Uv telt eller solparasoll

Lykkenerstor

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Juligull2021
Junibollene 2023
Jeg har ikke kjøpt det, men lurer på å gå til innkjøp av en av delene. Har dere kjøpt solparasoll eller uv telt, eller er det ikke nødvendig?
 
Sniker
Baby skal jo helst ikke være i sola og for min del var vi ikke ute i det hele tatt uten at baby var i vogna :eek:
 
Har ikke hatt. Er vel kanskje mest aktuelt når babyen blir litt større ev. Noe sol vil de jo få på seg, er jo uunngåelig. Bar mye i bæresele sist og noen ganger må de jo tas opp fra vogn etc. Og er det kort tid, tenker jeg at det går helt fint. Har også vært i Spania med begge barna når de var 4 og 6 mnd, men har da stort sett vært i skyggen (men selvfølgelig badet litt osv.) :) Men har sett flere hatt en av delene eller begge, så kan sikkert være nyttig og. Spesielt ved skifte av bleie på strand osv :).
 
Hadde UV-telt til førstemann (høstbaby), men hun krabbet som oftest bare ut av det da hun var rukket å bli 7 mnd da vi fikk tatt det i bruk. Det blir etter min erfaring veldig varmt inni disse teltene, så er litt skeptisk til å selv bruke det på mini nå. Har kjøpt en liten solparasoll til vognen denne gangen for vil tro at vi må ut litt her og der med en liten en fra før og da er det behov for litt ekstra beskyttelse om det er en solrik dag.
 
Har et uv-telt som er som en babygym etter første (vinterbaby). Blir nok ikke brukt med det første denne gangen.
 
Så greit å være medlem i et forum hvor slike ting blir tatt opp. Har aldri falt meg inn at sola kan bli et problem. Hadde vinterbaby første gangen, og det nærmer seg 8 år siden han ble født :happy3
 
Back
Topp