Flere som plutselig er kvitt bekkensmerter?

Vintermamsen

Flørter med forumet
Jeg våknet idag og var som et nytt menneske...har vært plaget med bekkensmerter siden uke 14 ca... Og de siste ukene har det værr helt ekstremt vondt, men når jeg våknet idag hadde jeg så og si null smerte:wideyed::D det føles veldig godt....
Har lest litt på nett om at dette kan være et tegn på at babyen har lagt seg godt til rette nede i bekkenet, evt festet seg. Nå er jeg andregangs, og da er det visst ikke så vanlig at hodet fester seg... Men kan dette være et tegn på at fødselen nærmer seg? Er bare 4 uker til termin, men håper han kommer et par tre uker før, slik første gjorde:p

Noen andre som plutselig har blitt kvitt smertene, og evt har noe erfaring rundt dette? :)
 
Ikke helt, men de ble plutselig myye bedre. Jeg hadde litt nedpress dagen før, så jeg lurer på om hodet festet seg...
 
Wow! Jeg hadde hørt om dette, men visste ikke om jeg trodde på det. Har veldig vondt hver eneste dag, så håper og venter på at det skal skje med meg og. Er litt over fem uker til termin og er andregangs - sist festet ikke hodet seg før fødsel og fødte to uker på overtid, så har mine tvil :D
 
Wow! Jeg hadde hørt om dette, men visste ikke om jeg trodde på det. Har veldig vondt hver eneste dag, så håper og venter på at det skal skje med meg og. Er litt over fem uker til termin og er andregangs - sist festet ikke hodet seg før fødsel og fødte to uker på overtid, så har mine tvil :D

Jeg hadde ingen smerter sist graviditet og fødte og to uker på overtid uten at hodet festet seg.. Det må sies at jeg fortsatt har vondter, men nå kan jeg trene meg litt opp igjen etter å ha vært nærmest stillesittende i en måned :inpain:. Det gjør godt for psyken og motivasjonen:happy:
 
Vet ikke hvorfor, men fra å ha hatt intense smerter som gjør at jeg mister kraft i beina når jeg reiser meg opp, har jeg fra lørdag av nesten ikke hatt noe vondt! Er 99% sikker på at hodet ikke er festet, da det absolutt ikke kjennes sånn, så har virkelig ingen aning om hva som er grunnen. Men det føles magisk uansett!

Har lest at bekkensmerter er vanligst fra femte til åttende svangerskapsmåned, så kanskje det bare er slik at man den siste siste måneden får det bedre...? :woot:
 
Vet ikke hvorfor, men fra å ha hatt intense smerter som gjør at jeg mister kraft i beina når jeg reiser meg opp, har jeg fra lørdag av nesten ikke hatt noe vondt! Er 99% sikker på at hodet ikke er festet, da det absolutt ikke kjennes sånn, så har virkelig ingen aning om hva som er grunnen. Men det føles magisk uansett!

Har lest at bekkensmerter er vanligst fra femte til åttende svangerskapsmåned, så kanskje det bare er slik at man den siste siste måneden får det bedre...? :woot:
Så digg :D jaa det er mulig.... Det var desverre ikke langvarig for min del... Var bare smertefri i 3 dager ca, også kom de tilbake igjen:blackeye: er ikke verre nå enn før, men nå stikker det mer... I tillegg til at jeg har fått ekstreme stikkinger/strekk i lysken på begge sider, som stråler nedover lårene, så noen ganger svikter føttene og da må jeg bare stoppe opp å gå... :wideyed:
 
Så digg :D jaa det er mulig.... Det var desverre ikke langvarig for min del... Var bare smertefri i 3 dager ca, også kom de tilbake igjen:blackeye: er ikke verre nå enn før, men nå stikker det mer... I tillegg til at jeg har fått ekstreme stikkinger/strekk i lysken på begge sider, som stråler nedover lårene, så noen ganger svikter føttene og da må jeg bare stoppe opp å gå... :wideyed:
Jeg opplevde det samme! Følte meg sååå bra og så kom de smertene ved lysken. Mest på kvelden, eller hvis jeg går mye.
 
Så digg :D jaa det er mulig.... Det var desverre ikke langvarig for min del... Var bare smertefri i 3 dager ca, også kom de tilbake igjen:blackeye: er ikke verre nå enn før, men nå stikker det mer... I tillegg til at jeg har fått ekstreme stikkinger/strekk i lysken på begge sider, som stråler nedover lårene, så noen ganger svikter føttene og da må jeg bare stoppe opp å gå... :wideyed:

Ja, jeg jublet visst litt for tidlig. Var vel smertefri i 2,5 dager før smertene kom snikende tilbake. Nå er jeg tilbake til å ha vanskeligheter med å reise meg fra sofaen, sitte på stol osv. :(
 
Back
Topp