Soving på dagtid

PetiteMoi

Glad i forumet
Jeg er på jobb og pappa er hjemme med mini. Fikk i dag telefon av han mens jeg sitter på jobb om at mini bare har sovet 10 min i dag. Hun kaster tutt og teppe vegg i mellom når hun skal sove. Å virker vist ikke noe trøtt heller.

noen som har tips? Mini er 11mnd å mammaen jobber turnus (har fått beskjed om at dette kan tulle litt for mini)
 
Hvordan pleier du å legge henne da?
Kanskje han må gjøre det litt annerledes enn deg. Om det er helt nytt st han er hjemme finner de sikkert ut av nye rutiner sammen :)
 
Hvordan pleier du å legge henne da?
Kanskje han må gjøre det litt annerledes enn deg. Om det er helt nytt st han er hjemme finner de sikkert ut av nye rutiner sammen :)

han er snart ferdig med permisjonen og hun begynner i barnehage om 10 dager. Å dette har ikke vært noe problem før. Første duppen pleier alltid å være inne i vogna i 9-10 tiden. Å neste dupp er ute på trilletur i 12-13 tiden. Å så legger hun seg i 19-20 tiden. Har ikke vært noe problem. Men nå de siste dagene. Bare kaos. Hun virker ikke trøtt å kryper rundt på gulvet som en rakett.

Synes det er så vondt at hun ikke får ladet batteriene skikkelig.
 
han er snart ferdig med permisjonen og hun begynner i barnehage om 10 dager. Å dette har ikke vært noe problem før. Første duppen pleier alltid å være inne i vogna i 9-10 tiden. Å neste dupp er ute på trilletur i 12-13 tiden. Å så legger hun seg i 19-20 tiden. Har ikke vært noe problem. Men nå de siste dagene. Bare kaos. Hun virker ikke trøtt å kryper rundt på gulvet som en rakett.

Synes det er så vondt at hun ikke får ladet batteriene skikkelig.
Kanskje hun kan ha behov for å gå ned til en dupp?
de tegnene du beskriver er de vi opplevde med begge våre gutter. Vi jobbet en ukes tid med forskyving av første dupp, og det endte med at de sov ca 3 timer på en dupp, som er lengre enn hva de fikk til sammen på to dupper :) den overgangen merkes ofte på at siste dupp er umulig og den første blir veldig kort. om du tenker det ikke er det, så kan d jo være så enkelt som at søvn er ustabilt i perioder :)
 
Ja, vi håper at ting stabiliserer seg snart. Hun begynner jo også snart i Barnehage. Men ingen endringer i hjemmet som skulle tilsi at hun ikke ville sove. Jeg er på jobb nå å har ikke hørt noe fra dem hjemme. Så alt går forhåpentligvis bra
 
Min gutt sover ikke sammen med pappa, kun med meg. Og selv om bare pappa er med å skal sove sammen med oss så blir gutten turbo. Han har fått til å sove noen få ganger det siste halve året sammen med pappaen på dagtid. Men da må han være veldig trøtt før de går i seng. Men selv nå når pappa sover på dagtid fordi han jobber natt så blir det rasetid når han skal sove formiddagslur med en pappa som allerede ligger å sover.
 
Back
Topp