Aktivitet i magen?

Vet man ikke skal stresse over det og at alle er forskjellige, men her er det ingenting. Er 17+5 i dag.
Føler meg generelt ikke gravid i det hele tatt så vil så gjerne kjenne noe for å vite at baby er der :(
Håper det kommer snart :Heartred
Med første kjente jeg ikke gutten min før godt ute i uke 19:) og da trur jeg han var så lei av å bli dytta på for hadde først vært på OUL, pg fikk deretter rett over til en nær venninne på sykehuset som hadde fått barn. Når jeg holdt babyen hennes,sparket sønnen min sp jeg faktisk kjente det:) trur ikke jeg kjente han hver dag etter det med en gang heller;)
 
Endelig kjenner jeg plutselig mye liv inni magen 19+3. :Heartpink Morkaken ligger foran, så visste at det ville ta tid denne gangen. Fasinerende å være på UL å se at hun er super aktiv, men ikke kjent noe.
 
Vet man ikke skal stresse over det og at alle er forskjellige, men her er det ingenting. Er 17+5 i dag.
Føler meg generelt ikke gravid i det hele tatt så vil så gjerne kjenne noe for å vite at baby er der :(
Håper det kommer snart :Heartred

17+5 i dag, ikke kjent noe enda jeg heller:( men det kommer vel etterhvert!
 
Jeg er 18+2 i dag, og kjente akkurat små spark på utsiden av magen helt ned mot skambenet. ❤️ Har kjent innvendige spark flere uker allerede. :)
 
Har prøvd å kjenne litt etter de siste dagene og har kjent det jeg har ment kan være den lille. I går ble jeg derimot helt sikker på at det er det. Er 17+0 i dag.
Selv som 3. Gangs er det en uvirkelig, men herlig følelse :love7
 
Så koselig å kjenne små dult innenfra!
Har kjent siden ca uke 19, hverfall da jeg ble oppmerksom på hva det var. Er 21+2 i dag, og kjenner litt hver dag.
Blir jo å gå å tenke på "hva om jeg ikke kjenner noe i dag ", men har forstått at det enda er god plass der inne og det ikke nødvendigvis kjennes hvis hun sparker mot ryggen min. Har morkaka bak. Er vel ikke enda at man SKAL kjenne liv hver dag.
 
Igår kjente mannen såvidt noe da han holdt på magen. 15+0 da
 
Jeg prøvde å få barna til å kjenne litt for første gang nå, men da sovnet lille tror jeg. Ædda bædda, lissom... :p
 
Her er det helt utrolig me aktivitet! Kjenner det veldig tydelig og kan se det :) har morkaken bak denne gangen. Så ungene er i ekstase hverdag da di kan kjenne ofte for den i magen er veldig aktiv :love017noen ganger kvepper jeg for det er skikkelig dunk!:laughing025
 
Er 18+0 i dag og kjenner ingenting! Er også andregangs, men 13 år siden sist. Skal sies at jeg i uke fra uke 15/16 kjente en del bevegelse der inne (bobling,tydelig dult innvendig) så har det dabbet av. Nå har jeg ikke kjent noe i det hele tatt et par dager og begynner selvfølgelig å bli bekymret. Ærsj, liker det ikke, selvom jeg har lest at det er ganske normalt å ikke kjenne liv ennå. Det er så dumt når hjernen begynner å tenke og tenke altså! :sorry:
 
Er 18+0 i dag og kjenner ingenting! Er også andregangs, men 13 år siden sist. Skal sies at jeg i uke fra uke 15/16 kjente en del bevegelse der inne (bobling,tydelig dult innvendig) så har det dabbet av. Nå har jeg ikke kjent noe i det hele tatt et par dager og begynner selvfølgelig å bli bekymret. Ærsj, liker det ikke, selvom jeg har lest at det er ganske normalt å ikke kjenne liv ennå. Det er så dumt når hjernen begynner å tenke og tenke altså! :sorry:
Håper du får kjenne litt i løpet av helgen. Kanskje du kunne hørt med jordmor om hun kan sjekke etter hjertelyden til uken? Det kan jo hjelpe til med å roe ned en bekymret mor, og det tar ikke lang tid innimellom andre avtaler. ❤️
 
Håper du får kjenne litt i løpet av helgen. Kanskje du kunne hørt med jordmor om hun kan sjekke etter hjertelyden til uken? Det kan jo hjelpe til med å roe ned en bekymret mor, og det tar ikke lang tid innimellom andre avtaler. ❤️

Hun er på ferie hele juli, men skal sende melding til mandag og høre om hun har 5 min til meg. :Heartpink
 
Hun er på ferie hele juli, men skal sende melding til mandag og høre om hun har 5 min til meg. :Heartpink
Krysser fingrene for at hun rekker å ta deg inn. ❤️
 
Kjenner små spark flere ganger om dagen nå. Har kjent bobler og stryk fra midten av uke 14, men fra slutten av uke 20 ble det tydelige spark som også kjennes fra utsiden. Det er en helt fantastisk følelse og gjør det litt mer virkelig for samboer også ❤
 
Noen av dere som kjenner spark utenpå magen nå? Eller altså at pappaen kan kjenne det utenfra?
Jeg kjenner liv flere ganger daglig, men usikker på om jeg kan kjenne det utenpå, eller om det er bare det at jeg "vet det skjer" fordi jeg kjenner det innenfra :hilarious:
Er 24+5 i dag. Har litt ekstra polstring på magen, og bærer nok litt "inni" magen. SF mål er helt på gjennomsnittet.
 
Noen av dere som kjenner spark utenpå magen nå? Eller altså at pappaen kan kjenne det utenfra?
Jeg kjenner liv flere ganger daglig, men usikker på om jeg kan kjenne det utenpå, eller om det er bare det at jeg "vet det skjer" fordi jeg kjenner det innenfra :hilarious:
Er 24+5 i dag. Har litt ekstra polstring på magen, og bærer nok litt "inni" magen. SF mål er helt på gjennomsnittet.
Jaa, her er det mye aktivitet hele dagen! Kan kjenne og se det på magen ❤️ Så har får både pappa og di to kommende storesøstrene daglig kjenne ❤️ Har ikke målt noe sf mål her enda, så vet ikke helt hva jeg ligger på :joyful: jeg er ganske liten av meg, og har morkaken bak :happy:
 
Noen av dere som kjenner spark utenpå magen nå? Eller altså at pappaen kan kjenne det utenfra?
Jeg kjenner liv flere ganger daglig, men usikker på om jeg kan kjenne det utenpå, eller om det er bare det at jeg "vet det skjer" fordi jeg kjenner det innenfra :hilarious:
Er 24+5 i dag. Har litt ekstra polstring på magen, og bærer nok litt "inni" magen. SF mål er helt på gjennomsnittet.

Jeg kjenner bevegelser daglig (er 23+5), men har mye polstring på magen og morkake på fremsiden i tillegg - så er nok leeeenge til man kjenner det fra utsiden hos meg. Litt kjipt for barnefar
 
Her kjenner jeg daglig spark på utsiden. Pappa og storesøster har også fått kjenne. Er vel to uker siden første gang det kjentes på utsiden. Hadde trodd jeg måtte vente lenger pga en en del ekstra polstring på magen. Er i uke 23 + 3 :joyful:
 
Er 23+1 her, og har morkaken på fremre vegg. Barnefar kjente spark utenpå for et par uker siden, og det et mye aktivitet i magen (med fem barn fra før tenker jeg ikke over sparkene før jeg legger meg ned og kjenner etter dog:hilarious:)
 
Har morkaka foran denne gang, så kjenner mindre enn sist, men har kjent litt liv hver dag de siste 3-4 dagene nå ❤️
 
Back
Topp