Nedtelling til termin

Én dag! (6 dager til IVF-termin, så jeg har alltids noe mer å telle ned til)
 
Én dag! (6 dager til IVF-termin, så jeg har alltids noe mer å telle ned til)

Bare nysgjerrig og sniker ;) Ble du flyttet selv med IVF termin? Trodde ikke de gjorde det? De vet jo eksakt hvor gammel babyen er! Jeg har ikke blitt flyttet med noen av mine!
 
Bare nysgjerrig og sniker ;) Ble du flyttet selv med IVF termin? Trodde ikke de gjorde det? De vet jo eksakt hvor gammel babyen er! Jeg har ikke blitt flyttet med noen av mine!

Det er tydeligvis litt varierende praksis på det der! Jeg tror de fleste forholder seg til IVF-termin som du sier, men ikke der jeg var på OUL. Når jeg nå ble flyttet fem dager fram så har det vært morsommere å forholde seg til den datoen. Helt til nå, når jeg er i termin-limbo og både er før og etter termin :shifty:
 
Det er tydeligvis litt varierende praksis på det der! Jeg tror de fleste forholder seg til IVF-termin som du sier, men ikke der jeg var på OUL. Når jeg nå ble flyttet fem dager fram så har det vært morsommere å forholde seg til den datoen. Helt til nå, når jeg er i termin-limbo og både er før og etter termin :shifty:

Ja sant! Jeg også «kunne» blitt flyttet frem, men vet av erfaring fra sist at storesøster kom 2 dager over ivf termin og dersom jeg hadde blitt flyttet frem er det ikke sikkert denne fyren hadde rukket å komme av seg selv før evt igangsettelse! Så glad de ikke gjorde det :) håper du føder snart ❤️ I mål er du snart uansett.
 
Back
Topp