Utålmodig..

Annastar

Blir kjent med forumet
Marshmallows2021
Nå er det snart 16 dager til termin og jeg har aldri før vært så utålmodig som jeg er nå. Kjenner det påvirker meg negativt. Sliter med å sove pga vondter og modningstegn. Er grinete og vanskelig å være rundt for familien min. Vi har valgt å isolere oss de siste ukene for å unngå å havne i karantene. Ikke at vi har kunnet vært så sosiale før det heller, men nå møter vi bare besteforeldre utendørs. Har selv vært sykmeldt siden juli, så har ikke hatt et veldig sosialt liv siden pga corona, og nå begynner jeg å bli rimelig klar for å få noe fint å henge fingrene mine i og etterhvert begynne å møte litt venner og familie igjen... Regner med det er flere der ute som kjenner på det samme?
 
Jepp, grugleder meg litt.. Både utålmodig samtidig litt gruing med tanke på smerten og fødtsel prosessen med covid situasjonen på fødeplassene... Mange følelser med andre ord :) her er det 13 dager i rest.. Lykke til ;)
 
Jeg har 18 dager til termin, er lei av graviditeten og er litt utålmodig, men prøver å tenke på at det er et par uker til termin enda og slappe av mest mulig. Jeg er derimot veldig redd for å bli smittet med korona (har vært en veldig økning her jeg bor med smitte) og ser helst jeg skulle født i dag pga det - smittesituasjonen og usikkerheten knyttet til den gjør meg utålmodig.:meh:
 
Last edited:
11 dager til termin her! Kjempe utålmodig og lei pga smerter og en sliten kropp, samtidig så finner jeg det utrolig spennende med denne ventingen. Dermed er det litt opp og ned, men prøver å være veldig innstilt på at det er ca 3 uker til ungen garantert er i armene mine.
Ååååhhh, kjenner jeg blir skikkelig utålmodig av den tanken i grunn :rolleyes: Gleder meg SÅ til å se han :love7
 
11 dager til termin her! Kjempe utålmodig og lei pga smerter og en sliten kropp, samtidig så finner jeg det utrolig spennende med denne ventingen. Dermed er det litt opp og ned, men prøver å være veldig innstilt på at det er ca 3 uker til ungen garantert er i armene mine.
Ååååhhh, kjenner jeg blir skikkelig utålmodig av den tanken i grunn :rolleyes: Gleder meg SÅ til å se han :love7
Er det første barnet? Her er jeg en uke ETTER termin med andremann:shifty: Så er ganske så utålmodig her også! Rakk tilogmed min andre trivselskontroll idag:p Blir satt igang mandag/tirsdag dersom det ikke har skjedd enda da. Men som du sier - den spenningen er noe helt for seg selv!!:happy:
 
Er det første barnet? Her er jeg en uke ETTER termin med andremann:shifty: Så er ganske så utålmodig her også! Rakk tilogmed min andre trivselskontroll idag:p Blir satt igang mandag/tirsdag dersom det ikke har skjedd enda da. Men som du sier - den spenningen er noe helt for seg selv!!:happy:
Her er det andre barnet :) første mann kom med planlagt keisersnitt så jeg opplevde aldri den ventetiden som vi har nå med han.

Nå er det ikke lenge til du har baby i armene da! Jeg har nå 8 dager til termin, så må smøre meg med litt mer tålmodighet. Har ikke helt troa på at han kommer før, men hadde vært utrolig praktisk om han kom i løpet av helgen :hilarious:
 
Her er det andre barnet :) første mann kom med planlagt keisersnitt så jeg opplevde aldri den ventetiden som vi har nå med han.

Nå er det ikke lenge til du har baby i armene da! Jeg har nå 8 dager til termin, så må smøre meg med litt mer tålmodighet. Har ikke helt troa på at han kommer før, men hadde vært utrolig praktisk om han kom i løpet av helgen :hilarious:
Da er det jo som å føle på spenningen for første gang!!:) Spennende å ikke vite hvordan eller når det starter:D
 
Da er det jo som å føle på spenningen for første gang!!:) Spennende å ikke vite hvordan eller når det starter:D
Ja det er veldig gøy å få oppleve det på denne måten også :happy: kjenner etter på alt mulig og googler mulige tegn på at det er fødsel på gang osv. Så som "naturlig" fødene er jeg jo første gangs.
Litt rart å tenke på at jeg aldri har gått gravid så lenge som nå også. De valgte å ta keisersnitt 39+0 med første mann, for å unngå rier og slikt. Så nå er jeg 39+2 og tenker som så at han kan gjerne komme i natt liksom. :hilarious:
 
Jeg har 10 dager igjen til termin, førstegangs og ganske utålmodig nå. Har hatt et vakkert svangerskap og kommer til å savne klumpen og bevegelsene i magen, men nå vil vi jo også møte dette bittelille mennesket vi venter sånn på :dummy1::Heartpink
 
Holder på å bli sprø selv, haha. Termin 30. mars, men har hatt jevnlige episoder med regelmessige kynnere, slimproppen har gått, har mye murringer, og baby ligger så langt nede at jordmor reagerte på det sist gang hun kjente - så jeg føler meg liksom så klar for at hun skal komme, men neida. Har reist til svigermor for å være nærmere sykehuset vi ønsker å føde på, så risikerer å sitte tett på svigers i oppimot tre uker hvis hun kommer på overtid, noe jeg ikke akkurat kan si jeg er kjempehappy for! Ingenting gærnt med svigers altså, det bare blir litt trangt og intenst nå i korona hvor ingen går ut :rolleyes:. Men, men, snart har vi vel babyene våre alle mann, og da er vel mesteparten av ubehaget og ventetida fort glemt! :D
 
Back
Topp