Eg har også UL torsdag, og er bekymra. Fekk ikkje bekrefta hjerteaktivitet forrige veke, men vi såg noko som tikka, og som muligens var hjertet. Eg klarer nesten ikkje vente til torsdag, samtidig som eg gruar meg voldsomt!
Krysser alt jeg har!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg har også UL torsdag, og er bekymra. Fekk ikkje bekrefta hjerteaktivitet forrige veke, men vi såg noko som tikka, og som muligens var hjertet. Eg klarer nesten ikkje vente til torsdag, samtidig som eg gruar meg voldsomt!

Vi bor langt unna sykehus, hvis ikke kunne kanskje det vært et alternativ. Går på postafen to ganger om dagen, men kunne kanskje fått prøvd afipran. Tusen takkJeg anbefaler på det sterkeste å kontakte lege for å få kvalmestillende. I tillegg høres det ut som du kan ha godt av ett lite opphold på sykehus for å få litt iv væske. Det kan hjelpe veldig på kvalmen! Det kan også hjelpe å komme bort fra alt "presset" og den dårlige samvittigheten ett døgn. Det hjalp veldig for meg når jeg kunne være på sykehuset littegran å slippe å ha dårlig samvittighet for alt man ikke får gjort. Jeg ble myyye bedre etter litt væske og ett lite avbrekk. Masse lykke til![]()
Vi bor langt unna sykehus, hvis ikke kunne kanskje det vært et alternativ. Går på postafen to ganger om dagen, men kunne kanskje fått prøvd afipran. Tusen takk![]()

De kan ofte gi på legevakt eller helsehus hvis du bor nærmere detVi bor langt unna sykehus, hvis ikke kunne kanskje det vært et alternativ. Går på postafen to ganger om dagen, men kunne kanskje fått prøvd afipran. Tusen takk![]()

Ikke prøvd b6, det er jo verdt et forsøkHar du testet ut pyridoksin (b6) og sånne «sea band»?
En kombinasjon med postafen 2 ganger daglig, pyridoksin 2 ganger daglig og seaband på begge håndleddene døgnet rundt har reddet megHar også vært helt ekstremt dårlig frem til nå nylig…
Jeg testet ut afipran men fikk veldig bivirkninger av den![]()
Tusen takkDe kan ofte gi på legevakt eller helsehus hvis du bor nærmere detmen uansett må du få skaffet kvalmestillende og prøve så godt du kan å drikke vann/saft! Håper du får noe som virker
![]()
Ikke prøvd b6, det er jo verdt et forsøkMå man på apotek for å få det? Seaband har jeg forsøkt uten at det nytter dessverre. Hvilke bivirkninger fikk du?
Veldig ubehagelig og ikke hjalp de på kvalmen min heller Ble selvfølgelig oppringt når jeg sto midt i bhg hentingSåå kjipt å gå og vente på tlf time hos legen. Som man ikke aner når blir, bare iløpet av dagen...
Ikke at jeg gjør så mye, men hadde vært godt å få det unnagjort så jeg tør å ta meg en dupp, dusje ect uten å være redd for at det er øyeblikket jeg blir oppringt...

Føler ikke at jeg fungerer hverken på jobb eller som mamma akkurat nå og den dårlige samvittigheten er enorm. Klarer ikke å la være å tenke på at hvis det varer like lenge som sist har jeg minst 8 uker igjen med dette. Skjønner ikke hvordan jeg skal takle det. Fikk heldigvis legetime i dag så håper vi klarer å finne på noe lurt. Krysser alt jeg har for at det skal gå over raskere
Så irriterende når gyn satte meg opp på time til ultralyd i morgen, men så får jeg brev fra sykehuset om at det blir ikke før den 18. Føles veldig lenge til når jeg var innstilt på i morgen![]()

syns jeg så på terminlista at du hører til Kalnes? Mulig jeg husker feil
Men jeg skulle egentlig vært på kontroll der forje uke. Og fikk melding i dag om at har fått time 19 august.
Jeg ringte dem forje uke og de sa at de hadde veldig få leger på avdelingen der nå. Så mange som skulle hatt time har havnet på venteliste isteden! Forstår godt det er frustrerende når man er forberedt på en ting også blir det plutselig endret. Hjelper ikke at vi er litt ekstra hormonelle heller![]()
11+0 idag, aldri kommet så langt før så håper dette blir vår lille mirakelbaby