Jeg tilhører Unn Harstad.
De har sommerstengt på fødeavdelinga her, men noen få ansatte på som tar ultralyder og slikt.
Skal ikke mye til for å sette meg ute av spill nå om dagen. De hormonene lever virkelig sitt eget livMen heldigvis kun 6 dager til ultralyd. Og fikk beskjed om at jeg bare skulle ringe hvis jeg hadde blødninger, da får jeg time tidligere. Men har heldigvis ikke blødd til nå og håper jeg slipper å se noe blod fremover heller
11+0 idag, aldri kommet så langt før så håper dette blir vår lille mirakelbaby
![]()
Oki: da husket jeg bare feil. Får håpe de 6 dagene går fort.
Jeg er 10+ 5 i dag. Og mistet 10+3 sist. Så jeg har heller aldri kommet så langt. Eller jeg har jo to barn fra før da. Men de er 15 og 10 år. Men ikke kommet så langt siden vi begynte å prøve på nr 3. og har mistet flere ganger. Så er ganske redd for en ny MA. For de er så skumle. Og er super redd hver gang jeg kjenner at det kommer utflod. Da må jeg løpe på do og sjekke om det er blod.
11+0 idag, aldri kommet så langt før så håper dette blir vår lille mirakelbaby
Føler ikke at jeg fungerer hverken på jobb eller som mamma akkurat nå og den dårlige samvittigheten er enorm. Klarer ikke å la være å tenke på at hvis det varer like lenge som sist har jeg minst 8 uker igjen med dette. Skjønner ikke hvordan jeg skal takle det. Fikk heldigvis legetime i dag så håper vi klarer å finne på noe lurt. Krysser alt jeg har for at det skal gå over raskere

skal tilbake til jobb til uken og aaaner ikke hvordan det skal gå, men jeg har vært sykemeldt pga noe urelatert i mange uker og hatt ferie så jeg vil ikke sykemelde meg enda lengere