Renselse

Avocado89

Betatt av forumet
Hei!

Nå er det 3 1/2 uke siden fødsel, og jeg blør fortsatt friskt blod. Ikke mye, og hadde noen dager uten blødning, men stort sett litt hver dag. Er dette vanlig? Prøver å Google, men finner ikke noe fornuftig svar på når man skal slutte å blø friskt.
Hva er dere andre sine erfaringer angående dette?
 
Jeg har det likt! Akkurat 4 uker siden idag. Har vært mindre mengde nå de siste dagene, men fortsatt rødt hver dag...
 
4 uker siden her også, kommer fortsatt friskt blod fra tid til annen. Mener å huske at jeg ble ferdig nett i tide til 6 ukers kontrollen sist, og ser på mengden at det kan stemme greit her denne gangen også.
 
Jeg blør ikke friskt blod, men kommer litt brun/rødt innimellom.. Varierer veldig fra dag til dag hvor mye som kommer! Men helt friskt blod i store mengder skal det vel ikke være?! Så lenge det er litt og du ser litt endring på det, så er det normalt vil jeg tro?!o_O
 
Hei!

Nå er det 3 1/2 uke siden fødsel, og jeg blør fortsatt friskt blod. Ikke mye, og hadde noen dager uten blødning, men stort sett litt hver dag. Er dette vanlig? Prøver å Google, men finner ikke noe fornuftig svar på når man skal slutte å blø friskt.
Hva er dere andre sine erfaringer angående dette?
Renselsen kan vare i opptil 6 uker. Så det er nok helt normalt :) Men nei, det står vel kanskje ikke noe om dette med friskt blod:pompus:Renselsen min var over etter ca 4 uker, begge gangene :) og det var veldig skiftende med brunt blod og friskt blod. Hadde også dager innimellom hvor jeg ikke blødde i det heletatt. Kom også koagler få dager før det var over...og friskt blod igjen, før det plutselig stoppet.
 
Last edited:
Back
Topp