Da du fant ut at du var gravid

aprikoz

Forelsket i forumet
Oktoberbarna 2021♡
Hvor langt på vei var du den dagen da du fant ut at du var gravid? Tenkte det kunne vært gøy å høre :angelic:

Jeg var 5+3 dagen jeg fikk positiv test.

Med eldste var jeg 8 uker
Nr to 4+0
Denne gang tok jeg test 3+6, trodde jeg så noe, men la det fra meg, var nok kun innbilning. Men da mensen aldri kom dagen etter ble det ny test som helt klart var positiv.

11 dpo, så blir vell 3+4

10 dpo, så 3+3

Tok en test den dagen jeg skulle hatt mensen og den var positiv så rundt 4 uker på vei :Heartred

Tok en test "for morro skyld" noen dager før ikm. Og jammen var den positiv, ganske sterk også :)
Var vel 3+4 :thumright

Jeg trodde egentlig ikke jeg var gravid, men var ca en ukes tid forsinka, hadde litt smerter nederst i magen og fikk ikke sove en hel uke, så jeg måtte bare ta en test. Viste klart og tydelig to streker :happy: 5+1 da:p

Skal jo sies, jeg hadde ivf, så tok test tidlig. 4 dager etter innsett, på kvelden (9dpo) skimtet jeg noe, men turde ikke håpe. 5 dager etter var det klart en strek :)

3-4 dager etter forventet mens, vet ikke hvor langt jeg var på vei da jeg?

3+6. Dette var absolutt ikke planlagt, så det må ha vært underbevisstheten som fortalte meg at jeg skulle ta en test.

9dpo fikk jeg positiv test, skulle egentlig ønske at vi ikke «prøvde» og at jeg ikke testet slik at jeg hadde vært et godt stykke på vei når jeg fant det ut, så slipper man de tidlige bekymringene og ventetiden blir ikke så alt for lang :hilarious:

11dpo kveld - så 3+4 :)

Trodde ikke jeg var gravid i det hele tatt, men hadde en uggen følelse så bare tok en test.. Har de siste årene hatt en syklus som er umulig å holde styr på, så ikm ble ikke oppdaget. Fikk da svak positiv og kunne ikke tro mine egne øyne! Har to SA bak oss, og har egentlig trodd at det ikke var mulig for oss! Så skjedde det såklart når vi hadde sluttet å prøve :D Fikk positiv test når jeg var 4+3! Er 10+0 i dag :Heartred

Gikk på prevensjon og hadde ingen anelse, ble veldig dårlig og legen trodde jeg hadde fått korona da kvalme og oppkast tydeligvis var et symptom, etter 5 dager sengeliggende tok vi en test for sikkerhetsskyld, var 7 uker på vei så veldig overraskende, fortsatt litt i sjokk, men begynner å glede oss nå - dette blir nr 3

Back
Topp