Blitt gravid med ukjent donor

Mor til Bitteliten

Andre møte med forumet
Termin i januar 2022.
Godt for meg å lese at flere har valgt å få baby med donor .
Man blir sett litt rart på og får 101 spm så jeg syns det er ugreit å fortelle det .
Jeg sier det kun til de jeg stoler på.
Hvem som er faren er jo en privat sak uansett
Jeg er 37 år blir 38 år før baby kommer og bor alene med min fine hund som er vant til barn .
Gleder meg kjempemasse og håper alt går fint og uten komplikasjoner
Blir gjerne kjent med andre kommende mammaer ! Kanskje vi til å med kan få til et barsel treff . Hadde vært koslig
Fin lørdag videre fra meg
 
Gratulerer som gravid og kult du følger drømmen din om barn:) her har jeg far til barna våre men hadde gått samme vei dersom jeg ikke fant partner
 
Gratulerer masse :Heartred
Så koselig. Å få baby alene med donor er faktisk veldig fint :Heartred
Noen i familien min var ikke begeistra, men når babyen er der så blir det bra likevel. Folk har mest meninger når man nettopp har sagt at man er gravid :rolleyes:

Min nr 2 er laget sånn. Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg gått for nr 3 også på den måten.
Men det ble alså hjemmelaget samboer-baby på meg som nr 3 istedet :)
 
Jeg er glad for at det finnes muligheter for enslige, før var det jo kjempe vanskelig både for enslige og lesbiske, så jeg er glad for at ting går framover, håper surrogati blir lovlig i Norge også etterhvert!

jeg ville bare vært stolt av valget mitt om jeg var deg, det er så mange utrolig flinke aleneforeldre, selv om jeg er sammen med barnefar, har jeg ingen garantier i femtiden for at vi lever sammen eller at begge lever, hva er forskjellen liksom :Heartred barnet vil uansett vite at det er elsket :)
 
Termin i januar 2022.
Godt for meg å lese at flere har valgt å få baby med donor .
Man blir sett litt rart på og får 101 spm så jeg syns det er ugreit å fortelle det .
Jeg sier det kun til de jeg stoler på.
Hvem som er faren er jo en privat sak uansett
Jeg er 37 år blir 38 år før baby kommer og bor alene med min fine hund som er vant til barn .
Gleder meg kjempemasse og håper alt går fint og uten komplikasjoner
Blir gjerne kjent med andre kommende mammaer ! Kanskje vi til å med kan få til et barsel treff . Hadde vært koslig
Fin lørdag videre fra meg

Hei så hyggelig! Jeg blir 37 i november og har termin i februar. Ønsker også gjerne å bli kjent med noen i samme situasjon Jeg blir gjerne med på barseltreff!
 
Babyen døde i spontanaborten 10+ 2 på vei .

Jeg er blitt gravid igjen nå . Og er redd det skal gå galt . TERMIN i mai 2022
 
Hei! Jeg har en mann som pga sykdom ikke kan bli pappa, så vi bruker donor. Har mange forsøk bak oss og bare kommet til uke 5 nå, så veldig spent om det går denne gangen. Jeg tenker familiesammensetning ikke spiller noe rolle. Det viktige er jo at barnet vokser opp i ett omsorgsfullt hjem. Vi er begge i slutten av 30- åra, og venter oss reaksjoner på at vi er for gamle. Kan ikke folk bare slutte å bry seg om sånt.
 
Hei! Jeg har en mann som pga sykdom ikke kan bli pappa, så vi bruker donor. Har mange forsøk bak oss og bare kommet til uke 5 nå, så veldig spent om det går denne gangen. Jeg tenker familiesammensetning ikke spiller noe rolle. Det viktige er jo at barnet vokser opp i ett omsorgsfullt hjem. Vi er begge i slutten av 30- åra, og venter oss reaksjoner på at vi er for gamle. Kan ikke folk bare slutte å bry seg om sånt.
En kan vel aldri bli for gammel til og gi kjærlighet ❤️ dette barnet er så ønsket, og vil bli elsket mer enn noe annet.
heier på dere
 
Back
Topp