Takk for meg ! Endte i Sa i dag

Mor til Bitteliten

Andre møte med forumet
Skrev en liten siste hilsen til babyen min som døde :
FY SOM LIVET ER URETTFERDIG!!!!
Dette skulle ha vært en glede ! En positiv overraskelse . En berikelse og en livsforandring jeg har ønsket meg siden jeg var 18 år .
21 mai lyste gravid testen positiv mot meg !
Du lille mirakel var på plass i magen min .
Tenk jeg skulle få bli din mamma !
Mange planer og tanker føk igjenom meg . Jeg fortalte kun de nærmeste om deg !
De som fyller livet mitt med positivitet og solskinn og som jeg viste kunne holde hemmligheten om deg til 21 juli når de berømte 3 mnd var gått !
Jeg gledet meg mere og mere dag og for dag og slet med å gå i kjøleskapet pga sterke lukter . Kvalmen kom .
Puppene sa fra at du var i kroppen min .
Forventinger, drømmer , håp og gleder økte .
Til den dagen det kom blod .. jeg forsto noe var riv ruskende galt !
Så sjokkert og skuffet la jeg meg ned .
Ingen ultralyd time å få ! Måtte vente en dag på time ..
Legen bekreftet det jeg ikke ville høre .
Lille mirakel du døde i magen min !!!!
Med DEG forsvant alt jeg ønsket , håpet , alt jeg drømte om med deg !
Men livet er jo sånn drar oss ut på stier vi ikke vil trå .. drar oss ut i mørket på de mørkeste vinternetter !
Jeg vil alltid titte opp på himmelen å tenke på deg !!!
Farvel lille mirakel fra din mamma ❤

Masse lykke til dere andre her inne !!!
 
Å nei, dette var virkelig trist å lese :(:(:(
Jeg håper så inderlig at det klaffer for deg igjen nå snart. Masse lykke til videre:Heartbigred
 
Åh, så vondt å lese! Håper du kommer deg gjennom en tøffe tiden som ligger forann deg. Stor klem. ❤❤
 
Så utrolig trist å lese:Heartred Jeg sender deg masse gode tanker. Håper du får mulighet til å prøve igjen snart:Heartred
 
Sender deg en stor klem ❤ Så vondt og urettferdig!
 
Mange klemmer til deg:Heartred

Jeg deler din skjebne og føler på sorgen, tre dager etter min SA. Sorgen over det som ikke ble. Sorgen over alle månedene som kommer som ikke blir som man hadde sett for seg. Fortvilelsen og de vonde tankene om at man kanskje aldri er så heldig og få oppleve å bli mor. Tanker og følelser som omverdenen ikke helt skjønner, fordi man vet jo det er en fare for å miste. Det er bare så innmari annerledes når det rammer en selv. Ja, man vet man kan miste, men man håper så innmari at det skal gå bra.

Jeg sender deg gode tanker og ønsker deg alt godt i en tung tid :Heartred
 
Sniker og sender dere varme tanker håper dere blir gravide igjen og det blir bedre etterhvert:)
 
Sender mange varme klemmer, kjenner meg igjen i det du skriver ❤️
 
Mange klemmer til deg:Heartred

Jeg deler din skjebne og føler på sorgen, tre dager etter min SA. Sorgen over det som ikke ble. Sorgen over alle månedene som kommer som ikke blir som man hadde sett for seg. Fortvilelsen og de vonde tankene om at man kanskje aldri er så heldig og få oppleve å bli mor. Tanker og følelser som omverdenen ikke helt skjønner, fordi man vet jo det er en fare for å miste. Det er bare så innmari annerledes når det rammer en selv. Ja, man vet man kan miste, men man håper så innmari at det skal gå bra.

Jeg sender deg gode tanker og ønsker deg alt godt i en tung tid :Heartred


I lige måde til deg ! Håper du også lykkes !
Takk for gode ord ⚘
 
Back
Topp