Gravid igjen?

Jeg er også :) 31+0 idag! Denne graviditeten flyr avsted sammenlignet med forrige, men det er ikke så rart med en aktiv 1-åring hjemme :Heartpink
 
Jeg er også :) 31+0 idag! Denne graviditeten flyr avsted sammenlignet med forrige, men det er ikke så rart med en aktiv 1-åring hjemme :Heartpink
31 uker??
Oi, så heldig du var å bli gravid igjen så raskt.

Jeg ønsker å bli gravid igjen, men ikke blitt det enda.
 
31 uker??
Oi, så heldig du var å bli gravid igjen så raskt.

Jeg ønsker å bli gravid igjen, men ikke blitt det enda.

Ja, termin i september :) Jeg ble gravid da frøkna var 7 måneder. Hadde sluttet med nattamming, og hatt en mensen før den ble borte igjen og jeg måtte ta test! Ikke helt planlagt, men jeg er veldig takknemlig for det nå :Heartpink blir 16 måneder mellom jentene :Heartpink

Håper det klaffer for deg snart :Heartred
 
Så koselig!! Jeg kunne ønske jeg var det, men kjæresten er i tenkeboksen om han vil ha fler. Han sier pr nå vil han ikke ha fler. Så regner ikke med at det endrer seg heller. Litt synd, for jeg vil gjerne ha en til :Heartred
 
Jeg er 31+6 i dag med termin 12.10 :) Skulle egentlig hatt termin for noen dager siden (veldig merkelig å tenke på:hilarious:), men hadde en MA rundt nyttår.
 
Så koselig!! Jeg kunne ønske jeg var det, men kjæresten er i tenkeboksen om han vil ha fler. Han sier pr nå vil han ikke ha fler. Så regner ikke med at det endrer seg heller. Litt synd, for jeg vil gjerne ha en til :Heartred
Hvis han får tenke litt på det så kanskje han ombestemmer seg :Heartred
 
Uke 35+5 med lille overraskelse.
 
Gravid 16+3 med en skikkelig overraskelse :) Førstemann var jo umulig å få til - og vi var igjennom 2,5 år med prøving, 4 MA/SA, 2 runder IVF og mistet en tvilling tidlig i det vellykkede svangerskapet. Denne satt uten at vi prøvde én uke etter beregnet eggløsning :eek: Det hadde blitt lenge til nummer to hvis det ikke bare skjedde av seg selv med den historikken vi har!
 
Så koselig!! Jeg kunne ønske jeg var det, men kjæresten er i tenkeboksen om han vil ha fler. Han sier pr nå vil han ikke ha fler. Så regner ikke med at det endrer seg heller. Litt synd, for jeg vil gjerne ha en til :Heartred
Min ville heller ikke ha flere, men plutselig ombestemte han seg når førstemann var rundt to år gammel. Nummer to er på vei og han vurderer faktisk om han vil ha en tredje, så det kan endre seg! :)
 
Back
Topp