Ligner babyen deres...

Klementinius

Andre møte med forumet
Jeg lurer på: Mange som har erfaring med at baby ligner på far? Og noen som har erfaring med at baby som ligner på far, endrer seg og ligner på mor etter hvert? :p

Har selv en baby som er prikk lik far - og har hørt at de ligner særlig på far den første tida for at faren skal være sikker på at det er hans barn.

Spent på å høre!:anyone:gen014
 
Ja :p
Han var klin lik faren som nyfødt. Fra rundt året endra det seg noe, og han har blitt mer og mer lik meg. Nå har han færre trekk etter faren og flere fra meg. Vil nok helt sikkert endre seg flere ganger :p
 
Vår første er tro kopi av sin far. Vært det siden hen kom til verden, og selv nå etter snart fire år er det ikke antydning til at ungen ligner på meg. Har bilder av far fra samme alder, de kunne lurt meg :hilarious: Nr to ligner også en del på far, men ligner mer og mer på meg, syns de som kjenner oss :)
 
Vår er helt utrolig lik pappa’n sin, følger til og med samme vekstkurve:hilarious: Blir spennende å se, ser noen av mine trekk skinner gjennom innimellom:)
 
Nr 1 helt lik far ved fødsel. Fremdeles lik far, men blitt litt mer lik meg etterhvert.
Nr 2 og 3 har alltid vært lik meg
 
Prikk lik far ved fødsel (påpekt daglig de 7 ukene vi var innslag!), og er prikk lik far nå også snart 3 år. Hun har min nese da ;) Og latter haha!
 
Vi har brukt sæddonor, så vi aner ikke hvordan donor ser ut. Men guttungen har vært prikk lik meg helt fra han kom ut (er nå 1,5), og det er ikke et eneste "fremmed" trekk å spore :)
 
Jeg lurer på: Mange som har erfaring med at baby ligner på far? Og noen som har erfaring med at baby som ligner på far, endrer seg og ligner på mor etter hvert? :p

Har selv en baby som er prikk lik far - og har hørt at de ligner særlig på far den første tida for at faren skal være sikker på at det er hans barn.

Spent på å høre!:anyone:gen014
Morsomt:hilarious: Det har jeg hørt og..! Vår datter har vært klin lik pappa’n helt fra fødselen.. Ser egentlig ikke ut som jeg har deltatt i prosessen i det hele tatt :joyful: Hun er nå 9 måneder og fortsatt ser jeg ikke noe av meg i henne.. Det er det ingen andre som gjør heller:shifty:
 
Jeg lurer på: Mange som har erfaring med at baby ligner på far? Og noen som har erfaring med at baby som ligner på far, endrer seg og ligner på mor etter hvert? :p

Har selv en baby som er prikk lik far - og har hørt at de ligner særlig på far den første tida for at faren skal være sikker på at det er hans barn.

Spent på å høre!:anyone:gen014
Lille er norsk/lys colombiansk. Hun var lik pappaen sin først, så helt lik meg med sine helt blå øyne og mørk blonde hår frem til hun var ca 9 mnd da mørknet håret og øynene så hun ble veldig lik sin pappa igjen. Nå er hun litt over 2 år og er ganske lik meg igjen da hun tar etter ansiktstrekk og fakter også i tillegg og har mye større øyne enn pappaen men ettersom hun er litt mørkere i fargene så ser hun selvfølgelig alltid litt ut som pappaen:hilarious:

Jeg selv var helt lik pappa frem til jeg ble tenåring, da ble jeg mer lik mamma. Man finner jo alltid trekk man kjenner igjen så de som kun kjenner én av dem synes jeg ligner mest den de kjenner :p
 
Jenta vår er prikk lik pappaen da han var liten. Kan nok se litt av meg også, men ikke i nærheten så tydelig som han.
Har hørt at første ofte blir lik far og at nr.2 blir lik mor :) Vi har to vennepar med 2 barn, førstefødte (jenter) hos begge er lik far, nr. 2 er ene lik far (gutt) og andre lik mor (jente).
 
Jeg selv var førstefødt, som baby veldig lik min far. Men når jeg utviklet meg mer til å bli et barn så ble jeg etterhvert kliss lik min mor :p håper det samme skjer med min eldste jente som er jenteversjon av sin far for øyeblikket :hilarious:
 
Vår første er tro kopi av sin far. Vært det siden hen kom til verden, og selv nå etter snart fire år er det ikke antydning til at ungen ligner på meg. Har bilder av far fra samme alder, de kunne lurt meg :hilarious: Nr to ligner også en del på far, men ligner mer og mer på meg, syns de som kjenner oss :)
Ganske likt som her. Min 2åring trodde at bilde av pappan var bilde av storesøsteren på 4 :hilarious:
 
Førstefødte var prikk lik pappaen som baby. Nå er hun 3 år og en god blanding :) Andremann vet jeg ikke enda da han fortsatt er i magen, men har helt like ansiktstrekk som storesøster på ul-bilder!
 
Alle (4 stk) har vært veldig lik far (og prikk lik hverandre som babyer) men er lett å la seg lure pga fars farger er veldig dominante, og står i kontrast til mine farger.
Får høre at barna ligner på meg ift ansiktsform osv.
 
Jenta mi ligner ikke noe særlig pp noen av oss, hun er rett og slett en skikkelig god blanding og er seg selv lik, helt unik ❤:hilarious:
 
Jeg lignet tydeligvis på min onkel... :')
(Vokste det heldigvis av meg, ligner nå veldig på både mamma og pappa).
Mi første lignet ikke spesielt på far første året. Lignet mer på meg.. men nå, 11 år, ser jeg mye av faren hennes i henne..
Mi andre så jeg trekk fra min bror, faktisk (så.. sikkert mine trekk :p ) deretter lignet hun mye på sin far som barn :p
 
Mine fire er en salig blanding av både meg og bf. Eldste lignet nok mest på bf sin familie ved fødsel. Men nummer to lignet min mest. Men alle har trekk fra begge familiene.
 
Alle rundt meg, faren inkludert, sider han ligner pappaen sin på en prikk. Jeg er utrolig dårlig på å se slikt, så jeg klarer ikke se det. :p
 
Har en på 16 mnd som er prikk lik pappaen sin! Merkelig nok så var han mest lik meg de første dagene, men ble mer og mer lik faren etter hvert. Har mine farger da :)
Nå har han vært en tro kopi såpass lenge at jeg tror ikke det endrer seg :p
Venter ei jente i mars nå da, så blir spennende å se hvem hun blir lik, men synes hun var veldig lik den kommende storebroren når vi så henne på 3D-ul :)
 
Back
Topp