Stelleveske vs. stellesekk

Sarabi

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
Noen som har erfaringer med eller formeninger om hva som er best av stelleveske og stellesekk? Fordeler/ulemper? Noen som har bestemt seg for hva de vil ha? Både type og merke.
 
Jeg har stelleveske etter sønnen min, men vurderer sterkt å kjøpe stellesekk:happy:
Har ikke satt meg inn i hvilken jeg vil kjøpe enda da. Føler det blir bedre for ryggen å bære på en sekk, enn en veske. Fikk fort vondt i rygg/skulder med veska;)
 
Jeg er veldig fornøyd med stellesekken min fra Kaos. Veldig greit å kunne ha hendene frie, spesielt da jeg synes det var tungt å bære rundt på bilstolen. Aldri et problem med å få plass til alt jeg skulle ha med og fint organisert med de forskjellige lommene i sekken. Samboer synes også det var greit med sekk så han slapp å gå rundt med veske, hehe xsmile9 Kommer egentlig ikke på noen ulemper heller.
 
Jeg har hatt stellevesken til alle barna, så fortsetter nok med det:) Den henger jo stort sett på vogna eller er i bilen, jeg bærer sjelden rundt på den:) Har flere i forskjellige str, bl.a en fra Skiphop og en fra Petite cherie, og en som ser ut som en vanlig, stor veske, så tror jeg bare fortsette med de:)
 
Ingen erfaring enda, men har gått for stellesekk, kjøpt på wish. Anbefalt av min søster som har prøvd mange forskjellige.
Prisen på wish var rundt 350 kr, så til den prisen var det verdt et forsøk.
 
Vi hadde stelleveske sist, og går for stellesekk denne gang. Ser for meg den er enklere å få med seg.
 
Jeg bruker definitivt sekk. Får så vondt i skuldrene så orker ikke veske. Bruker bare en vanlig sekk da, og pakker diverse forskjellige ting i poser nedi sekken :happy::headphone::hilarious:
 
Jeg har brukt stelleveske på mine første to, men kunne tenke meg en stellesekk. Jeg fikk ofte vondt i nakke/rygg av å bære på stelleveska. Stelleveska mi var ganske stor, så den funker fint som en weekend bag eller når vi skal være borte litt lenge, men syns stellesekk virker best til hverdags.
 
Har en så fin stelleveske fra før, så den skal brukes igjen:) Også liker jeg ikke å gå med sekk, så mitt valg var ikke vanskelig:p
 
Har ikke bestemt meg enda, men vurderer stellesekken fra Vidas babynest.
 
Vi har kun brukt stellebag, slik at vi kan feste den på vognen og slippe å bære den på ryggen. Vi valgte å kjøpe med den som hørte til vognen. Vognen vi hadde til førstemann er en Dubatti One!

Nå blir det 16 måneder mellom storebror og lillesøster, så vi skal kjøpe Bugaboo Donkey 3 Duo :happy:
Kommer fremdeles til å gå for stellebag!
 
Jeg kommer nok til å kjøpe en stellebag denne gangen også. Synes det er så greit å henge på vognen, og da kan jeg heller bruke en vanlig sekk dersom vi skal på tur med sele eller sjal. :)
 
Sniker; har prøvd begge deler og likte best sekk. Men det skal sies jeg aldri har likt tunge vesker på skulderen og stelle veskene for min del har alltid blitt tunge nok mår baby vokser til og krever mer med seg
 
Jeg har brukt stelleveske med mine 2 første, men jeg har fallet for kaos sin stellesekk nå. Den ser veldig praktisk ut når den hadde 8 rom.
 
Hadde stelleveske med mine andre barn, men pga skulder/ryggsmerter velger jeg stellesekk denne gangen ☺
 
Tror jeg kommer til å gå for en stelleveske. Har sett noen fine som ser ut som helt vanlige vesker :) Høres jo praktisk ut med sekk og da.
 
Jeg har kjøpt stellesekk fra Vidas. Ser veldig bra ut. Den kan henges på vognen. Har hatt stelleveske tidligere, men ville heller prøve sekk denne gangen.
 
Jeg er veldig fornøyd med stellesekken min fra Kaos. Veldig greit å kunne ha hendene frie, spesielt da jeg synes det var tungt å bære rundt på bilstolen. Aldri et problem med å få plass til alt jeg skulle ha med og fint organisert med de forskjellige lommene i sekken. Samboer synes også det var greit med sekk så han slapp å gå rundt med veske, hehe xsmile9 Kommer egentlig ikke på noen ulemper heller.
Jeg eeeelsker min Kaos sekk! Bruker den allerede:)
 
Back
Topp