Nedtelling OUL ❤️

Gjekk det fint? :Heartred
Gikk kjempebra!! Alt var i skjønneste orden. Ble satt termin til 22.nov. noe som stemmer på en prikk i forhold til kalkulatorene på nett når jeg taster inn første dag i siste mens og eggløsningsdagen.
Fikk henne til å skrive kjønnet på en lapp så samboer, ungen og jeg kunne få vite det samtidig. Men det var jo plent umulig å IKKE se undervis i aksjonen at det var en gutt :hilarious:
Var ikke akkurat overrasket da samboer leste opp at det blir en gutt. Haha. Hadde håpa på jente siden vi har en gutt fra før, men nå syns jeg det bare er fint med en gutt til. Kan arve alt og får masse glede av hverandre forhåpentligvis :Heartred
Har du vært enda?
 
Gikk kjempebra!! Alt var i skjønneste orden. Ble satt termin til 22.nov. noe som stemmer på en prikk i forhold til kalkulatorene på nett når jeg taster inn første dag i siste mens og eggløsningsdagen.
Fikk henne til å skrive kjønnet på en lapp så samboer, ungen og jeg kunne få vite det samtidig. Men det var jo plent umulig å IKKE se undervis i aksjonen at det var en gutt :hilarious:
Var ikke akkurat overrasket da samboer leste opp at det blir en gutt. Haha. Hadde håpa på jente siden vi har en gutt fra før, men nå syns jeg det bare er fint med en gutt til. Kan arve alt og får masse glede av hverandre forhåpentligvis :Heartred
Har du vært enda?
Åå! Så fantastisk :Heartred hihi! Sånt skjer :hilarious: jaa ser den, men så greit og slippe så veldig mye nyinnkjøp! Og greit og ha Moen og Arve på :) ja håper di får glede av hverandre :love7
Jaa jeg var i går :D alt i orden her også! Bare livmor som lå litt langt nede så ny kontroll 21\07 :)
Her så jeg vekk så hun kunne se hva det var og skrive det på en lapp :Heartred så her skal konvolutten åpnes 12 juli nor pappen kommer hjem:love7 jeg har bestilt rosa og blå konfetti! Sånn vi popper den rette fargen for di kommende storesøstrene :Heartbigred skal ta det på film som vi skal avsløre til venner og familien:D:D
 
Back
Topp