UL i dag med alvorlige avvik (TW)

Snart 4 mnd siden fødsel av lille engel, og jeg har fått positiv test igjen :rolleyes: er bare 10dpo, så alt kan skje, men jeg håper virkelig at dette blir min lille regnbuebaby :dummy1:

da blir det kanskje en liten april/maibaby på oss :Heartred


Håper det står bra til med dere :Heartred tenker fremdeles mye på dere og er ofte innom å sniker litt :angelic:
 

Vedlegg

  • 8E93F487-8759-40C0-A8EB-811EE4B78F8E.jpeg
    8E93F487-8759-40C0-A8EB-811EE4B78F8E.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 163
Snart 4 mnd siden fødsel av lille engel, og jeg har fått positiv test igjen :rolleyes: er bare 10dpo, så alt kan skje, men jeg håper virkelig at dette blir min lille regnbuebaby :dummy1:

da blir det kanskje en liten april/maibaby på oss :Heartred


Håper det står bra til med dere :Heartred tenker fremdeles mye på dere og er ofte innom å sniker litt :angelic:

Gratulerer :HeartredKrysser fingrene for dere :happy:

Her står alt bra til :happy:Etter et ukomplisert svangerskap begynner nå plagene å melde seg. Hovne fingre og tær, melk som lekker, vondt i kroppen osv. Men alt i alt er jeg heldig som får være frem et barn som er friskt :happy::Heartred
 
Ååå, krysser alt jeg har for at spiren sitter og er frisk og fin :Heartred tenker på dere også
Gratulerer så mye
 
Snart 4 mnd siden fødsel av lille engel, og jeg har fått positiv test igjen :rolleyes: er bare 10dpo, så alt kan skje, men jeg håper virkelig at dette blir min lille regnbuebaby :dummy1:

da blir det kanskje en liten april/maibaby på oss :Heartred


Håper det står bra til med dere :Heartred tenker fremdeles mye på dere og er ofte innom å sniker litt :angelic:

Gratulerer så mye! Sender alle mulig gode tanker og håp for at dette går deres vei denne gangen ❤️
 
Snart 4 mnd siden fødsel av lille engel, og jeg har fått positiv test igjen :rolleyes: er bare 10dpo, så alt kan skje, men jeg håper virkelig at dette blir min lille regnbuebaby :dummy1:

da blir det kanskje en liten april/maibaby på oss :Heartred

Gratulerer så mye med spiren og måtte den sitte hele veien til mål:wav:love7:Heartred


Håper det står bra til med dere :Heartred tenker fremdeles mye på dere og er ofte innom å sniker litt :angelic:
 
Snart 4 mnd siden fødsel av lille engel, og jeg har fått positiv test igjen :rolleyes: er bare 10dpo, så alt kan skje, men jeg håper virkelig at dette blir min lille regnbuebaby :dummy1:

da blir det kanskje en liten april/maibaby på oss :Heartred


Håper det står bra til med dere :Heartred tenker fremdeles mye på dere og er ofte innom å sniker litt :angelic:

Hei, først må jeg bare få si gratulerer så masse med graviditeten - er jo bare helt fantastiske nyheter! :love2
Jeg fikk nettopp lest gjennom hele tråden for første gang og er så utrolig lei meg for hva dere har gjennomgått.. Ingen burde måtte gå gjennom noe så grusomt, jeg kan ikke forestille meg arrene som sitter igjen etter en slik opplevelse. Du er så ufattelig sterk som holder motet oppe etter alt som har skjedd, veldig bra at du har oppsøkt hjelp og støtte av jordmor - håper det har hjulpet deg i denne sorgprosessen…

Ønsker deg og dine absolutt ALT godt, og masse lykke til i dette svangerskapet :Heartpink
 
Snart 4 mnd siden fødsel av lille engel, og jeg har fått positiv test igjen :rolleyes: er bare 10dpo, så alt kan skje, men jeg håper virkelig at dette blir min lille regnbuebaby :dummy1:

da blir det kanskje en liten april/maibaby på oss :Heartred


Håper det står bra til med dere :Heartred tenker fremdeles mye på dere og er ofte innom å sniker litt :angelic:
Gratulerer så mye ❤️ Krysser fingrene for dere :)
 
Snart 4 mnd siden fødsel av lille engel, og jeg har fått positiv test igjen :rolleyes: er bare 10dpo, så alt kan skje, men jeg håper virkelig at dette blir min lille regnbuebaby :dummy1:

da blir det kanskje en liten april/maibaby på oss :Heartred


Håper det står bra til med dere :Heartred tenker fremdeles mye på dere og er ofte innom å sniker litt :angelic:
Gratulerer så mye! :Heartred Håper dette svangerskapet går smertefritt og at du får all den oppfølgingen du trenger! :love7
 
Snart 4 mnd siden fødsel av lille engel, og jeg har fått positiv test igjen :rolleyes: er bare 10dpo, så alt kan skje, men jeg håper virkelig at dette blir min lille regnbuebaby :dummy1:

da blir det kanskje en liten april/maibaby på oss :Heartred


Håper det står bra til med dere :Heartred tenker fremdeles mye på dere og er ofte innom å sniker litt :angelic:



ååå, så fantastisk å høre! Jeg gleder meg på deres vegne :Heartred:Heartred:Heartred
 
Hei, først må jeg bare få si gratulerer så masse med graviditeten - er jo bare helt fantastiske nyheter! :love2
Jeg fikk nettopp lest gjennom hele tråden for første gang og er så utrolig lei meg for hva dere har gjennomgått.. Ingen burde måtte gå gjennom noe så grusomt, jeg kan ikke forestille meg arrene som sitter igjen etter en slik opplevelse. Du er så ufattelig sterk som holder motet oppe etter alt som har skjedd, veldig bra at du har oppsøkt hjelp og støtte av jordmor - håper det har hjulpet deg i denne sorgprosessen…

Ønsker deg og dine absolutt ALT godt, og masse lykke til i dette svangerskapet :Heartpink
Tusen takk :Heartred

For tiden føles det helt uvirkelig at vi mistet vår lille engel, samtidig som det føles ut som om det skjedde i går. Veldig rart! Men det har hjulpet meg å være åpen om det, og snakket veldig mye om alt med både venner og kjente :) nå som jeg er gravid igjen er jeg selvfølgelig mye mer nervøs enn noen gang, da ett hjerte som slår ikke lenger vil være godt nok for å roe sjelen, så de første 4-5 mnd vil være ganske grusomme. Men jeg HÅPER at vi har hatt nok uflaks, og at denne gangen resulterer denne lille spiren til en frisk baby i april/mai :Heartred
 
Tusen takk :Heartred

For tiden føles det helt uvirkelig at vi mistet vår lille engel, samtidig som det føles ut som om det skjedde i går. Veldig rart! Men det har hjulpet meg å være åpen om det, og snakket veldig mye om alt med både venner og kjente :) nå som jeg er gravid igjen er jeg selvfølgelig mye mer nervøs enn noen gang, da ett hjerte som slår ikke lenger vil være godt nok for å roe sjelen, så de første 4-5 mnd vil være ganske grusomme. Men jeg HÅPER at vi har hatt nok uflaks, og at denne gangen resulterer denne lille spiren til en frisk baby i april/mai :Heartred

Jeg skjønner deg godt at du er ekstra bekymret under dette svangerskapet. Du har jo gått gjennom noe ekstremt traumatisk og forstår hvis du føler deg usikker og redd for hvordan det skal gå. Jeg har en følelse på at dette blir å gå kjempefint og krysser virkelig fingrene for at du får en frisk baby neste år! Så godt å høre at du har et så bra støttesystem og at du bruker det :love2 masse lykke til igjen!
 
Jeg skjønner deg godt at du er ekstra bekymret under dette svangerskapet. Du har jo gått gjennom noe ekstremt traumatisk og forstår hvis du føler deg usikker og redd for hvordan det skal gå. Jeg har en følelse på at dette blir å gå kjempefint og krysser virkelig fingrene for at du får en frisk baby neste år! Så godt å høre at du har et så bra støttesystem og at du bruker det :love2 masse lykke til!
Tusen hjertelig :Heartred

så gleder jeg meg over dere og deres små søte babyer som kommer om ca 2 mnd :love7 lykke til i siste innspurt:Heartred
 
Snart 4 mnd siden fødsel av lille engel, og jeg har fått positiv test igjen :rolleyes: er bare 10dpo, så alt kan skje, men jeg håper virkelig at dette blir min lille regnbuebaby :dummy1:

da blir det kanskje en liten april/maibaby på oss :Heartred


Håper det står bra til med dere :Heartred tenker fremdeles mye på dere og er ofte innom å sniker litt :angelic:
Gratulerer så veldig mye Totlaaa :) Dette var gledelige og vakkre nyheter. Håper du får møte dette nurket.
Sniker fra desember :)
 
Gratulerer så veldig mye Totlaaa :) Dette var gledelige og vakkre nyheter. Håper du får møte dette nurket.
Sniker fra desember :)
Tusen takk ❤️
Enn så lenge er jeg 6+3 og ingen blødninger. Første UL blir på onsdag og jeg er både spent og livredd for hva som venter :nailbiting: men håper vi er heldige denne gang:angelic:
 
Tusen takk ❤️
Enn så lenge er jeg 6+3 og ingen blødninger. Første UL blir på onsdag og jeg er både spent og livredd for hva som venter :nailbiting: men håper vi er heldige denne gang:angelic:

Lykke til på onsdag!
 
Tusen takk ❤️
Enn så lenge er jeg 6+3 og ingen blødninger. Første UL blir på onsdag og jeg er både spent og livredd for hva som venter :nailbiting: men håper vi er heldige denne gang:angelic:
Lykke til på onsdag!
 
Back
Topp