Cravings/mat

Her om dagen fikk jeg så sykt lyst på julekake med smør og jordbærsyltetøy av alle ting, har aldri i mitt voksne liv kjøpt julekake før. Smakte nydelig da!

idag måtte jeg bare ha risgrøt til middag, det har jeg ikke lagd hjemme på sikkert 10 år, men spiste det på jobb av og til får sånn typ 2 år siden..

Ingen ting spesielt jeg har lyst på. Men veldig mye jeg ikke har lyst på! Har ikke opplevd cravings i tidligere svangerskap. Hadde vært litt gøy å fått et eller annet

Har heller ikke noe spesielt jeg har lyst på.
Men har generelt lyst på mat:p
Skikkelig god,kvalitetsmat på en måte. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det:hilarious:

Har ikke fått noe til nå. Jeg har hatt noen merkelige cravings de forrige gangene da!

Første gang hadde jeg så sinnsykt lyst til å spise vaskepulver av alle ting!:laughing001 hver gang jeg skulle sette på en vask så vannet det helt sykt i munnen på meg haha.

Andre gang var det peppermyntesmak. Til å begynne med pussa jeg tennene sånn 3-4 ganger daglig, før jeg fant ut at det ikke var veldig bra. Så gikk over til å tygge tyggis. Kjøpte noen store pakker på danske båten og tygga så å si konstant

Last edited:
Jeg sliter sånn fordi jeg orker ikke lage mat, og jeg har en Instagram jeg vanligvis publiserer flere ganger daglig, og har endel følgere, men orker jo ikke klage noe særlig.. så blir godt når det blir offentlig :yuck::yuck:

Jeg sliter sånn fordi jeg orker ikke lage mat, og jeg har en Instagram jeg vanligvis publiserer flere ganger daglig, og har endel følgere, men orker jo ikke klage noe særlig.. så blir godt når det blir offentlig :yuck::yuck:
Så spennende! Kanskje jeg følger deg:joyful:

Mest sannsynlig reagerer ingen på at du har en rolig periode nå når det er sommer:) Så det hadde jeg ikke stresset over. Men forstå jo at det er slitsom når du har lyst men ikke orker.

Ingenting ennå. Med med de andre tre var det isbiter og appelsinjuice. Drakk litervis av de. Og kunne spise en stor isbit pose fra frysedisken på rema på en dag eller to. Prøvde lage isbiter selv. Men det ble ikke det samme :laughing001

Jeg MÅ ha toast med kokt sinke om dagen:hilarious:aldri vært noe glad i det før… ellers spiser jeg masse druer om dagen- og det er veldig viktig at de er kalde:p

Så spennende! Kanskje jeg følger deg:joyful:

Mest sannsynlig reagerer ingen på at du har en rolig periode nå når det er sommer:) Så det hadde jeg ikke stresset over. Men forstå jo at det er slitsom når du har lyst men ikke orker.

haha kanskje, både naboen og sykepleier når jeg skulle operere meg på andre siden av landet følger meg, så kan være du følger meg xD

Ikke fått noen enda.. med første hadde jeg kald cola med isbiter. :p

Jeg går å har SÅ lyst å dra å kjøpe sånn 5 for 100 med rød Stratos på obs, men siden jeg har vært 70 kilo tyngre tidlig og ikke er slankeoperert så kan jeg ikke begynne å si at babyene vil ha sjokolade på en onsdag xsmile9

Isbiter!!! Aaahhhh. Digg :arghh::hilarious: Morosmt, fordi forrige gang hadde jeg ikke lyst på noe som helst. Så dette er nytt for meg :woot:

Så langt har jeg ikke hatt noen cravings :sorry: Jeg har generelt bare lyst på mat hele tiden :nailbiting:

Har ikke merket noen cravings ennå.. Enig i at det hadde vært litt morsomt å få :)

Jeg har også fått dilla på sukkerfri cider fra rema 1000, men det er mest fordi jeg ikke kan drikke to liter Pepsi Max lengre xD

Jeg MÅ ha toast med kokt sinke om dagen:hilarious:aldri vært noe glad i det før… ellers spiser jeg masse druer om dagen- og det er veldig viktig at de er kalde:p
Jeg og må ha toast hver dag!:hilarious: Med masse Heinz :p

Ingen cravings enda. Har bare fått stygga på alt:hilarious: håper det endrer seg snart for jeg raser ned i vekt :p

Back
Topp