Tidlig UL

BelleLateBloomer

Blir kjent med forumet
Jeg er 9+0 i dag og har vært på ultralyd. stjerna dansa konga der inne. Vanskelig å se på bilde sikkert, men både hodet, stump, ben og armer var lett å kjenne igjen. Hørte det åhh så betryggende hjertelyden og så hjerte blinke. Jordmor var enig med mine terminberegninger på en prikk!
Så gøy, siden jeg hadde en gjennomskylling av eggstokkene tidlig i desember og ble gravid på første forsøk etterpå. Naturlig! Ikke verst som 38-åring<3
 

Vedlegg

  • 0C5902BE-425F-4B0C-92AC-AB0F938629F3.jpeg
    0C5902BE-425F-4B0C-92AC-AB0F938629F3.jpeg
    24,8 KB · Visninger: 35
Gratulerer med flott resultat på TUL ♥️♥️♥️♥️
 
Takk! Enorm lettelse! Og litt sjokk også. Shit got real! :D

Må være utrolig godt ♥️♥️
Gleder meg til min neste UL. Men har ikke fått noe dato på den enda. Hadde siste UL på fredag, 7+5. Alt så bra ut da, men jeg greier ikke roe nervene, så.. Ser veldig frem til neste UL :p

Edit; sjekket helsenorge. 18/3 har jeg nå fått time ♥️
 
Må være utrolig godt ♥️♥️
Gleder meg til min neste UL. Men har ikke fått noe dato på den enda. Hadde siste UL på fredag, 7+5. Alt så bra ut da, men jeg greier ikke roe nervene, så.. Ser veldig frem til neste UL :p

Edit; sjekket helsenorge. 18/3 har jeg nå fått time ♥️

jeg har ny om tre uker, akuratt på 12 uker. Fosterdiagnostikk. Gleder meg til det, regner med lemmer er mer definert da! Var gøy til kommende storesøster og far å få se bønna i dag da. Så uhorvelig kjipt at ikke far for være med å høre hjertelyd! Ikke lenge i mellom våre neste ultralyder da:)
 
jeg har ny om tre uker, akuratt på 12 uker. Fosterdiagnostikk. Gleder meg til det, regner med lemmer er mer definert da! Var gøy til kommende storesøster og far å få se bønna i dag da. Så uhorvelig kjipt at ikke far for være med å høre hjertelyd! Ikke lenge i mellom våre neste ultralyder da:)

Mine barn har ikke fått vite enda. Fremdeles for usikkert :/
 
Bare ei som bor i hus her, på 11. hun har vært meget engasjert i «prosjektet» nesten så hun hadde like god koll på syklusene mine som meg! Her var det bare å produsere småsøsknene som bestilt :D
 
Bare ei som bor i hus her, på 11. hun har vært meget engasjert i «prosjektet» nesten så hun hadde like god koll på syklusene mine som meg! Her var det bare å produsere småsøsknene som bestilt :D

Ah, ikke involvert mine i det heller. Har ei på 3 og ei på 11. Har vært uten prevensjon siden februar 2019. Stimulering for ivf november 2020, innsett i januar.
 
Back
Topp