Vektnedgang

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Andre som prøver å gå ned i vekt?
Hvordan går det evnt? :)

Vekten min har sklidd helt ut siden i høst, toppvekt var på 85,4kg (jeg er kun 1.64 høy).

Jeg har veiedag hver fredag, vekt igår var 79,9:D

Jeg går ikke på diett, har kun kuttet søtsaker (nyter en liten sjokolade hver lørdag). Jeg spiser normalt, bare litt mindre porsjoner og fyller på mer grønnsaker fremfor kjøtt/poteter. Blitt bedre på å drikke vann, er nå på 4uka uten energidrikk *stolt, var avhengig av det*:D

En deilig følelse å ikke føle at man slanker seg og likevel gå ned i vekt! Jeg har også en bukse som jeg har som mål å få kneppet :hilarious:

Andre som jobber med samme prosjekt? Kunne lagt denne inne på helse og velvære, men tror jeg får mer svar her :p
 
Jeg jobber med saken. Men pga fibromyalgi og alle smertene går det sakte.. føler det ikke er noe fremgang så orker ikke å veie meg. Meh.
Jeg har kun gjort noe med kostholdet, ellers er aktiviteten det som blir gjort med ungene og noen småturer til ting jeg skal per nå :) :p
 
Jepp. Jobber med å få bort babykiloene. Gikk opp 30 kg i svangerskapet, har igjen ca 10 nå.
Jeg ammer, så slanker meg sakte. Har bare fokus på nok aktivitet ila en dag og kutte ned på søtsakene. Er avhengig av sjokolade, så veldig stolt av å ikke ha rørt sjokoladen i skapet fra forrige helg før i går. Har aldri klart å ha det liggende, men jeg øver :)
 
Jepp. Jobber med å få bort babykiloene. Gikk opp 30 kg i svangerskapet, har igjen ca 10 nå.
Jeg ammer, så slanker meg sakte. Har bare fokus på nok aktivitet ila en dag og kutte ned på søtsakene. Er avhengig av sjokolade, så veldig stolt av å ikke ha rørt sjokoladen i skapet fra forrige helg før i går. Har aldri klart å ha det liggende, men jeg øver :)
Kjempebra :D jeg aner ikke hvor mange plater med firkløver jeg trykket i meg da jeg ammet, den var ufattelig god:hilarious:
 
Ja må begynne selv nå, gått opp flere kg det siste året. Bare vært hjemme og spist i et år:hilarious::hilarious:
 
Heng deg på, så kan vi motivere hverandre :D
Ja, må prøve på det! Jeg gikk ned nesten 20 kg og var kjempe flink, nå har jeg gått opp 8 kg :hilarious::hilarious: så må bare ta meg sammen. Problemet mitt er at jeg spiser når jeg ikke er sulten, bare har lyst på noe haha
 
Ja, må prøve på det! Jeg gikk ned nesten 20 kg og var kjempe flink, nå har jeg gått opp 8 kg :hilarious::hilarious: så må bare ta meg sammen. Problemet mitt er at jeg spiser når jeg ikke er sulten, bare har lyst på noe haha
Jeg er veldig "kjesken", sniker i skapene og har lyst på noe :p har liggende muslibar og mørk sjokolade. Mørk sjokolade orker jeg lite av før det er nok. I tillegg småspiser jeg frosne erter, alltid vært glad i det av en eller annen grunn :p
 
Jeg er veldig "kjesken", sniker i skapene og har lyst på noe :p har liggende muslibar og mørk sjokolade. Mørk sjokolade orker jeg lite av før det er nok. I tillegg småspiser jeg frosne erter, alltid vært glad i det av en eller annen grunn :p
Jeg og sniker i skapene :angelic: og selv om jeg vet at vi ikke har noe godt så kan jeg fint sjekke skapet femten ganger til :hilarious:
 
Nja jeg går ikke ned og får nå heldigvis hjelp til dette sv sndre, pcos og slanking er noe dritt !
Synes det er dritt når sndre fyker ned i vekt med samme endringer , men men sånn er livet. Så får vi se om det blir operasjon eller sndre ting på meg
 
Nja jeg går ikke ned og får nå heldigvis hjelp til dette sv sndre, pcos og slanking er noe dritt !
Synes det er dritt når sndre fyker ned i vekt med samme endringer , men men sånn er livet. Så får vi se om det blir operasjon eller sndre ting på meg
Jeg vet ikke om du tenker på meg når du skriver "fyker ned i vekt", men det kommer jo til å stagnere for meg også. Jeg har bare overspist mye i lengre tid, og da er det sannsynlig at man også merker mye effekt når det kuttes :p
 
Har forandra kostholdet mer også.

Har selv fibromyalgi og sliter med migrene dessverre. Så det fysiske utgår ofte. Men prøver ofte på småturer. Merk ordet prøver :p

Men ! Jeg har gått fra å drikke 5x4 pakninger med pepsi max i uka til null i uka :eek: Drikker mer eller mindre kun vann nå.
Jeg har de to eller 3 siste mnd holdt meg til kun ukeshandel og ingenting annet. Annenhver uke går det kun i knekkebrød utenom middager og slikt. For jeg ser ikke nytten i brød når jeg ikke har barna hos meg. Jeg spiser så lite brød når jeg er alene på en måte :p

Men jeg har gått opp noen kg, og skulle gjerne gått ned rundt 5 kg kjenner jeg. Så håper jeg får det til. Om gjerne bare litt sakte. Var hardt å kutte pepsi maxen, men det gikk. Så nå prøver jeg å kutte chipsen. Noe som har fungert forsåvidt. Er på 2.uka uten. Men har fremdeles litt smågodt i helga da.
 
Jeg vet ikke om du tenker på meg når du skriver "fyker ned i vekt", men det kommer jo til å stagnere for meg også. Jeg har bare overspist mye i lengre tid, og da er det sannsynlig at man også merker mye effekt når det kuttes :p
Neida, er mange som gjør det ;)
 
Konstant. :bag: Jeg har stagnert på vekta nå men sliter litt med å gå ned, finner ikke helt riktig balanse for å ikke gå konstant sulten. Og så mangler jeg litt på plan B når det blir tull med dagens planlagte måltid.

Vanskelig å holde motivasjonen, har kutta mesteparten av søtsaker, spiser ikke ris, pasta etc, og spiser mindre. Men kroppen min tviholder på vekta. Vurdere overvåkning for å se om jeg er en secret eater. :hilarious:
 
Har forandra kostholdet mer også.

Har selv fibromyalgi og sliter med migrene dessverre. Så det fysiske utgår ofte. Men prøver ofte på småturer. Merk ordet prøver :p

Men ! Jeg har gått fra å drikke 5x4 pakninger med pepsi max i uka til null i uka :eek: Drikker mer eller mindre kun vann nå.
Jeg har de to eller 3 siste mnd holdt meg til kun ukeshandel og ingenting annet. Annenhver uke går det kun i knekkebrød utenom middager og slikt. For jeg ser ikke nytten i brød når jeg ikke har barna hos meg. Jeg spiser så lite brød når jeg er alene på en måte :p

Men jeg har gått opp noen kg, og skulle gjerne gått ned rundt 5 kg kjenner jeg. Så håper jeg får det til. Om gjerne bare litt sakte. Var hardt å kutte pepsi maxen, men det gikk. Så nå prøver jeg å kutte chipsen. Noe som har fungert forsåvidt. Er på 2.uka uten. Men har fremdeles litt smågodt i helga da.
Knallbra å ha kuttet noe en har vært avhengig av!
Jeg er så glad i ostesmørbrød i stekeovnen, det er nå en av mine store laster, spiser fort tre skiver med det. Det har jeg foreløpig kuttet ned til to skiver :p
 
Huff ja, skulle absolutt fått ned 30 kg... Er litt lavere enn deg og en del tyngre...

Jeg er også altfor fysen of spiser for mye søtsaker.
Jeg vet at ved å kutte det er mye gjort, for har gjort det før. Gått på lavkarbo noen runder, og det funker det. Men jeg orker ikke så strengt nå, så må finne en mellomting

Men jeg sliter også med smerter i hele kroppen, så mer aktivitet enn jeg er via jobb (bhg) orker jeg ikke. Har så vondt i kroppen etter en dag på jobb at jeg knapt klarer å stå... Men jeg går/sykler til og fra jobb.
Tror aldri jeg har en dag under 10 000 skritt.

Jeg må nok bare ta meg sammen, men er så himla vanskelig...
 
Back
Topp