Venter...

An.

Betatt av forumet
Våknet i natt av det jeg bare kan beskrive som en heftig rie. har født to ganger før, så kjente igjen følelsen og intensiteten. Var sikker på at ting var på gang. Etter tre vonde runder bare skrudde alt seg av, jeg sovnet igjen, og nå er jeg tilbake til vanlige kynnere og ikke noe annet.... er så sliten, så fikk skikkelig håp om at målstreken var nært:confused: I de 2 andre fødslene har det definitivt vært ting på gang når disse smertene dukket opp!
Flere som har opplevd noe sånt?
 
Hadde magesmerter (rielignende) for noen uker siden om natta. Vonde tak som kom og gikk.. Men de ga seg, jeg sovnet og jeg er fortsatt gravid :p 38+5. Går med et lite håp hver dag at vondter/ubehageligheter skal være starten av fødsel.. Men foreløpig virker det som at hun trives like godt som storebror i magen:shifty::p:D
 
  • Liker
Reactions: An.
Jeg opplevde det samme da jeg var gravid med nr 2.
Gikk med noe som var definitivt rier hele ettermiddagen i flere timer og venter på det skulle ta seg skikkelig opp. Men istedenfor stoppa det helt på kvelden.
Men starter igjen på natta etter eg hadde sovet et par timer,så kom han på morgenen :love017
Så tvi tvi! Håper du slipper å vente lenge:joyful:
 
Venter her også, men foreløpig veldig få tegn på at noe er i gang. Litt murring i livmorhalsområdet nå og da, ellers lite å melde. To uker til termin og jeg er førstegangsfødende, så det tar sikkert noen uker til. :meh: Og så jeg som ikke skulle bli så utålmodig og bare nyte den siste tida! Hahah, det skjedde ikke...
 
Hmm jeg hadde rier i 3 timer på en kveld for 2 uker siden. Før det masse kynnere og stikkinger alt mulig i 2 uker. Alt forsvant. Siste uke kjente jeg ingenting!! 38+3 i dag, synes at noe begynte å skje igjen i går, kanskje hodet som fester seg..fødte 2 ganger før
 
Samme her. Føler det er starten på noe men så dabber det av. 3 gangs her. Hørt at det er velsig vanlig, men at det er et godt tegn for da modnes livmorhalsen og fødselen kan gå lettere og raskere. Veldig ofte på nattestid her også.
 
Har også hatt det et par ganger i flere uker og kan holde på en stund. Vonde tak som kommer og går, men så dabber det av. Utrolig kjedelig når det bare gir seg. Er 39+3 uker idag, og jeg er ganske fødeklar!
 
Venter her også, men foreløpig veldig få tegn på at noe er i gang. Litt murring i livmorhalsområdet nå og da, ellers lite å melde. To uker til termin og jeg er førstegangsfødende, så det tar sikkert noen uker til. :meh: Og så jeg som ikke skulle bli så utålmodig og bare nyte den siste tida! Hahah, det skjedde ikke...

Rart hvor utålmodig man blir på slutten ja. Skulle tro det ikke var så farlig om man måtte gå et par uker ekstra, men de siste ukene er tøffe på flere måter.. :shy:
 
Våknet i natt av det jeg bare kan beskrive som en heftig rie. har født to ganger før, så kjente igjen følelsen og intensiteten. Var sikker på at ting var på gang. Etter tre vonde runder bare skrudde alt seg av, jeg sovnet igjen, og nå er jeg tilbake til vanlige kynnere og ikke noe annet.... er så sliten, så fikk skikkelig håp om at målstreken var nært:confused: I de 2 andre fødslene har det definitivt vært ting på gang når disse smertene dukket opp!
Flere som har opplevd noe sånt?

Sniker fra februar.

Jeg har hatt det sånn i ukevis og er 5 dager over termin når vi bikker midnatt. Tredjegangs. Vært sånn noen netter, så stille, så på igjen. Ingen tegn til fødsel enda dessverre. Masse lykke til! :)
 
Sniker fra februar.

Jeg har hatt det sånn i ukevis og er 5 dager over termin når vi bikker midnatt. Tredjegangs. Vært sånn noen netter, så stille, så på igjen. Ingen tegn til fødsel enda dessverre. Masse lykke til! :)

Håper det skjer noe hos deg snart! Kjedelig å gå på overtid uansett hvor vanlig det måtte være.
 
Back
Topp