HurraNå er det bare 200 igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HurraNå er det bare 200 igjen![]()
Vi reiser hjem igjen fra svigers i overmorgen, og jeg kjenner at den dagen ikke kan komme fort nok! Delvis fordi jeg lengter etter å være hjemme igjen, men også fordi jeg er så lei av å prøve å skjule at jeg er trøtt og uggen! Og de må jo begynne å lure når jeg ligger bortgjemt på rommet halve dagen![]()
Synes det går helt utrooooolig tregt!Syns dere tiden går fort eller tregt ? Syns egentlig det går relativt raskt om dagen selv, rart å være 2 mnd på vei allerede ♡
Syns det går såååå tregt! Kan ikke tro at det bare er en uke siden jeg tok forrige digitale test. Syns aldri jeg kommer noe lengre i graviditeten, og mangelen på symptomer gjør meg stressa. Men så er jeg jo bare 5+4, og vet at man ikke nødvendigvis skal merke så mye allerede.Syns dere tiden går fort eller tregt ? Syns egentlig det går relativt raskt om dagen selv, rart å være 2 mnd på vei allerede ♡
Åå ja det er forståelig at du syns det går tregt når du er såpass dårlig som du er. Håper du snart vil føle deg litt bedre! Merker ikke noe kvalme enda (bare småuggen), var skikkelig dårlig på denne tiden (7+5) forrige graviditet så jeg blir litt urolig. Men prøver å nyte at jeg er såpass grei form utenom det at jeg mangler energi så er sliten og trøtt.Synes det går helt utrooooolig tregt!Føler jeg har vært gravid og dårlig i eeeevigheter,å jeg er bare 7+2! Men jeg er så dårlig at jeg er sykemeldt,så er nok derfor dagene går så tregt. Gleder meg til kvalmen er borte å dagene kan bli normale igjen.
Nei du får prøve å nyte at du ikke har så mange symptomer enda, de kommer tidsnok!Syns det går såååå tregt! Kan ikke tro at det bare er en uke siden jeg tok forrige digitale test. Syns aldri jeg kommer noe lengre i graviditeten, og mangelen på symptomer gjør meg stressa. Men så er jeg jo bare 5+4, og vet at man ikke nødvendigvis skal merke så mye allerede.
Jeg var også skikkelig dårlig rundt denne tiden i mine to forrige svangerskap, men føler meg ok nå bortsett fra at jeg er trøtt og sliten som du sier. Har spekulert i om det kan ha med kjønn å gjøre, selv om det sikkert bare er gammel «overtro». Har to jenter fra før, og fikk høre fra så mange at det var typisk å være kvalm når man venter en jenteÅå ja det er forståelig at du syns det går tregt når du er såpass dårlig som du er. Håper du snart vil føle deg litt bedre! Merker ikke noe kvalme enda (bare småuggen), var skikkelig dårlig på denne tiden (7+5) forrige graviditet så jeg blir litt urolig. Men prøver å nyte at jeg er såpass grei form utenom det at jeg mangler energi så er sliten og trøtt.
Hehe har tenkt nettopp det samme..Jeg var også skikkelig dårlig rundt denne tiden i mine to forrige svangerskap, men føler meg ok nå bortsett fra at jeg er trøtt og sliten som du sier. Har spekulert i om det kan ha med kjønn å gjøre, selv om det sikkert bare er gammel «overtro». Har to jenter fra før, og fikk høre fra så mange at det var typisk å være kvalm når man venter en jente![]()

Det er faktisk litt forskning rundt det! De sier at hyperemesis gravidarum er mye vanligere når fosteret er jente. Det er også en del forskning som tilsier at hcg nivået blir litt høyere når fosteret er jente og at man dermed kan bli mer kvalm. Men det er ikke en nøyaktig vitenskap. Blir spennende å se!Jeg var også skikkelig dårlig rundt denne tiden i mine to forrige svangerskap, men føler meg ok nå bortsett fra at jeg er trøtt og sliten som du sier. Har spekulert i om det kan ha med kjønn å gjøre, selv om det sikkert bare er gammel «overtro». Har to jenter fra før, og fikk høre fra så mange at det var typisk å være kvalm når man venter en jente![]()
Ja er jo noe med det,hadde jeg ikke vært kvalm,så hadde jeg bekymret meg over detÅå ja det er forståelig at du syns det går tregt når du er såpass dårlig som du er. Håper du snart vil føle deg litt bedre! Merker ikke noe kvalme enda (bare småuggen), var skikkelig dårlig på denne tiden (7+5) forrige graviditet så jeg blir litt urolig. Men prøver å nyte at jeg er såpass grei form utenom det at jeg mangler energi så er sliten og trøtt.
Ser den. Men vi har våre grunner til å la væreAkkurat derfor sa vi ifra med en gangBedre at de vet hvis det skal gå dårlig osv
![]()
Synes tiden bare snegler seg av gårde frem til TULSyns dere tiden går fort eller tregt ? Syns egentlig det går relativt raskt om dagen selv, rart å være 2 mnd på vei allerede ♡
Synes tiden bare snegler seg av gårde frem til TUL
Ja, er nok bare derforMå være fordi du går å venter og venter på den datoennår skal du ha tul?
![]()
Syns dere tiden går fort eller tregt ? Syns egentlig det går relativt raskt om dagen selv, rart å være 2 mnd på vei allerede ♡
Regner med tiden går mye raskere når jeg begynner på jobb igjen og hverdagen kommer!
Synes også det går ganske fort. Er 9+0 i dag!Syns dere tiden går fort eller tregt ? Syns egentlig det går relativt raskt om dagen selv, rart å være 2 mnd på vei allerede ♡
kommer sikkert til å gå enda fortere når jeg begynner på jobb til mandag!
Jeg var mye mer kvalm gravid med gutten min, enn med jenta miJeg var også skikkelig dårlig rundt denne tiden i mine to forrige svangerskap, men føler meg ok nå bortsett fra at jeg er trøtt og sliten som du sier. Har spekulert i om det kan ha med kjønn å gjøre, selv om det sikkert bare er gammel «overtro». Har to jenter fra før, og fikk høre fra så mange at det var typisk å være kvalm når man venter en jente![]()

Vi skal ha TUL samme dag!Ja, er nok bare derforpluss ferie nå, går sikkert raskere i neste uke når jeg begynner å jobbe igjen. Nå er det mer tid til grubling enn hva som er lurt
Er 9. august, så fortsatt litt igjen. Kommer til å være 7+2 da, så fortsatt tidlig, men hvis jeg får se liv da tenker jeg likevel at jeg kan senke skuldrene litt...
![]()