Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen andre som elsker lakris?
Jeg har alltid elsket lakris og nå som jeg er så kvalm er lakris en av de få tingene jeg faktisk har lyst påtypisk når man ikke skal spise så mye lakris under graviditeten. Leste denne artikkelen og forstår det som at jeg trygt kan spise en tyrkisk pepper om dagen og egentlig en del mer enn det også før det er noe skadelig https://forskning.no/forebyggende-h...r-gravid-kan-vaere-skadelig-for-barnet/366325
Spiser ett tyrkisk pepper drops om dagen nå og det er dagens høydepunkt for tidenså håper virkelig at jeg kan nyte den med god samvittighet. Blir ikke mange grammene i uka
Her går det overraskende bra! Aldri hatt så lite kvalme tidlig i et svangerskap før! Kanslke det har med alderen å gjøre? Har lest at man ofte får det verre når man er yngre. Men aner ikke!
Jeg blir kvalm av å være for sulten. Så her gjelder det å spise noe hver 2. time ca for alltid å ha noe i magen. Også i varmen har jeg blitt kvalm. Har faktisk kun spydd på dager det har vært ekstremt varmt.
Sliter du veldig med kvalmen?
Går og drømmer om Bülow-lakris om dagen... Men jeg ville ikke klart å holde meg til én om dagen (hadde gått ned på høykant!), verken av det eller tyrkisk pepper, så jeg må bare ha totalavholdNoen andre som elsker lakris?
Jeg har alltid elsket lakris og nå som jeg er så kvalm er lakris en av de få tingene jeg faktisk har lyst påtypisk når man ikke skal spise så mye lakris under graviditeten. Leste denne artikkelen og forstår det som at jeg trygt kan spise en tyrkisk pepper om dagen og egentlig en del mer enn det også før det er noe skadelig https://forskning.no/forebyggende-h...r-gravid-kan-vaere-skadelig-for-barnet/366325
Spiser ett tyrkisk pepper drops om dagen nå og det er dagens høydepunkt for tidenså håper virkelig at jeg kan nyte den med god samvittighet. Blir ikke mange grammene i uka

Kan alle bli med i skjult gruppe?4500 innlegg
500 igjen til skjult gruppe![]()
Se feks her for januar: https://forum.babyverden.no/threads/informasjonstråd-om-skjult-gruppe.2019002/Kan alle bli med i skjult gruppe?
Når du ser oversikten over trådene, vil de som har nye innlegg være mørke. Når du da trykker deg inn på, vil du automatisk komme til første innlegg du ikke har lestFor meg som er litt noob på forumet… hvordan kan jeg enkelt se om det er kommet nye innlegg i en tråd?![]()
Takk for svarNår du ser oversikten over trådene, vil de som har nye innlegg være mørke. Når du da trykker deg inn på, vil du automatisk komme til første innlegg du ikke har lest![]()
Takk for svarKlarer enda ikke helt se forskjell på fargene. Føler trådene jeg har svart på er mørke hele tiden på en måte? Skal prøve å se ekstra nøye neste gang
![]()
Tusen takk! Da skjønner jeg hvorfor bildet mitt var der, trodde det betydde at jeg hadde siste kommentarHer ser du skjermdump når jeg ser på mars-gruppa. De med fet skrift har innlegg jeg ikke har sett. De med vanlig skrift har jeg lest alt. Og de med mitt ikon på (på venstre side) har jeg kommentert på![]()

Det slo meg plutselig at det er akkurat ett år siden vi sluttet med ammingen her, av han som nå straks er fem og et halvt. Blir ikke så lange oppholdet før det er på'an igjen, gitt. Blir gøy å se hvor lenge det varer denne gangen![]()

Det er noe skikkelig herk når alt bare er problemer og drit, og så herlig når det bare funker! (Hatt maange runder innom ammehjelpen, med ørten forskjellige greier, og vært veldig nær ved å gi opp flere ganger...ååå jeg gleder meg sånn til amming. Gleder meg hver gang og har bare gått drit tik nå, satser på tredje gang funker leenge![]()
) Krysser fingrene for at det klaffer skikkelig bra for deg denne gangen! Det er noe skikkelig herk når alt bare er problemer og drit, og så herlig når det bare funker! (Hatt maange runder innom ammehjelpen, med ørten forskjellige greier, og vært veldig nær ved å gi opp flere ganger...) Krysser fingrene for at det klaffer skikkelig bra for deg denne gangen!
![]()

Ja! De har i hvert fall vært redningen for meg, virkelig verdt styret å be om hjelp synes jeg!ja ammehjelpen ja, jeg må nok bare være litt mer sta neste gang, og be om hjelp! Håper jeg![]()

ååå jeg gleder meg sånn til amming. Gleder meg hver gang og har bare gått drit tik nå, satser på tredje gang funker leenge![]()
Ja! De har i hvert fall vært redningen for meg, virkelig verdt styret å be om hjelp synes jeg!![]()

Nå er det bare 200 igjen4500 innlegg
500 igjen til skjult gruppe![]()