Lille lykkes dagbok - et spesielt år

<3 ønsker deg en fin sommer.

[emoji813]red[emoji813]red[emoji813]red

Hvordan går det med deg?

Hei søte jenter!
22.juli ble vi foreldre til lille Erik [emoji175] Han er frisk og helt perfekt, og vi er så takknemlige.

Han ble født etter at jeg ble satt i gang pga ICP i svangerskapet.

Nå føles det som at denne dagboka er fullendt [emoji175] Det har vært ei lang reise med ned- og oppturer. Det gleder meg at jeg kan avslutte reisen med en lykkelig slutt!
Takk for støtten, jenter!
 
Hei søte jenter!
22.juli ble vi foreldre til lille Erik [emoji175] Han er frisk og helt perfekt, og vi er så takknemlige.

Han ble født etter at jeg ble satt i gang pga ICP i svangerskapet.

Nå føles det som at denne dagboka er fullendt [emoji175] Det har vært ei lang reise med ned- og oppturer. Det gleder meg at jeg kan avslutte reisen med en lykkelig slutt!
Takk for støtten, jenter!
Gratulerer så mye, endelig er han her! Selv om han aldri kan erstatte Eva, håper jeg det blir starten på et nytt og lykkelig kapittel i deres liv <3
 
Gratulerer så mye med lille Erik [emoji173]
 
Gratulerer så masse med Erik[emoji170][emoji177][emoji847]
 
Gratulerer så mye <3 Like frisk og sterk som mammaen sin <3
Tusen takk for at jeg har fått bli "kjent" med deg, og fulgt deg gjennom tiden med opp- og nedturer.. Du har vært til stor hjelp på mange måter.


Ta vare[emoji813]red

Gratulerer så mye med lille Erik [emoji173]

Gratulerer så mye, endelig er han her! Selv om han aldri kan erstatte Eva, håper jeg det blir starten på et nytt og lykkelig kapittel i deres liv <3

Gratulerer så mye [emoji173]

Gratulerer så masse med Erik[emoji170][emoji177][emoji847]
Kjære dere alle! Jeg har tydeligvis ikke sett i dagboka siden før disse meldingene [emoji173][emoji173][emoji173] Tusen takk! Tenk - nå er sønnen in snart et år allerede. Jeg er tilbake i jobb og livet går inn i nye faser.
 
Oi, nå har det jammen gått tid. I dag har vi en oppvakt tre og et halvt-åring, og i tillegg en lillebror på snart 2 år :-D Vi har det godt <3 Håper det går bra med dere alle som jeg har fulgt og som har fulgt meg gjennom en veldig intens og viktig fase i livet.
 
Oi, nå har det jammen gått tid. I dag har vi en oppvakt tre og et halvt-åring, og i tillegg en lillebror på snart 2 år :-D Vi har det godt <3 Håper det går bra med dere alle som jeg har fulgt og som har fulgt meg gjennom en veldig intens og viktig fase i livet.

Så herlig å høre ❤️
 
Oi, nå har det jammen gått tid. I dag har vi en oppvakt tre og et halvt-åring, og i tillegg en lillebror på snart 2 år :-D Vi har det godt <3 Håper det går bra med dere alle som jeg har fulgt og som har fulgt meg gjennom en veldig intens og viktig fase i livet.

Denne var det sært å få varsel på nå, haha :p

♥️♥️
 
Back
Topp