Babybok

MilaS

Gift med forumet
Aprillykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Er det flere som har begynnt å se på babybøker? Jeg synes det er så koselig å fylle inn i bøkene og jeg hadde 2 stk til storesøster som jeg jobber med å fullføre helt på kvelden nå før lillesøster kommer :)

Problemet er at jeg ikke vet hvilke jeg skal kjøpe denne gangen :nailbiting: Jeg hadde babyjournalen og «da jeg var liten» (ikke den blå/rosa, men den med utallige pop ups på innsiden) til storesøster. Ingen av de selges lengre. Babyjournalen finnes, men den er endret til å bli mye mer tekst og de fine illustrasjonene du kunne fargelegge er borte. «Da jeg var liten» er også borte.
Det jeg likte så godt med de bøkene var at det ikke var ufattelig mye tekst som måtte utfylles, men heller mindre morsomme «fun facts» og direkte og spesifikke spørsmål. Jeg synes allerede nå det er morsomt å gå tilbake å se på hva jeg og pappaen svarte på spørsmålene. Mange babybøker har mer åpne spørsmål som «fortell om deg selv» og det blir for omfattende å svare på.

Da jeg var liten boken
CC319390-9FD0-4A1A-A6A1-4BAD12768010.jpeg

Da jeg var liten boken
D9069A84-3B29-49C9-A833-F12B93A68725.jpeg
Da jeg var liten boken
0A1BE06D-2929-42E1-8A80-975970CDFBA1.jpeg

Da jeg var liten boken
D4A431BC-3CD1-4B7E-BBFE-8E9987B5461E.jpeg

Den gamle babyjournalen
E32E3D85-C16F-4B90-B58A-6F994DFED5A5.jpeg

Den gamle babyjournalen
A642A962-FEEE-4E96-94D8-99E8DDB6CFEE.jpeg

Den gamle babyjournalen
6C4B91EF-3E6A-456E-B8DB-F7FA7000D5DE.jpeg

Jeg ser mange anbefaler barnets bok fra withwhite, men lurer litt på om det blir mye tekst i denne også. Ellers lurer jeg litt på «den beste boken om meg», men er ikke superhappy med illustrasjonene. Hva er det dere har tenkt å kjøpe? :) Noen som har bilder av boken du har valgt? :)
 
Så fine de var ❤️ Ingen tips her. Jeg hadde den blå "da jeg var liten" til yngstejenta, og en annen jeg ikke husker akkurat nå, til eldste.
 
Har den samme brune som du har. Kjøpte den før jeg ble gravid siden vi visste det ville bli en til med tiden, og jeg var så fornøyd med den til storesøsknene. Har også prøvd babyjournalen, men den likte jeg ikke. Og den gule "da jeg var liten", men den falt heller ikke i smak.
 
Her har jeg kjøpt og fylt litt inn i den beste boken om meg. Er ikke 100 % fornøyd, men syntes at det var den beste jeg fant :rolleyes:
 
Her har jeg kjøpt og fylt litt inn i den beste boken om meg. Er ikke 100 % fornøyd, men syntes at det var den beste jeg fant :rolleyes:

Jeg liker veldig godt teksten i den boken, men er ikke sååå glad i illustrasjonene. Vanskelig å finne den 100% perfekte boka :p:hilarious:
 
Siden det er så vanskelig å velge og fordi jeg ikke akkurat har lyst å trave i bokhandler nå som uvaksinert i 3dje trimester så har jeg bestilt en haug med bøker hjem og returnerer de jeg ikke skal ha. Så nå blir det spennende å se om noen av de treffer :)
 
Jeg liker veldig godt teksten i den boken, men er ikke sååå glad i illustrasjonene. Vanskelig å finne den 100% perfekte boka :p:hilarious:

Vi får skrive og illustrere en babybok selv, og gi ut x) Den perfekte babyboken..! :p
 
Kunne vært det, egentlig. Ikke en bok man trenger skrive så mye i, eller illustrere sååå mye i. :p

Ja, noe som er overkommelig å fullføre. Satt i ene babyboken i går og skulle fylle ut punktet; «Drømmer for meg» Å skrive slike skolestiler blir dessverre ofte liggende Men nå prøver jeg å gjøre en innsats i å fullføre for jeg er veldig glad i den babyboken mamma fylte ut for meg da jeg var liten :Heartred
 
Ja, noe som er overkommelig å fullføre. Satt i ene babyboken i går og skulle fylle ut punktet; «Drømmer for meg» Å skrive slike skolestiler blir dessverre ofte liggende Men nå prøver jeg å gjøre en innsats i å fullføre for jeg er veldig glad i den babyboken mamma fylte ut for meg da jeg var liten :Heartred

Enig..
Også liker jeg ikke sånne heller. Er ikke min oppgave å lage drømmer for mitt barn heller. Bare de har det bra, så...
 
16286294881607292996902142599346.jpg

Denne hadde visst første ungen.
Liker ikke den heller :p
 
Jeg kjøpte Gravidjournalen fra Filiokus, og den likte jeg så godt at jeg kjøpte Babyjournalen også, for at de skal passe sammen :p Det eneste jeg ikke liker så langt i den er familietreet, det er litt uoversiktlig laget, men ellers ser den grei ut for min del :happy:
 
Jeg kjøpte Gravidjournalen fra Filiokus, og den likte jeg så godt at jeg kjøpte Babyjournalen også, for at de skal passe sammen :p Det eneste jeg ikke liker så langt i den er familietreet, det er litt uoversiktlig laget, men ellers ser den grei ut for min del :happy:

Jeg hadde babyjournalen til storesøster og var veldig fornøyd med den, men ble så skuffet når jeg så "forbedringene" de hadde gjordt i nytt opplag for de fjernet det jeg likte best :) Men nå er dette en av bøkene jeg har bestilt så får de hvordan det er å se den på ekte :) Har bestilt 6 bøker nå så får håpe en av de treffer:hilarious:
 
Back
Topp