Symptomer

Jeg ser nå fram til å få normale pupper igjen:hilarious: de er SÅÅ vonde!:hungover: og sikkert 500g tyngre HVER:wtf: de ER.SÅ.SVÆRE:hilarious:
Jeg har bare ømme pupper uten at de har vokst (tror jeg hvertfall) :wacky: Kunne godt ha tatt litt ekstra vekt i de også, når jeg først skal ha ømme pupper uansett:hilarious:

Jeg har bare ømme pupper uten at de har vokst (tror jeg hvertfall) :wacky: Kunne godt ha tatt litt ekstra vekt i de også, når jeg først skal ha ømme pupper uansett:hilarious:
Når du allerede bruker en 70H, så tenker du kanskje litt annerledes? Hvertfall jeg! Kan godt dele ut litt fyll jeg!:laughing002

Edit: i Change str. Synes de opererer litt mindre enn andre, men er større enn DD uansett hehe

Når du allerede bruker en 70H, så tenker du kanskje litt annerledes? Hvertfall jeg! Kan godt dele ut litt fyll jeg!:laughing002

Edit: i Change str. Synes de opererer litt mindre enn andre, men er større enn DD uansett hehe
Ja da skjønner jeg at tanken er annerledes:hilarious: Skal ikke klage altså, for er slettes ikke flatbrystet jeg heller. Men hadde vært moro å erfare litt ekstra fyll i kanakasene når de uansett skal ha andre symptomer:laughing002

Våkner alltid før alarmen for tiden. De siste dagene har det blitt tidligere og tidligere. Idag våknet jeg 0430 og slet med å få sove etter det :confused:

Våkner alltid før alarmen for tiden. De siste dagene har det blitt tidligere og tidligere. Idag våknet jeg 0430 og slet med å få sove etter det :confused:

Her er det nærmest omvendt. Sliter med å komme meg opp av senga om morgenen. Pleier normalt å våkne tidlig :)

Mye strekking og stikking spesielt på ene siden. Flere som har det?
Jaa:) det er nok den siden egget ditt slapp, og som produserer det gule legemet som gjør at kroppen din produserer graviditetshormoner

Jeg kjenner enda veldig lite til noen symptomer :confused1 Kjenner jeg ordentlig godt etter kan det tenkes at puppene er litt ømme, langt i fra vondt men bittelitt øm bare :confused1 Begynner å stresse litt over å ikke kjenne noen verdens ting hverken kvalme, stikkinger, trøtthet og svimmelhet som jeg hadde supermye av sist gravididet :confused005
5+4 (eller 5+5 siden det er over midnatt)

Sniker! Jeg var også bekymret pga lite symptomer og MA i bagasjen. Men: Eg fikk faktisk ikke ømme pupper før nærmere uke 7! Og så tidlig som uke 5-6 var jeg ganske fresh før det begynte å gå nedover! Har først nå begynt å få stikninger mer jevnlig og jeg så det nydeligste lille på tul i går målt til 10+2<3

Sniker! Jeg var også bekymret pga lite symptomer og MA i bagasjen. Men: Eg fikk faktisk ikke ømme pupper før nærmere uke 7! Og så tidlig som uke 5-6 var jeg ganske fresh før det begynte å gå nedover! Har først nå begynt å få stikninger mer jevnlig og jeg så det nydeligste lille på tul i går målt til 10+2<3

Takk ❤️ Har fått time til ultralyd på mandag pga totalbildet med fravær av symptomer, litt smerter i mage og korsrygg, og litt lav hcg… Så da gjenstår det bare å se, har dog en svært dårlig magefølelse :(

Jeg er 6+0 i dag. Jeg har hatt nokså ømme pupper og brystvorter, men jeg føler dette avtar. Er det andre som opplever dette? Ikke at det varierer i løpet av dagen,men at det rett og slett er mindre ømt? Jeg er litt uggen innimellom med det er alt. Kjenner det stresser meg mtp MA i vinter.

Mye strekking og stikking spesielt på ene siden. Flere som har det?

Har akkurat det samme! Var på ultralyd idag for jeg var ordentlig bekymret for svangerskap utfor livmoren, lest så mye skrekkhistorier at jeg ble helt svett. MEN det gikk bra! Er nok bare det gule legemet som jobber! Hadde bare aldri opplevd det så tydelig før, dette er min 3 graviditet.

Jeg er 6+0 i dag. Jeg har hatt nokså ømme pupper og brystvorter, men jeg føler dette avtar. Er det andre som opplever dette? Ikke at det varierer i løpet av dagen,men at det rett og slett er mindre ømt? Jeg er litt uggen innimellom med det er alt. Kjenner det stresser meg mtp MA i vinter.
Ja samme her. Hadde ganske ømme pupper forrige uke og starten av denne uken, men de to/tre siste dagene har de nesten ikke vært ømme, kanskje bitte bittelitt på kvelden hvis jeg legger godvilje til:p men har hørt at dette skjer med mange i uke 6 og 7! Skal på tul på mandag, så oppdaterer hvordan det går. Er visst veldig vanlig at symptomer blir borte en stund, men vanskelig å tro at det ikke er noe når man står midt i det.

Det varierer også hos meg hvor ømme brystene er. Både fra dag til dag men også i løpet av selve dagen. Har i tillegg vært skikkelig oppblåst det siste døgnet som er ubehagelig. Men ellers vært heldig så langt med fravær av smerter og kvalme.

Ja samme her. Hadde ganske ømme pupper forrige uke og starten av denne uken, men de to/tre siste dagene har de nesten ikke vært ømme, kanskje bitte bittelitt på kvelden hvis jeg legger godvilje til:p men har hørt at dette skjer med mange i uke 6 og 7! Skal på tul på mandag, så oppdaterer hvordan det går. Er visst veldig vanlig at symptomer blir borte en stund, men vanskelig å tro at det ikke er noe når man står midt i det.
Ja , det er nettopp det. Jeg føler meg så dum som driver og kniper og "sjekker" puppene hele tiden:laughing002 Jeg har time til UL på onsdag. Krysser fingrene for oss begge:Heartred

Ja , det er nettopp det. Jeg føler meg så dum som driver og kniper og "sjekker" puppene hele tiden:laughing002 Jeg har time til UL på onsdag. Krysser fingrene for oss begge:Heartred
Ja jeg og:hilarious: mannen tror sikkert at jeg har blitt litt vel glad i pupper de siste ukene:p

Back
Topp