Stripping hos jordmor

Trultemor88

Gift med forumet
JuniJubel2021
Åh nå ble jeg skikkelig demotivert kjenner jeg :sour: var på ktr hos jordmorforening i dag, 40+1 i dag. Har hatt skikkelig er tak i magen i natt og mye murring og slim, så håpte jo at ting snart skjer... Men hun sjekket og har 1-2 cm åpning, lang men middels myk livmortapp. Hun fikk strippet litt men hun var ikke så optimistisk. Fått time hos hun igjen for ny runde stripping på mandag og trivselskontroll på sykehuset på tirsdag for sjekk.

Noen med erfaring med stripping på relativt umoden livmorhals? :rolleyes:
 
Åh nå ble jeg skikkelig demotivert kjenner jeg :sour: var på ktr hos jordmorforening i dag, 40+1 i dag. Har hatt skikkelig er tak i magen i natt og mye murring og slim, så håpte jo at ting snart skjer... Men hun sjekket og har 1-2 cm åpning, lang men middels myk livmortapp. Hun fikk strippet litt men hun var ikke så optimistisk. Fått time hos hun igjen for ny runde stripping på mandag og trivselskontroll på sykehuset på tirsdag for sjekk.

Noen med erfaring med stripping på relativt umoden livmorhals? :rolleyes:
Loool var ikke hos jordmorforening :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
 
Loool var ikke hos jordmorforening :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Hehe, så det ikke før du skrev det jeg
Har ikke så mye erfaring med umoden livmor tapp, men jeg har tatt modnings akupunktur fra uke 37/38 og vært veldig moden begge gangene.

Masse lykke til, håper kroppen din vil modne seg, vet det er tungt å gå sånn å vente ❤
 
Jeg ble strippa ganske godt med 3 cm å veldig moden, men ingen ting skjedde. Ble det på termin å ble satt i gang en uke på overtid
 
Back
Topp