Klagetråd

Her blir det pinnekjøtt med tilbehør og kjøttkaker med tilbehør til de som ikke liker pinnekjøtt :D (og selvfølgelig er jeg en av de:bag::hilarious:) er ikke så begeistret for pølse eller medisterkaker heller ... så da blir det kjøttkaker istedenfor :p
Kjøttkaker ja, den var ny :) Jaja det er veldig godt da :)
 
Var for overmodig i dag og gikk veldig lang tur med 2åringen på hofta så nå er bekkenet kranglete :wtf:
 
Så lite vi klager da:hilarious: måtte tilbake 4 sider for å finne tråden vår!

I dag er en sånn skikkelig klage dag. Formen er skikkelig kjip. Såå trøtt og skulle ønske jeg kunne hvile. Får kjempe dårlig samvittighet og vondt i hjertet når guttungen sier "ikke vær sint mamma:sorry:" Mamma er ikke sint på deg lille venn bare så utrolig sliten! :sorry: dagen startet i dag 5.30 og har enda ikke kommet i gang! Prøver å finne motivasjon til å komme oss ut på tur da det hjelper på humøret men tanken på å prøve å finne noe å ha på seg uten å føle seg som elefant er...blærk! Føler meg bare tjukk og ekkel.. og er ikke en gang høygravid enda. hadde det bare vært magen så. Kjenner ikke igjen bena mine så store og klumpete de har blitt :eek: er så glad vi nesten er i mål!!!
 
Må klage litt inatt. Får ikke sove. Har halsbrann og kroppen er urolig. Pulsen er plagsom høy og jeg puster og peser som en hval... finner ingen behagelige stillinger å ligge i med denne store magen:confused: glad det ikke er så lenge igjen av graviditeten.. for nå begynner det å bli slitsomt syns jeg..
 
Må klage litt! Har så vondt under høyre ribbein at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg (har vært og sjekket for svangerskapsforgiftning ++ og det er ikke noe farlig).
Fant en artikkel om graviditet på SNL som sier det kan være press på blodårer som går fra nyrene som skaper smertene. Det er ikke farlig, men fyttikatta så smertefullt og forstyrrende for søvn :dead:
 
Bekknet er så jævlig på natten. Er så sinnsykt vondt å snu seg. Venter bare på at alt skal smelle i symfysen. Blir bare verre og verre. Heldigvis verst om natten så dagen klarer jeg ganske greit selv om alt går i sirup.
 
Så var det på tide å legge inn min første klage, og den blir lang. Føler jeg kjenner meg igjen i de fleste klagene som er kommet den siste tiden.

- Føler meg diger, klumsete og skikkelig utilpass.
- Jeg er glad det er masse liv inni magen, men herlighet så vondt og ukomfortabelt det er når hun gjør størrebevegelser (og det skjer ofte).
- Har ekstremt dårlig nattesøvn for tiden, vondter her og der, rastløse bein og småkramper.
- Dårlig samvittighet overfor gutten min som hele tiden blir møtt med unnskyldninger for hvorfor mamma ikke kan eller har energi til å gjøre det han vil.
- Dårlig samvittighet overfor arbeidsgiver fordi jeg føler jeg presterer under par for tiden.
- Dårlig samvittighet overfor studieveninne (jeg tar et fag på universitetet) da jeg har lite resterende energi og hjernekapasitet til å fungere optimalt når vi skal samarbeide.
- Dårlig samvittighet for henne i magen, fordi jeg er lei hele graviditeten og nesten håper hun kommer før tiden (og det er leeeeenge til termin).

Føler jeg blir gal oppi alt dette, og håper at det hjelper å blåse ut her. Blæh!
 
Så var det på tide å legge inn min første klage, og den blir lang. Føler jeg kjenner meg igjen i de fleste klagene som er kommet den siste tiden.

- Føler meg diger, klumsete og skikkelig utilpass.
- Jeg er glad det er masse liv inni magen, men herlighet så vondt og ukomfortabelt det er når hun gjør størrebevegelser (og det skjer ofte).
- Har ekstremt dårlig nattesøvn for tiden, vondter her og der, rastløse bein og småkramper.
- Dårlig samvittighet overfor gutten min som hele tiden blir møtt med unnskyldninger for hvorfor mamma ikke kan eller har energi til å gjøre det han vil.
- Dårlig samvittighet overfor arbeidsgiver fordi jeg føler jeg presterer under par for tiden.
- Dårlig samvittighet overfor studieveninne (jeg tar et fag på universitetet) da jeg har lite resterende energi og hjernekapasitet til å fungere optimalt når vi skal samarbeide.
- Dårlig samvittighet for henne i magen, fordi jeg er lei hele graviditeten og nesten håper hun kommer før tiden (og det er leeeeenge til termin).

Føler jeg blir gal oppi alt dette, og håper at det hjelper å blåse ut her. Blæh!

Det er heldigvis en sluttdato på dette, ikke så alt for langt unna. Hold ut! ❤️
 
Skulle på egentlig på vekstkontroll på onsdag så ble den flyttet til fredag og nå avlyste den igjen og får ikke ny time før om 3 uker. Blæ!
 
Tre uker var lenge! Når er termin?
Ikke før 26 juni. Så er vel i uke 36 da så er jo ikke noe problem egentlig. Bare kjipt siden jeg føler meg som en valross, men var hos JM i går og hun fant hvertfall symfysen mål som stemmte med hans vekstkurve enn hva fastlegen min gjorde. Så det var litt godt.
 
Ikke før 26 juni. Så er vel i uke 36 da så er jo ikke noe problem egentlig. Bare kjipt siden jeg føler meg som en valross, men var hos JM i går og hun fant hvertfall symfysen mål som stemmte med hans vekstkurve enn hva fastlegen min gjorde. Så det var litt godt.

Ja, da er det jo fortsatt en stund igjen. Det er vel sånn at symfysemål kan variere en del mellom to personer, fordi man kan måle på litt egne måter :)
 
Ja, da er det jo fortsatt en stund igjen. Det er vel sånn at symfysemål kan variere en del mellom to personer, fordi man kan måle på litt egne måter :)
Jupp men de har hvert ganske like på målingen men tror legen skyndte seg litt mye siden sønnen min var med og. Kaos ha lege time til seg selv og ungen etter hverandre :laughing025
 
Er det andre som virkelig ikke får sove mye for tiden? Ligger våken på andre timen og ser ut til at det blir nok en dag med maks 4 timer søvn - 2 timer på kvelden og 2 timer på morgenkvisten.
 
Er det andre som virkelig ikke får sove mye for tiden? Ligger våken på andre timen og ser ut til at det blir nok en dag med maks 4 timer søvn - 2 timer på kvelden og 2 timer på morgenkvisten.
Jepp. Helt ødelagt i kroppen, spesielt ryggen. Våkner for å snu meg en gang i timen, noe som er smertefullt. I tillegg piper diabetesutstyret til dattera mi om natta. Så det blir ikke mange timene nei.
 
Er det andre som virkelig ikke får sove mye for tiden? Ligger våken på andre timen og ser ut til at det blir nok en dag med maks 4 timer søvn - 2 timer på kvelden og 2 timer på morgenkvisten.

i natt har vært en sånn natt her også. Våknet gjentatte ganger, snur og vender på meg og finner ikke en god stilling :hungover:
 
Er det andre som virkelig ikke får sove mye for tiden? Ligger våken på andre timen og ser ut til at det blir nok en dag med maks 4 timer søvn - 2 timer på kvelden og 2 timer på morgenkvisten.
Blir ikke mange timene sammenhengende søvn her heller. Og enkelte netter går jeg så ofte på do at jeg bare vurderer å sove på badegulvet :hilarious:
 
Back
Topp