Hvor gamle er dere?

Dette blir vår tredje. Har en jente på 3,5år å en gutt på 9,5mnd fra før. Samme far til alle tre. Jeg blir 32 om to uker, å for 5år siden trodde jeg toget hadde gått, å jeg ikke kom til å få barn i det heletatt. Så det gikk unna gett:hilarious:
 
Er 37...så begynner å tilhøre den eldre garde her inne xsmile9 men vi kom litt sent i gang. Og dette er nr 3! :)
 
Jeg er 33 år og venter nå nr 4 om alt går bra:)
Har en på 9 år, en på snart 8 år og en på 1 år:)
De 2 eldste har en annen pappa.
 
Jeg er 30, samboer er 31 og vi har ingen fra før!

vi bestemte oss for å prøve i midten av juli, og nå er jeg 4+2!! Gikk superfort, og det er vi glade og sjokkerte over!
 
Jeg er 37 og har en gutt på snart 9 og ei jente 7 fra før. Jeg hadde egentlig bestemt meg for at to var nok, men jeg ble skilt for tre år siden og møtte min nåværende samboer tre uker etter jeg flyttet ut. Trodde egentlig han var en rebound, men sånn ble det ikke:laughing002 Han har ikke egne barn og ville egentlig ikke ha det, men plutselig i vinter ombestemte han seg;)
 
Både jeg og samboer er 32 (blir 33 i år) ingen av oss har barn fra før, så dette blir et nytt eventyr sammen :joyful: vi har snart vært samboere i 1 år, kjærester i under 2 år. Så har gått litt fort i svingene her :D Jeg har vært klar for barn lenge, han måtte overtales litt, spiral tatt ut i april så bare noen måneder med prøving på oss før det gikk :)
 
Jeg er 37 og har en gutt på snart 9 og ei jente 7 fra før. Jeg hadde egentlig bestemt meg for at to var nok, men jeg ble skilt for tre år siden og møtte min nåværende samboer tre uker etter jeg flyttet ut. Trodde egentlig han var en rebound, men sånn ble det ikke:laughing002 Han har ikke egne barn og ville egentlig ikke ha det, men plutselig i vinter ombestemte han seg;)

Veldig lik historie her faktisk. :joyful::joyful:
 
Veldig lik historie her faktisk. :joyful::joyful:
Ja, vi er nok flere som pusher 40 og har "nye" partnere;) Som sagt var jeg jo egentlig veldig klar på at jeg ikke ville ha flere, så jeg sa egentlig til samboer at hvis han var sikker på at han ikke ville ha egne barn så kunne han kutte strengen. Spørs om det fikk han til å tenke litt seriøst på det, for det gikk ikke lenge før han ville prøve:rolleyes:
Jeg var jo ikke vanskelig å be, og når han sa ting som "jeg har ikke hatt lyst på barn jeg, før jeg møtte deg", da var det bare å prøve i vei:Heartred
 
Jeg er 24 år og samboer med en på 26. Vi har vært kjærester i snart 7 år og samboere i 6. Sammen har vi en datter på to år, hun kom til verden i mars 2019 etter to år med prøving. Endelig gravid med et etterlenget småsøsken, håper spiren fester seg godt og lenge ❤️
 
Vi er 28, og dette blir nr 3 :)
Blir 7 år mellom første og siste.
 
Jeg er 24 (snart 25) og meg og samboer har prøvd i 2 år å bli gravide. I Mai i år ble jeg plutselig gravid, og den måneden prøvde vi ikke heller. Men den endte dessverre i SA, blei kjempelei oss:( men jeg ble fort gravid igjen og er nå 6+0 :happy:
Men er hele tiden bekymret og redd for at det skal ende i SA igjen:sorry:
 
Nærmest pinlig, men jeg fylte 38 år i år. Med to barn fra tidligere ekteskap, og ny samboer som også gjerne ønsker et barn til. Så tenkte jeg at; Jah, da venter vi ikke et par år til. :p

Mine to andre er 8 og 10 og har fryktelig lyst på en liten bror eller søster. Positiv test i går etter SA i april, så jeg hååper vi får gleden av å fortelle dem det om noen uker.

Hvordan er det med dere? Alder, tidligere barn og alder i mellom? Bare meg som nærmer med pensjonisttilværelse? :woot:
Med så mange år i mellom så føles det som første gang, jeg leser meg opp som om jeg aldri før har vært gravid. Men det gledes, veldig.
Skummelt med en rimelig fersk SA, men krysser fingre.

Fun fact; Har forresten en liten nevø på 3 år som spurte for noen uker siden, om tante skulle få bebi snart. Min bror svarer han. "Nei, tante er AAAALT for gammel for å få bebi.";);)

Not. :cool:
Her sitter jeg å føler enda mer på det pinlige.... 40 år jeg og venter faktisk barn nr 4
Har en datter på 16, en sønn som blir 15 og en datter som blir 1 år nå :) Så med andre ord 2 tette tidligere og 2 tette nå
 
35 år her og fant ut i dag jeg venter nr. 4. Blir 17 år mellom elste og denne
 
Her sitter jeg å føler enda mer på det pinlige.... 40 år jeg og venter faktisk barn nr 4
Har en datter på 16, en sønn som blir 15 og en datter som blir 1 år nå :) Så med andre ord 2 tette tidligere og 2 tette nå

Ah, herlig med to tette der!!
Nå var jeg hos legen for første gang. Og jeg fortalte henne hvor gammel jeg følte meg, mtp at man skal igjennom kub, nipt og alskens..

Og neiii, nå var det så mange som ventet, og det var heeelt normalt å bli mamma etter fylte 40. Så jeg på 38 og du på 40 tilhører nå normalen si! :p:p

Blir gøy å følge hverandre. :smug:
 
Jeg er 36. Rekker å bli 37 før babis kommer. Positiv test i dag etter ma i mai. Har jente på straks 11 og gutt på 7, så her blir det attpåklatt
 
Jeg blir 33 i november, fikk vite på mandag at jeg er gravid med nr 2. er skilt (eller… separert da) og nye samboer har ikke barn fra før. Brukte 2 år på første mann, mens han jeg var sammen med før han igjen prøvde vi 1 år uten noen ting. Så tenkte at jeg kunne ta ut spiralen nå for vi kom nok til å bruke litt tid! Også ville jeg ikke bli for «gammel» heller. Men det satt på første skudd det. Så litt tidlig i forhold til hvor lenge vi har vært sammen. Men gleder oss veldig. Har ei jente på 7år fra før.
 
Back
Topp