mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg har allerede 4 navn klare til både gutt og jente

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

jeg vil ha Alva og han har satt seg helt på bakbeina
men skal aldri si aldri, navnet til sønnen vår var det første navnet jeg foreslo og han hatet det, men på vei til sykehuset etter at vannet hadde gått så foreslo han navnet selv 

Samboer er uenig, men han har forsåvidt funnet et jentenavn han liker på J. Jeg er fortsatt litt usikker.
Han nekter alle de fine J-navnene til gutt som jeg finner. 

Med vår første var det såå enkelt.
Nå er det vanskeligere for jeg mener at den nye babyen må få et navn med samme bokstav som oss andre (alle starter på J).Samboer er uenig, men han har forsåvidt funnet et jentenavn han liker på J. Jeg er fortsatt litt usikker.
![]()
Hva med Julie og JesperMed vår første var det såå enkelt.
Nå er det vanskeligere for jeg mener at den nye babyen må få et navn med samme bokstav som oss andre (alle starter på J).Samboer er uenig, men han har forsåvidt funnet et jentenavn han liker på J. Jeg er fortsatt litt usikker.
![]()
Hva med Julie og Jesper![]()

Jasper, Jonathan, Jo, Jonah, Jan, Julius, Julian, Jeppe..... Hm. Jeg har ikke falt helt for noen av dem, altså, men finnes vel en god del navn! Finner nok det perfekte til slutt!![]()