Murringer/ubehag venstre side

Optimist1

Glad i forumet
Himmelbarn
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei dere! Har lagt merke til at murringene/ubehaget jeg har i magen stortsett kommer fra Venstre side. Når jeg googler får jeg opp at murringene skal kjennes i nedre eller øvre del, men står liksom ikke så mye om å ha dette på kun den ene siden.
Blir bekymret for så mye, blant annet graviditet utenfor livmoren. Noen som har noen trøstende eller forklarende ord?
 
Hei dere! Har lagt merke til at murringene/ubehaget jeg har i magen stortsett kommer fra Venstre side. Når jeg googler får jeg opp at murringene skal kjennes i nedre eller øvre del, men står liksom ikke så mye om å ha dette på kun den ene siden.
Blir bekymret for så mye, blant annet graviditet utenfor livmoren. Noen som har noen trøstende eller forklarende ord?
Lurer på det samme. Har også murring på høyre side ofte. Det var den siden jeg hadde EL fra.. men nå har jeg svake tester også da, så håper ikke det er exu:eek:
Har hørt at det kan være murring på den siden EL var på fordi den siden produserer det gule legemet(?) eller hva det nå heter..
 
Lurer på det samme. Har også murring på høyre side ofte. Det var den siden jeg hadde EL fra.. men nå har jeg svake tester også da, så håper ikke det er exu:eek:
Har hørt at det kan være murring på den siden EL var på fordi den siden produserer det gule legemet(?) eller hva det nå heter..

Jeg synes ikke mine tester er svake, men hva vet jeg :confused005 Fader også så bekymret man skal være. Men lurer på om man ikke får en blødning også hvis exu? Jeg har ikke hadd blødning, men er jo bare 4+4. Aner ikke hvilken side jeg hadde EL fra..
 
Hei dere! Har lagt merke til at murringene/ubehaget jeg har i magen stortsett kommer fra Venstre side. Når jeg googler får jeg opp at murringene skal kjennes i nedre eller øvre del, men står liksom ikke så mye om å ha dette på kun den ene siden.
Blir bekymret for så mye, blant annet graviditet utenfor livmoren. Noen som har noen trøstende eller forklarende ord?

Alle gangene jeg har vært gravid (nå også) har jeg kjent det mest på venstre side. Og jeg har to fullgåtte svangerskap :happy: Så tror nok det er normalt ja.
 
Jeg synes ikke mine tester er svake, men hva vet jeg :confused005 Fader også så bekymret man skal være. Men lurer på om man ikke får en blødning også hvis exu? Jeg har ikke hadd blødning, men er jo bare 4+4. Aner ikke hvilken side jeg hadde EL fra..
Du har sikkert ikke exu:Heartred men skal være obs på slike smerter og hvertfall med blødninger, svake tester.. har ikke du det, så går det sikkert fint. Rart alt man skal bekymre seg for ja:banghead:
 
Du har sikkert ikke exu:Heartred men skal være obs på slike smerter og hvertfall med blødninger, svake tester.. har ikke du det, så går det sikkert fint. Rart alt man skal bekymre seg for ja:banghead:

Her er mine tester. Fikk 1-2 10 dpo og 2-3 14 dpo på CB digital. Så har vel ikke svake tester?
 

Vedlegg

  • 60CAE65E-68AA-49F7-9BE9-F46B9B3FF861.jpeg
    60CAE65E-68AA-49F7-9BE9-F46B9B3FF861.jpeg
    942,9 KB · Visninger: 56
Hei dere! Har lagt merke til at murringene/ubehaget jeg har i magen stortsett kommer fra Venstre side. Når jeg googler får jeg opp at murringene skal kjennes i nedre eller øvre del, men står liksom ikke så mye om å ha dette på kun den ene siden.
Blir bekymret for så mye, blant annet graviditet utenfor livmoren. Noen som har noen trøstende eller forklarende ord?
Jeg har også mest smerter på venstre side :) Nå har ikke jeg vært gravid før så kan ikke sammenligne med tidligere svangerskap, men var på første kontroll hos legen idag som sa det var helt normalt så lenge det ikke er sterke smerter og blødninger :Heartred
 
Babystreken er jo nesten like sterk som kontrollstreken så vil si det er fine streker :wav. Er 21 dpo idag og mine er ikke noe særlig sterkere :happy:

Takk! Noen ganger trenger man litt oppløftende ord. Ingen tegn til blødninger her, så skal forsøke ta det helt med ro og håpe på det beste :happy: fryktelig skremmende det her altså.. alt man skal bekymre seg for! :banghead:
 
Hei dere! Har lagt merke til at murringene/ubehaget jeg har i magen stortsett kommer fra Venstre side. Når jeg googler får jeg opp at murringene skal kjennes i nedre eller øvre del, men står liksom ikke så mye om å ha dette på kun den ene siden.
Blir bekymret for så mye, blant annet graviditet utenfor livmoren. Noen som har noen trøstende eller forklarende ord?

Ser du har fått gode svar, men legger inn ett til.
Jeg kjenner også bare fra venstre side.
Men, jeg kjenner også el-smerter kun fra en side, og da vi var til utredelse hos gyn (tok laang tid med førstemann), så sa han at dette ikke hadde noe å si, jeg hadde el fra begge sider, men smerten var konsentrert på venstre.
 
Sniker fra januar/februar.
Jeg har også hatt stikninger venstre side fra før postitivt test og har det enda. Er idag 14+1. Spurte jordmor på TUL og jordmor på helsestasjon om dette og begge mener det er ligamentsmerter.
Jeg var veeldig bekymret i starten selv, nå blir jeg bekymret om jeg ikke kjenner stikninger i løpet av en dag. Føler det er lilles måte å si at alt er bra på før jeg kjenner spark :p
 
Idag fikk jeg denne fine streken. Samtidig fikk jeg litt blodig utflod, og nå er jeg selvsagt veeeeeldig bekymret :(:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 4A121AE6-020C-423D-90CA-DC0ED72CE659.jpeg
    4A121AE6-020C-423D-90CA-DC0ED72CE659.jpeg
    439,1 KB · Visninger: 39
Sniker inn et spørsmål her istedenfor å lage ny tråd. Jeg er gravid i uke 4+6. PP2 etter SA i uke 7 i slutten av mai. Testet første gang i går og fikk sterk og fin strek med en gang:) Har mistenkt graviditet en stund, men ville vente med å teste til jeg var noen dager over IKM for å være sikker på resultatet.

Det jeg lurer på er om det er vanlig å ha kramper/smerter midt i underlivet (rett over venusberget) tidlig i graviditeten? I forrige uke våknet jeg to ganger samme natt av at jeg fikk krampelignende smerter der som gikk over i løpet av 15-20 sek. Tenkte da at dette kunne være menssmerter. Det samme skjedde i natt, og jeg husker at dette også skjedde en gang forrige gang jeg var gravid, i 4-5 uke. Blir så bekymret for at dette er tegn på ny SA… :sorry: Går over fort da, og ingen tegn til blødning.
 
Back
Topp