Sov godt lillevenn ❤️

Føler så med deg ❤️ Glad du fikk en fin opplevelse, tross alt! Var jenta deres stor?

Min lille var 365 gram og 26 cm når han kom. Selvsagt verdens fineste lille engel, i mine øyne ❤️
Nei hun var ikke så stor som din.206 og 21. Hun var liten i forhold til»alderen» Men hun var så fin, og veldig lik på brødrene sine .
 
Nei hun var ikke så stor som din.206 og 21. Hun var liten i forhold til»alderen» Men hun var så fin, og veldig lik på brødrene sine .

Ja, vi kunne også se hvem han lignet på. Tenk at de er så «ferdige» så tidlig ❤️

Håper tiden framover blir ok for deg.. stor klem.
 
Så trist at du må gjennom dette❤️
Jeg fødte min datter i slutten av juni i år.
19+5 - 310gram og 24cm❤️
Jeg stiller meg bak alle som sier at det er lurt å lage mange minner på sykehuset og ta masse bilder!
Som del av sorgprosessen har jeg laget et lite album med bilder fra sykehuset, og der jeg har skrevet ned vår historie fra graviditet og sykehuset. Denne er god å ta fram i tunge stunder og jeg tror den kan være god å ha til senere❤️ De som har ønsket har fått sett i albumet, inkludert storesøster og storebror❤️
Sorg tar tid, og det må den bare få lov til og. Ta vare på deg selv❤️
 
Så trist at du må gjennom dette❤️
Jeg fødte min datter i slutten av juni i år.
19+5 - 310gram og 24cm❤️
Jeg stiller meg bak alle som sier at det er lurt å lage mange minner på sykehuset og ta masse bilder!
Som del av sorgprosessen har jeg laget et lite album med bilder fra sykehuset, og der jeg har skrevet ned vår historie fra graviditet og sykehuset. Denne er god å ta fram i tunge stunder og jeg tror den kan være god å ha til senere❤️ De som har ønsket har fått sett i albumet, inkludert storesøster og storebror❤️
Sorg tar tid, og det må den bare få lov til og. Ta vare på deg selv❤️
Takk for at du tok deg tid å svare ❤️ Ja vi hadde tenkt å lage et album . Tenkte ta med alt fra første positive test til siste bilde osv ❤️❤️Det gjør fryktelig vondt .
Klem til deg
 
Takk for at du tok deg tid å svare ❤️ Ja vi hadde tenkt å lage et album . Tenkte ta med alt fra første positive test til siste bilde osv ❤️❤️Det gjør fryktelig vondt .
Klem til deg
Det hørtes ut som en veldig fin ting❤️ masse lykke til! Sender mange styrkeklemmer
 
Back
Topp