JaKan jo også være du produserer HCG senere?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaKan jo også være du produserer HCG senere?![]()
Ikke dumt med HCG måling, har selv hatt 2 SA før jeg fikk sønnen min, men av en rar grunn så stresser jeg ikke med tanken på dette denne gangenJaska be om HCG måling for sikkerhetsskyld. Har 5 MA/SA/OB bak meg, og regner igrunn med at det blir samme visa denne gangen også. Men klamrer meg til håpet om at denne gangen kan være unntaket
![]()

Ikke dumt med HCG måling, har selv hatt 2 SA før jeg fikk sønnen min, men av en rar grunn så stresser jeg ikke med tanken på dette denne gangen
håper for all del at det går bra og at du får gå til Oktober med lille spiren![]()

Krysser fingrene for god stigningDa er første HCG måling unnagjort. Neste blir på mandag![]()
Nå er det ikke direkte riktig å tolke fargene på strekene. Men jeg hadde mye svakere farge på streken i uke 5+2. Nå er jeg 18+5. Jeg ville ha slappet av og ventet på neste HCG prøveFikk strimmeltest i posten i går og klarte såklart ikke å dy meg idag tidlig... syns streken er litt svak jeg altså.. håpte den skulle være like sterk i fargen som kontrollstreken. Det blir lange dager frem til resultatet av siste hcgmålingen...i følge sist mens er jeg 5+2 idag. Kan såklart være at jeg fortsatt er i uke 4.
Nå er det ikke direkte riktig å tolke fargene på strekene. Men jeg hadde mye svakere farge på streken i uke 5+2. Nå er jeg 18+5. Jeg ville ha slappet av og ventet på neste HCG prøve![]()
Hodet mitt er et nervevrak i disse ukene her
Vil så gjerne få til et vellykket svangerskap 
Fikk strimmeltest i posten i går og klarte såklart ikke å dy meg idag tidlig... syns streken er litt svak jeg altså.. håpte den skulle være like sterk i fargen som kontrollstreken. Det blir lange dager frem til resultatet av siste hcgmålingen...i følge sist mens er jeg 5+2 idag. Kan såklart være at jeg fortsatt er i uke 4.

Tok en digital på torsdag og den viste 1-2.....:-/Sniker her. Jeg syns også testene var litt svake, og hadde litt dårlig økning. Men tok en digital da min så slik ut, og fikk da 2-3 på digital. Hadde ikke forventet mer enn 1-2.
Man kan ikke tolke fargen på streken, da det kan være lite/mye fargestoff i testene, og det kan være forskjellig fra batch til batch![]()
Har du tatt digital igjen etter torsdag? Syns strimmeltesten din var ganske sterk i fargen..Tok en digital på torsdag og den viste 1-2.....:-/
Nei, tør ikkeHar du tatt digital igjen etter torsdag? Syns strimmeltesten din var ganske sterk i fargen..
Hadde du målt HCG i går? Og da får du svar over helgen?Nei, tør ikkeredd for at den fortsatt skal være på 1-2 uker...
Ja, og skal ta den andre målingen mandag. Så da får jeg vel ikke svar før tidligst onsdag vil jeg tro.Hadde du målt HCG i går? Og da får du svar over helgen?![]()
Jeg er så sykt nervøs.... I dag får vi kanskje svaret på HCG-målingene.. Greier ikke å slappe av, umulig å fokusere på jobb... kortslutter helt..
Har klart å overbevise meg selv om at jeg kommer til å få dårlige tall, så det er bare å forberede seg på en MA...
Hjelper liksom ikke på at jeg syns jeg har altfor lite symptomer. I går og hittil idag har jeg egentlig ikke kjent på noen symptomer. Kun i går kveld at fikk jeg svakt ømme bryst, thats it! Føler liksom at symptomene er i ferd med å avta. Føler meg rett og slett ikke gravid i det hele tatt, og har ikke gjort det tidligere heller.
Har 2 MA, 2 SA og 1 OB bak meg, hvor 3 har endt i utskrapning og ett tilfelle der jeg ble alvorlig syk med sepsis. Forskjellen denne graviditeten er at jeg helt siden rundt IKM har hatt små mengde brun utflod. Det har jeg ikke opplevd før verken med SA eller MA.
Det begynte først med at jeg fikk brun utflod på dopapiret et par dager etter positiv test. Så gikk det et par dager så skjedde det igjenn. Sånn har det holdt på, helt til siste 3-4 dagene. Nå finner jeg litt brun utflod nesten hver gang jeg er på do. Det er ikke mye, trenger ikke bind eller noe, men det kommer litt på dopapiret. Så jeg venter bare på at det skal komme friskt blod.....
Syns selv at jeg ser et mønster i når det skjer. får avogtil til murringer, og noen timer etter murringene så finner jeg det brune utflodet.
Blir det en ny MA eller SA så er det proppa i for min del altså. Dette klarer jeg ikke flere ganger...

Og der kom blodet.......Håper på gode nyheter![]()
Og der kom blodet.......hadde det på følelsen..
Hadde det med mini fra uke 8-9.Åneeei, håper det kun er en ufarlig blødningHadde det med mini fra uke 8-9.
Fikk svar på HCGmålingen nå. Fredag 67, i går 296. Selv om det er en dobling så er den ganske lav.
Både blør og har smerter så kan ikke forstå annet enn at dette er en SA...