Babystol innsjekket bagasje fly

Perleonske_94

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Marsboere 2020
Septemberlykke 2024
Noen som har erfaring med å sende babystol som innsjekket bagasje? Hvordan bør det pakkes inn? Tørr ikke ta sjansen å sende uten beskyttelse selvom det ikke er krav til innpakning.

Har ikke mulighet til å ta det med inn kabinen av diverse grunner.
 
Vi har også hatt den sammen med vogna i prampack :)
 
Har du snakket med flyselskapet?
Vi flyr oftest med turkish Airlines og der får man ikke bruke babystol i kabinen men med eldste ringte vi inn og fikk ta den med inn også ble den oppbevart i et skap, føltes mye tryggere, når vi har reist med andre bilstoler har vi pakket de godt inn også hatt i en ekstra sterk pappeske
 
Har du snakket med flyselskapet?
Vi flyr oftest med turkish Airlines og der får man ikke bruke babystol i kabinen men med eldste ringte vi inn og fikk ta den med inn også ble den oppbevart i et skap, føltes mye tryggere, når vi har reist med andre bilstoler har vi pakket de godt inn også hatt i en ekstra sterk pappeske

Ingen problem å ta med bilstol i kabinen, så lenge ungen hadde eget flysete. Det er en under 2 år og av diverse grunner passer det ikke å kjøpe eget flysete til lille nå. Fikk ikke ta med bilstol og ta sjansen på at det var en ekstra ledig heller. Men nå ser det ut til at mini kan være hjemme og jeg slipper å stresse med det :)

Takk for tips som sikkert blir nødvendig ved en annen anledning :happy:
 
Ingen problem å ta med bilstol i kabinen, så lenge ungen hadde eget flysete. Det er en under 2 år og av diverse grunner passer det ikke å kjøpe eget flysete til lille nå. Fikk ikke ta med bilstol og ta sjansen på at det var en ekstra ledig heller. Men nå ser det ut til at mini kan være hjemme og jeg slipper å stresse med det :)

Takk for tips som sikkert blir nødvendig ved en annen anledning :happy:
Godt det da! Ofte stress med barn på tur uansett :hilarious:
Vi reiser med ungene til svigers om sommeren (ikke ifjor da), og den turen med bytte av fly er bare stressende :p nå har vi bilstol der nede (egypt) men må ta med ekstra neste år og vet allerede nå at det ikke kommer til å være så lett, men nekter reise noe sted uten at ungene er skikkelig sikret.
 
Bil stol som innsjekket bagasje er en risiko sport. I prampack dekker de ikke noe den er beregnet til vogn. Og helt ærlig min erfaring er at prampack er ikke kjempe sikrere å reise med vogn. Har fått ødelagt både vogn *2 og prampack*1.

mitt råd er skal du ha med vogn se om du kan få tak i en vogn som ikke koster skjorten som du kan bruke på turen og samme med bilstol, finner du et brukbart som er brukt men ikke for gammelt kan det lønne seg... kibt om det fine nye blir i stykker:/
 
Back
Topp