Aktivitet i magen?

Lillegull92

Forelsket i forumet
Novemberbarna 2021
Har spesielt den siste uken kjent veldig mye aktivitet, storesøstrene er så glade for og kjent den lille i magen min :love7 flere ganger for dagen er det mye romstering inni der :Heartred det er så koselig :love2
Noen fler som kjenner?
 
Jeg kjenner en del, men det er kun innvendig -romsterende. Tror ikke det går å kjenne på utsiden enda. 18+2 i dag.
 
Jeg kjenner noen ganger. Flere ganger om dagen. Et
Spark her og er spark der. Det har vært et par dager jeg har kjent romstering.
Jeg tror han ligger mye med ryggen ut. Det kan gå mange timer mellom hvert spark og jeg kjenner det ofte langt nede i bekkenet.
19+1
 
Har kjent daglig siden 17+3 ca! Også utvendig. Så utrolig koselig. Her om natten våknet jeg av party inni der:p er 19+1 i dag. Hvis jeg legger meg ned og kjenner etter får jeg ofte noen spark, spesielt etter måltid:joyful:
 
Kjenner daglig aktivitet. Men ikke kjent noe på utsiden enda :happy: er 19+0 i dag.
 
Lite å kjenne enda. Det var et par-tre dager sist uke da jeg kjente gode spark både på høyre side, venstre side, og mot skambenet. Nå de siste par dagene har jeg derimot ikke kjent noe liv, så jeg gleder meg mer til det blir mer faste rytmer og søvnmønster. :)

Så koselig at du kjenner, og at du kan dele gleden med storesøstrene. ❤️❤️
 
Jeg kjenner en del, men det er kun innvendig -romsterende. Tror ikke det går å kjenne på utsiden enda. 18+2 i dag.
Det er vel forskjellig fra person til person tenker jeg :) i går kjente jordmor på magen min og babyen ga fint beskjed at den var der :hilarious: da kvapp hun og sa ja se der va en aktiv liten en :happy: er 17+5 i dag :love2
 
Last edited:
Kjenner daglig aktivitet. Men ikke kjent noe på utsiden enda :happy: er 19+0 i dag.
Snart kjenner du det :Heartred det er så koselig :D


Lite å kjenne enda. Det var et par-tre dager sist uke da jeg kjente gode spark både på høyre side, venstre side, og mot skambenet. Nå de siste par dagene har jeg derimot ikke kjent noe liv, så jeg gleder meg mer til det blir mer faste rytmer og søvnmønster. :)

Så koselig at du kjenner, og at du kan dele gleden med storesøstrene. ❤️❤️
snart kommer det :love7 jeg måtte spør jordmor forrige gang da jeg var usikker :p men nå er jeg ikke i tvil! Nå fikk hun kjenne den i går også nor hun bare skulle kjenne på magen min :hilarious:
Ja det er koselig og kunne dele det med di :Heartred kjedelig at pappaen reiste ut rett før og ikke fikk kjent! Håpe du også snart kan dele med dine :Heartred
 
Kjenner daglig aktivitet nå, gjort i en ukes tid :Heartpink
Kan også se og kjenne det på utsiden, og idag kjente samboeren det for første gang:love7 Det sitter veldig langt nede enda, og er ganske dominerende på Høyre side. Er 19+6:dummy1:
 
Kjenner daglig aktivitet nå, gjort i en ukes tid :Heartpink
Kan også se og kjenne det på utsiden, og idag kjente samboeren det for første gang:love7 Det sitter veldig langt nede enda, og er ganske dominerende på Høyre side. Er 19+6:dummy1:
Så fantastisk :love7 ja den sitter gått nede her også. Her er det venstre siden som me storesøstrene. Så noe sier meg at dette er en jente også :knegg: OUL om 5 dager :D
 
Kjenner hver dag (17+5 idag) ❤️
Har kjent små bobling siden uke 15/16, men visste ikke at det var baby :p
 
Vet man ikke skal stresse over det og at alle er forskjellige, men her er det ingenting. Er 17+5 i dag.
Føler meg generelt ikke gravid i det hele tatt så vil så gjerne kjenne noe for å vite at baby er der :(
Håper det kommer snart :Heartred
 
Morkake foran!
Kjent liv siden uke 11, spark fra uke 12+5 og fra utsiden ca. uke 17.

Kjenner nå liv og spark hver dag, gjennom hele dagen (er 19+5). Til og med at hun hikker! Helt magisk :Heartpink
 
Vet man ikke skal stresse over det og at alle er forskjellige, men her er det ingenting. Er 17+5 i dag.
Føler meg generelt ikke gravid i det hele tatt så vil så gjerne kjenne noe for å vite at baby er der :(
Håper det kommer snart :Heartred
Det kommer snart. Helt sikkert. ❤️ 17+5 er enda ganske tidlig å kjenne liv også. :)
 
Vet man ikke skal stresse over det og at alle er forskjellige, men her er det ingenting. Er 17+5 i dag.
Føler meg generelt ikke gravid i det hele tatt så vil så gjerne kjenne noe for å vite at baby er der :(
Håper det kommer snart :Heartred
Det kommer skal du se :) :Heartred plutselig :love7
 
Ganske sikker på at jeg har begynt å kjenne liv de siste par dagene, kjennes ut som noen romstrerer rundt i magen. Men er veeeeldig svakt enda, og mest på kvelden når jeg legger meg.

Kommer nok til å ta lang tid før man kan kjenne det fra utsiden, godt polstret (overvektig) og har morkake på fremsiden.
 
Vet man ikke skal stresse over det og at alle er forskjellige, men her er det ingenting. Er 17+5 i dag.
Føler meg generelt ikke gravid i det hele tatt så vil så gjerne kjenne noe for å vite at baby er der :(
Håper det kommer snart :Heartred

Jeg er 19+2 i dag og det er først nå jeg troooor jeg kjenner lillegutt :Heartblue Det kommer nok snart!
 
Ganske sikker på at jeg har begynt å kjenne liv de siste par dagene, kjennes ut som noen romstrerer rundt i magen. Men er veeeeldig svakt enda, og mest på kvelden når jeg legger meg.

Kommer nok til å ta lang tid før man kan kjenne det fra utsiden, godt polstret (overvektig) og har morkake på fremsiden.
Er ofte på kvelden man kjenner det først. Da har mann ofte litt bedre tid og slappe av. Gjerne holde hånden på magen nor du legger deg. Helt nede så kjenner babyen at du er der :Heartred
 
Jeg har kjent litt bevegelse en stund, men de siste dagene har jeg kjent veldig tydelig! Tror det kjennes på utsiden :D skal se om storesøster klarer å kjenne i kveld!
Det er mest på kvelden, og jeg må ligge for at det skal være tydelig.
 
Usikker på om jeg kjenner noe enda, men er nok mest fordi jeg enda ikke helt klarer å ta innover meg at jeg er gravid. Kjente fra uke 15+4 med nr 2, så hvis jeg hadde tillatt meg selv å kjenne etter, så kanskje...Er 16+3 nå.
Må vel kanskje prøve å kveld :)
 
Back
Topp