Våre graviditetstester

Jeg tok disse nettopp etter at jeg hadde gått tur med hunden og ikke tisset på 2 timer, kanskje 3.
jeg har regnet at jeg var 4+4 i dag men fikk disse testene

Er jeg lenger enn 4+4 da? Ser mange skriver at de er 5+x når de får 3+.
Ble litt forvirret nå
7B8C8368-25B0-4F94-844B-5D2F491F01CA.jpeg
 
Jeg tok disse nettopp etter at jeg hadde gått tur med hunden og ikke tisset på 2 timer, kanskje 3.
jeg har regnet at jeg var 4+4 i dag men fikk disse testene

Er jeg lenger enn 4+4 da? Ser mange skriver at de er 5+x når de får 3+.
Ble litt forvirret nå
Vis vedlegget 351559
Du kan være 4+4 med litt høye hcg-nivåer, og du kan være litt lenger på vei om du ikke er sikker på eggløsning f.eks :happy: jeg fikk 3+ i dag og er 5+2, men vet jo ikke om jeg kunne fått det tidligere, strimmeltestene har vært ganske sterke siden jeg var 4+5 i alle fall.
 
14 dpo idag og beregnet mens er imorgen men den kommer ikke :angelic:<3:D endelig er denne testen blitt mye sterkere.. Jeg bestilte meg nye tester dagen før jeg testet positivt for jeg var helt sikker på at jeg trenge de senere :p er så typisk.. Men nå kan jeg teste masse hvis jeg vil det <3 jeg elsker den følelsen jeg får av to streker som blir sterkere.. Men synes kanskje ikke denne var veldig sterk til 14dpo? Tatt på ettermiddagsurin.. Men jeg er ikke bekymret altså, synes bare det er godt med stigning <3
Første gangen denne perioden jeg tar den babyplan som ikke er tidligtest og den ble ganske positiv den og!
Hcg-nivå er så individuelt, så så lenge du har stigning på testene ville jeg ikke bekymret meg :happy: Her er min vanlige babyplan 14 dpo, ikke kjempesterk den heller, men fikk 3+ i dag 5+2 på digital så det ser ut til å være normal stigning her
 

Vedlegg

  • IMG_20210307_114518.jpg
    IMG_20210307_114518.jpg
    14,3 KB · Visninger: 36
Jeg tok disse nettopp etter at jeg hadde gått tur med hunden og ikke tisset på 2 timer, kanskje 3.
jeg har regnet at jeg var 4+4 i dag men fikk disse testene

Er jeg lenger enn 4+4 da? Ser mange skriver at de er 5+x når de får 3+.
Ble litt forvirret nå
Vis vedlegget 351559
Tror hcg varierer veldig. Jeg fikk 3+ i går da jeg var 4+3. fikk også 2-3 da jeg var 3+4.
Satser på at det bare er høy hcg og at det er normalt. :happy:
 
Du kan være 4+4 med litt høye hcg-nivåer, og du kan være litt lenger på vei om du ikke er sikker på eggløsning f.eks :happy: jeg fikk 3+ i dag og er 5+2, men vet jo ikke om jeg kunne fått det tidligere, strimmeltestene har vært ganske sterke siden jeg var 4+5 i alle fall.

jeg hadde en SA 2 februar så jeg har ikke peiling på når el eller mens skulle ha funnet sted :p tenkte at testen kunne gi en pekepinn hehe... men jeg har sendt Mail til ultralyd klinikken jeg bruker så tar en time en dato de anbefaler for å sjekke
 
Sterk og god test i dag. 3+
4+1 etter egne utregninger.
 

Vedlegg

  • IMG_20210316_163712.jpg
    IMG_20210316_163712.jpg
    45,8 KB · Visninger: 40
Litt stresset over graviditetstesten. Tok den ca 14 dpo, men fikk negativ test 10 dpo og spotting dag 11 og 12 dpo. Trodde det var mensen som kom, så sa det stopp og ikke mer blod. Tok denne testen ca 14 dpo og ser jo at det er et svakt + tegn, så satser på at det holder og kanskje eggløsningen var senere enn jeg trodde.
 

Vedlegg

  • DFB8B98B-84A5-4E57-8461-BCDF5622310B.jpeg
    DFB8B98B-84A5-4E57-8461-BCDF5622310B.jpeg
    15,7 KB · Visninger: 38
Fikk denne igår kveld. Så nå tørr jeg kanskje snart å melde meg inn her :angelic:
 

Vedlegg

  • 3CAE6F2E-762A-408F-951B-CEF78FE1DB15.jpeg
    3CAE6F2E-762A-408F-951B-CEF78FE1DB15.jpeg
    24,5 KB · Visninger: 29
Jeg fikk svar på hcg i blod på 1350 samme tid som ukseindikator viste 3+. Så hos meg stemte ikke at det må være over 2000 for å slå ut. Det tar jo litt tid fra nivået i blodet er likt nivået i urinen, men prøvene ble tatt med tre timers mellomrom.
 
Jeg fikk 1+2 på Digital i går, og svar på HCG fra mandag med nivå på 39. Mandag var jeg 4+1 (trodde jeg var 5+0, men pga sen eggløsning blir jo ikke det rett å følge menstermin).
Ser jo på charter at 39 er innenfor normalen, men det er i nedre sjikt så jeg blir litt bekymret :arghh: Spesielt når jeg ser at de re får 3+ på rundt samme tid :sorry: Skal ta ny blodprøve i morgen for å sjekke økningen.
 
Jeg fikk 1+2 på Digital i går, og svar på HCG fra mandag med nivå på 39. Mandag var jeg 4+1 (trodde jeg var 5+0, men pga sen eggløsning blir jo ikke det rett å følge menstermin).
Ser jo på charter at 39 er innenfor normalen, men det er i nedre sjikt så jeg blir litt bekymret :arghh: Spesielt når jeg ser at de re får 3+ på rundt samme tid :sorry: Skal ta ny blodprøve i morgen for å sjekke økningen.

Ikke ta sorgene på forskudd! Vent til svar på neste prøve :Heartred
 
Var en MA her. Målt hcg to ganger og vært på ul. Så derav mindrr utslag på tester enn vanligvis.
 
Var en MA her. Målt hcg to ganger og vært på ul. Så derav mindrr utslag på tester enn vanligvis.

Så utrolig trist å høre! Sender deg en stor klem. Ta vare på deg selv nå! :Heartred Krysser fingrene for at dere blir gravide igjen raskt når dere er klare for det!
 
Takk for det dere to :Heartred vært en skikkelig dritt dag i går og i dag. Opplevde en MA i 2014 også, da noe lengre på vei. Men noe møkk likevell. Især nå når vi har prøvd så lenge!
Men blir derav sikkert ikke så aktiv på forum på en stund. Starta i ny jobb, så prøver å bare rette fokuset dit litt. Etter å ha vært alt for mye oppi «prøveland»
Vi har regelmessig samleie (sånn typ 3-4ganger i uka) normalt, så sannsynlighetn for å bli gravid vil jo alltid være der alikevell. Men tester og alt mulig annet tar jeg bare en pause fra nå. Så håper jeg spira sitter og klorer seg fast snart.
Masse lykke til dere fine!:Heartred
 
Takk for det dere to :Heartred vært en skikkelig dritt dag i går og i dag. Opplevde en MA i 2014 også, da noe lengre på vei. Men noe møkk likevell. Især nå når vi har prøvd så lenge!
Men blir derav sikkert ikke så aktiv på forum på en stund. Starta i ny jobb, så prøver å bare rette fokuset dit litt. Etter å ha vært alt for mye oppi «prøveland»
Vi har regelmessig samleie (sånn typ 3-4ganger i uka) normalt, så sannsynlighetn for å bli gravid vil jo alltid være der alikevell. Men tester og alt mulig annet tar jeg bare en pause fra nå. Så håper jeg spira sitter og klorer seg fast snart.
Masse lykke til dere fine!:Heartred

Masse lykke til, Silje :Heartred

Ønsker deg alt godt, masse lykke til i ny jobb og håper spiren sitter igjen veldig snart!
 
16 dpo og testen har økt igjen :D
Måtte ta eggløsning test også for å se om den slo og det gjorde den mildt sagt :p test streken kom før kontroll streken syntes <3
Bra økning og jeg må ærlig innrømme at det er veldig gøy å teste :) og jeg elsker å se de øker i styrke!
 

Vedlegg

  • IMG_20210318_071628.jpg
    IMG_20210318_071628.jpg
    11 KB · Visninger: 29
  • IMG_20210318_071640.jpg
    IMG_20210318_071640.jpg
    12,2 KB · Visninger: 28
  • inCollage_20210318_071800563.jpg
    inCollage_20210318_071800563.jpg
    18,2 KB · Visninger: 28
Takk for det dere to :Heartred vært en skikkelig dritt dag i går og i dag. Opplevde en MA i 2014 også, da noe lengre på vei. Men noe møkk likevell. Især nå når vi har prøvd så lenge!
Men blir derav sikkert ikke så aktiv på forum på en stund. Starta i ny jobb, så prøver å bare rette fokuset dit litt. Etter å ha vært alt for mye oppi «prøveland»
Vi har regelmessig samleie (sånn typ 3-4ganger i uka) normalt, så sannsynlighetn for å bli gravid vil jo alltid være der alikevell. Men tester og alt mulig annet tar jeg bare en pause fra nå. Så håper jeg spira sitter og klorer seg fast snart.
Masse lykke til dere fine!:Heartred

Skjønner godt at du tar en pause fra forumet. Det gjorde jeg selv også etter MA i August. Er noe med å legge fokus litt andre steder enn prøvingen.

Lykke til i ny jobb! Så krysser jeg fingrene for at spiren sitter når du minst venter det!
 
Back
Topp