Hvilket kjønn venter du?

Hvilket kjønn venter du?


  • Antall som har svart
    77

Shentz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
Synes det er spennende å se hva folk venter.
Føles litt som det er et skikkelig jenteår, men stemmer det?:Heartred
 
Synes det er spennende å se hva folk venter.
Føles litt som det er et skikkelig jenteår, men stemmer det?:Heartred
Veldig spent på om du har rett. Det ser ut som at det er mye jenter. :)
 
Jeg syns det er mye gutter:hilarious: Men det er sikkert fordi jeg skal ha en selv. Da vi fikk jente i 2019 føltes det som alle andre fikk jenter
 
Her klarte de ikke å se på ultralyd. Jeg er nesten dårlig av nysgjerrighet ;)
Har helt klart en guttefølelse. Hatt det hele tiden!
MEN - det hadde jeg forrige gang også. Da tok jeg feil!
 
Her er det jente. To søskenbarn også som venter jenter i år. Så rundt meg er det mest jenter i år :joyful:
 
Veldig spent på om du har rett. Det ser ut som at det er mye jenter. :)
Søstra mi er gravid med jente hun og(2 mnd lengre på vei). På plassen hun bor er det 13 stk som er gravid nå, 10 av 13 venter jente, ganske stort overskudd på jenter der ute i alle fall, hehe:happy:
 
Så gøy! Tenkte i går på å foreslå en slik tråd :happy: Syns og det er jenteår i år. Mesteparten av dem jeg vet har fått/skal er det jente
 
Søstra mi er gravid med jente hun og(2 mnd lengre på vei). På plassen hun bor er det 13 stk som er gravid nå, 10 av 13 venter jente, ganske stort overskudd på jenter der ute i alle fall, hehe:happy:
Det var ihvertfall et lokalt østrogenboost! :D
 
Jente her også! Fikk en gutt juni 2020, og da var det flest gutter som var ventet :happy:
 
Her får ALLE gutter. Blitt tante 3 ganger i år, alle var gutter. Av venner som har fått eller venter i år, så er det bare gutter. Så ikke på OUL hva det var hos oss...men har sterk gutte-følelse:wacky:
 
Føler selv at det er et gutteår :hilarious: Vi er to på jobben som er gravide med bare 1 mnd mellom, og vi begge får gutt :Heartblue
 
På TUL var det JENTE :Heartpink så får vi se på fredag på OUL om det fortsatt er det :p
 
Navelstrengen mellom beina her, så hun anbefalte oss å ta kjønnet vi fikk vite ikke helt sikkert. Så nå har jeg bestilt en ny time, for å se om man kan bli litt mer sikker :hilarious: håper det:)
 
Back
Topp