Gåbil fra 2 år og oppover..?!

Gåbil er ikke anbefalt når ungen selv ikke kan gå siden det hemmer utvikling. (Altså går ordentlig, og har gjort det en god periode)
 
Gåbil er ikke anbefalt når ungen selv ikke kan gå siden det hemmer utvikling. (Altså går ordentlig, og har gjort det en god periode)

Du tenker på gåstol. Det er jeg fullstendig klar over. Dette er en bil de skal sitte på mens vi triller. Det er ikke det samme :)
 
Du tenker på gåstol. Det er jeg fullstendig klar over. Dette er en bil de skal sitte på mens vi triller. Det er ikke det samme :)


Åja! Herreli. Litt fort i svingene her! :) kan det være grunnet bredde, eller sittestilling på denne bilen? Se mål på den, og de andre du har sett som er 10 mnd+?
 
Åja! Herreli. Litt fort i svingene her! :) kan det være grunnet bredde, eller sittestilling på denne bilen? Se mål på den, og de andre du har sett som er 10 mnd+?

Haha, sånt skjer :p
Nja, kan ha noe med det å gjøre ja. Den er bittelitt større i mål ser jeg, men feks den ene med 10 mnd + har høyere maksvekt enn denne. Snodig. Så den jeg linket til ute med et annet barn istad og den var absolutt ikke særlig stor...:bored:
 
https://www.jollyroom.no/leker/trabiler-gabiler/gabiler/lamborghini-gabil-gronn

Har lyst på denne her bilen til gutten min på 9 mnd. Men det står 2+. Jeg kan ikke skjønne hvorfor? Trodde de bøylene på siden var for at det kunne brukes av nettopp de aller minste. Noen som vet? På noen av de andre bilene står det 10 mnd +.
Jeg ser ikke forskjellen :p
Kan det være grunnet små deler eller annet? :confused005

Jeg kjøpte en som sto 3+ på når lille var bikket året. En helt enkel bil å sitte på. Spurte hvorfor det sto 36m+ på og fikk beskjed om at det var grunnet små deler og at de fleste leker står enten 2+ eller 3+ på nettopp av den grunn:)
 
Kan det være grunnet små deler eller annet? :confused005

Jeg kjøpte en som sto 3+ på når lille var bikket året. En helt enkel bil å sitte på. Spurte hvorfor det sto 36m+ på og fikk beskjed om at det var grunnet små deler og at de fleste leker står enten 2+ eller 3+ på nettopp av den grunn:)

Ja det tenkte jeg også på, det kan jo hende. Har sendt melding til dem og spørt. Men den dere kjøpte funka fint selvom det var for større barn eller?:)
 
Ja det tenkte jeg også på, det kan jo hende. Har sendt melding til dem og spørt. Men den dere kjøpte funka fint selvom det var for større barn eller?:)
Da får du sikkert et bedre svar.
Ja, størrelsen var den samme uansett virket det som:)
 
Da er det jo bare å kjøpe om dere vil:D

Oh yes, den er allerede bestilt :hilarious: håper han liker den da. Eldste likte aldri sånne ting. Har en elektrisk minicooper som står ubrukt hos besteforeldrene:shifty::hilarious:
 
Back
Topp