Fødebag

Pakket en sjokoladeplate etter 3 måneder med svangerskapsdiabetes og ikke noe sukker!! :dead: Den skal smake så sykt godt.
Så enig og jeg skal få samboeren til å komme en fersk bolle. Herlighet jeg savner hvetemel!! Har kunne sneket til meg litt sjokolade innimellom som blodsukker har tålt men ikke noe hvetemel.
 
samme her! Blir såååå digg med ordentlig sjokolade igjen :dance008:dance018
Så enig og jeg skal få samboeren til å komme en fersk bolle. Herlighet jeg savner hvetemel!! Har kunne sneket til meg litt sjokolade innimellom som blodsukker har tålt men ikke noe hvetemel.

Jeg føler sååå med dere som ikke har kunnet spise hva dere vil denne tiden! Blir godt for dere når dere kan få velge helt selv :D
 
Så enig og jeg skal få samboeren til å komme en fersk bolle. Herlighet jeg savner hvetemel!! Har kunne sneket til meg litt sjokolade innimellom som blodsukker har tålt men ikke noe hvetemel.

Haha, ja har gått for total stopp på mel, ris, potet, frukt og sukker og må enda bruke insulin så føler med deg der. Elsker gjærbakst mmmmm.
 
Haha, ja har gått for total stopp på mel, ris, potet, frukt og sukker og må enda bruke insulin så føler med deg der. Elsker gjærbakst mmmmm.
Blir en fryd få spise uten å måtte tenke!
 
Samtidig har det vært en interessant prosjekt innen selvkontroll. :hilarious:
Å ja! Utrolig hva en klarer når det ikke bare gjelder enn selv! Mamma styrken er god!
 
Hei,

Gratulerer så masse til dere som har født:Heartred
Jeg skal pakke fødebaggen nå, men vurderer å pakke en fødebag(veske) og en barselbag - noen som gjør det samme eller har gjort dette nå/ved tidligere fødsler?

Jeg pakker i utgangspunktet lett, men siden vi kjører til sykehuset ser jeg for meg at det er unødvendig å ta med for mye opp til fødeavdelingen (og at mannen kan hente min og hans barselbag i bilen når vi forhåpentligvis er kommet på barselhotellet) :dance018

I fødevesken min har jeg pakket ned et ekstra sett med klær til meg selv, hårstrikk, lypsyl, slippers og skal legge ned mat/snacks jeg tror jeg vil ha under fødsel. Tenker ellers og legge ned mobillader og helsekortpapirene. Trenger jeg noe annet under/rett etter fødselen? :rolleyes:
 
Hei,

Gratulerer så masse til dere som har født:Heartred
Jeg skal pakke fødebaggen nå, men vurderer å pakke en fødebag(veske) og en barselbag - noen som gjør det samme eller har gjort dette nå/ved tidligere fødsler?

Jeg pakker i utgangspunktet lett, men siden vi kjører til sykehuset ser jeg for meg at det er unødvendig å ta med for mye opp til fødeavdelingen (og at mannen kan hente min og hans barselbag i bilen når vi forhåpentligvis er kommet på barselhotellet) :dance018

I fødevesken min har jeg pakket ned et ekstra sett med klær til meg selv, hårstrikk, lypsyl, slippers og skal legge ned mat/snacks jeg tror jeg vil ha under fødsel. Tenker ellers og legge ned mobillader og helsekortpapirene. Trenger jeg noe annet under/rett etter fødselen? :rolleyes:

Kan bare si fra min egen erfaring sist at vi hadde bare alt med opp. Gjør det samme nå og. Under fødselen brukte jeg ikke noe som var i den bagen. Kommer jo selvsagt ann på hvor lang tid fødselen tar og hvor strenger restriksjoner det er på sykehuset i forhold til hvor mye partner får lov forlate rommet.
 
Jeg pakket bare en bag til meg, syns det var enklest.:happy: Så tok vi med alt når vi kom til sykehuset for da fikk far egentlig ikke forlate sykehuset for vi skulle hjem. Fødselen gikk så fort at jeg åpnet uansett ikke bagen før etter fødsel.
 
Hei,

Gratulerer så masse til dere som har født:Heartred
Jeg skal pakke fødebaggen nå, men vurderer å pakke en fødebag(veske) og en barselbag - noen som gjør det samme eller har gjort dette nå/ved tidligere fødsler?

Jeg pakker i utgangspunktet lett, men siden vi kjører til sykehuset ser jeg for meg at det er unødvendig å ta med for mye opp til fødeavdelingen (og at mannen kan hente min og hans barselbag i bilen når vi forhåpentligvis er kommet på barselhotellet) :dance018

I fødevesken min har jeg pakket ned et ekstra sett med klær til meg selv, hårstrikk, lypsyl, slippers og skal legge ned mat/snacks jeg tror jeg vil ha under fødsel. Tenker ellers og legge ned mobillader og helsekortpapirene. Trenger jeg noe annet under/rett etter fødselen? :rolleyes:
Jeg skal lage to bagger selv om jeg mest sansynelig må settes i gang. Greit å ha en som er til fødselen og en som har klær til meg, baby, bæresjal, kremer og kjølebind. I baggen til fødsel har jeg vannflaske, pappirer, noe lettspist, hodetelefoner til å å høre på avspenning/rolig musikk.:joyful:

Men håper fødselen strater av seg selv denne gangen :wacky: har så lyst på vannfødsel. ❤️
 
Hei,

Gratulerer så masse til dere som har født:Heartred
Jeg skal pakke fødebaggen nå, men vurderer å pakke en fødebag(veske) og en barselbag - noen som gjør det samme eller har gjort dette nå/ved tidligere fødsler?

Jeg pakker i utgangspunktet lett, men siden vi kjører til sykehuset ser jeg for meg at det er unødvendig å ta med for mye opp til fødeavdelingen (og at mannen kan hente min og hans barselbag i bilen når vi forhåpentligvis er kommet på barselhotellet) :dance018

I fødevesken min har jeg pakket ned et ekstra sett med klær til meg selv, hårstrikk, lypsyl, slippers og skal legge ned mat/snacks jeg tror jeg vil ha under fødsel. Tenker ellers og legge ned mobillader og helsekortpapirene. Trenger jeg noe annet under/rett etter fødselen? :rolleyes:
Jeg pakket 2 bager, en til meg og partner og en til baby + ammeting for etter fødsel. Men jeg hadde med meg altfor mye denne gangen. Sist bodde vi 4.5 uker på sykehuset, mens denne gangen gikk fødsel på 12 timer fra igangsetting. Brukte ikke bagen under fødsel. Rakk aldri lesestoffet jeg hadde med. Brukte bare sykehustruser og bind, samt sykehusskjorta. Trengte egentlig bare egne klær til jeg skulle dra hjem.
Snacks spiste jeg også lite av på barsel, var mer lysten på mat da jeg var der.
Men var glad jeg hadde med ullklær til baby, hun slet med å holde varmen første døgnet og måtte bruke ull.
Ellers er selvsagt dusjsaker, slippers og mam kompresser + purelan gull å ha med. Jeg får vondt i nakken av dårlige puter, så jeg hadde med egen pute samt ammeputa.
 
Back
Topp