gangen endte det med SA)
Har en sønn på 7 og ei datter på 10 mnd! + nå venter vi ei/en I april/mai (blir nok april pga planlagt keisersnitt) :D
Ellers er vi nygift! Giftet oss 14. August 2021!
 
Back
Topp