Har dere handlet inn noe enda? Evt hva?

Gikk for Stokke sin flexi Bath, synes det er praksis at man kan slå den sammen når den ikke er i bruk. Tidligere hatt badebalje fra IKEA men synes de tar stor oppbevaringsplass.
Kjøpe ikke Stokke sitt babyinnlegg, likte ikke det helt, så valgte en av de andre :)

Samme konklusjon som jeg gjorde meg opp da :joyful: Føles godt å få tikket av ting på listen :D
 
Samme konklusjon som jeg gjorde meg opp da :joyful: Føles godt å få tikket av ting på listen :D

Veldig deilig! Jeg er en som vanligvis stresser og liker å ha ting i orden relativt tidlig. Beholdt roen hittil, men kjent litt på stress den siste uken om at nå bør ting snart komme i hus :p
Har jo fortsatt god tid, er jo lenge til juni :joyful: Målet er at alt skal være på plass i månedsskiftet mai/juni. Hadde tenkt å male babyrommet nå i helgen, men med lockdown nå så er det ingen maling å få tak i :hilarious:
 
Veldig deilig! Jeg er en som vanligvis stresser og liker å ha ting i orden relativt tidlig. Beholdt roen hittil, men kjent litt på stress den siste uken om at nå bør ting snart komme i hus :p
Har jo fortsatt god tid, er jo lenge til juni :joyful: Målet er at alt skal være på plass i månedsskiftet mai/juni. Hadde tenkt å male babyrommet nå i helgen, men med lockdown nå så er det ingen maling å få tak i :hilarious:

Akkurat samme her, har beholdt roen til nå, men den siste uken har det skjedd noe :hilarious: Fått akutt behov for å få ting på plass!

Ja lockdown her også, men her i Bergen har de klikk/ring og hent flere plasser. :joyful: Så du kan jo sjekke om de har det i nærheten av deg også, sånn om du bare må male asap :p
 
Hvis noen trenger dyne, sengetøy, håndklær osv til babyen er det 40% salg på Kid på barneting for tiden! :D Det salget slo vi til på for å si det sånn!
 
Hvordan gjør dere det med bading? :) Balje eller noe annet?
Jeg badet storebror i vasken eller i balje, hadde han bare hvilende på venstrearmen og vasket med høyre :)
 
Hvis noen trenger dyne, sengetøy, håndklær osv til babyen er det 40% salg på Kid på barneting for tiden! :D Det salget slo vi til på for å si det sånn!

Så det igår! Hvilken dyne gikk du for? Lillesand dundyne? Er det vinter dundyne eller helårs? Det var vell ikke var så mange alternativer velge mellom hos kid.
 
Hvis noen trenger dyne, sengetøy, håndklær osv til babyen er det 40% salg på Kid på barneting for tiden! :D Det salget slo vi til på for å si det sånn!

Bestilte laken til seng, laken til vogn, flere gulpekluter og håndklær der. Og så klarte jeg ikke la være å putte en søt bamse i handlekorgen også. Pakken ligger allerede og venter på postkontoret :angelic:
 
Så det igår! Hvilken dyne gikk du for? Lillesand dundyne? Er det vinter dundyne eller helårs? Det var vell ikke var så mange alternativer velge mellom hos kid.

Bare hiver inn at princess også har 40% på en valgfri dundyne, om du finner en som passer bedre der. Vi gikk for Andungen sommer (tynn dundyne), og kjøpte før Kid nå hadde salg så har ikke sammenlignet. Men hun i butikken sa at de skulle gå bort i fra tykke dundyner til baby. :dontknow Jeg har ikke peiling da, førstegangs og har tenkt å bruke nattpose om natten, så kjøper dyne mest for å bruke på dagtid inne og evnt i vogn på sommeren. :)
 
Mange fine tips her! Jeg har kjøpt en del brukt på finn.no, slik som stellebord, vugge og babyklær. Og har arvet mye fra en venninne som ville kvitte seg med alt babyutstyret. Det jeg har kjøpt nytt er vogn, babycall og badekar. Synes det er godt å ha mest mulig på plass allerede og skal sjekke ut tilbudene på Kid og Princess.
 
Bare hiver inn at princess også har 40% på en valgfri dundyne, om du finner en som passer bedre der. Vi gikk for Andungen sommer (tynn dundyne), og kjøpte før Kid nå hadde salg så har ikke sammenlignet. Men hun i butikken sa at de skulle gå bort i fra tykke dundyner til baby. :dontknow Jeg har ikke peiling da, førstegangs og har tenkt å bruke nattpose om natten, så kjøper dyne mest for å bruke på dagtid inne og evnt i vogn på sommeren. :)
Takk for tips! Kjøpte du 65x80 eller 80x100? Usikker på hvilken jeg skal velge, om jeg skal gå for en av hver. Den største til sprinkelseng og en mindre til vogn/vugge/bedside crib :bored:

muligens jeg har dyne fra da kommende storebror var baby. Blir en del år mellom de, men den kan vaskes på 60 grader , så da kan vell den brukes igjen?
 
Takk for tips! Kjøpte du 65x80 eller 80x100? Usikker på hvilken jeg skal velge, om jeg skal gå for en av hver. Den største til sprinkelseng og en mindre til vogn/vugge/bedside crib :bored:

muligens jeg har dyne fra da kommende storebror var baby. Blir en del år mellom de, men den kan vaskes på 60 grader , så da kan vell den brukes igjen?

Jeg kjøpte 65x80, siden den i hovedsak skal bli brukt i vogn etc. Kanskje noen andre her vet hva som er vanlig å gå for om en bare skal ha en?

Når det gjelder å arve dyner så finner jeg ikke noe om det på nett utenom forum. Så kanskje noen andre vet det også :hilarious: Kan liksom ikke skjønne at det burde være ett problem, spesielt innen familie. Vet jo at madrass er noe annet men det er jo fordi den blir myk. Men igjen, er helt grønn på dette :p
 
Ps, farmasiet har 20% på naturebond silikonpumpe om det er flere som har den på handlelisten. :)
 
22+2 og mitt andre barn. Har kjøpt vugge til stue, bedside crib og barnevogn. Kjøper mye brukt, handler derfor ettervært som det dukker opp gode kjøp på finn :happy: Unnet meg ny barnevogn denne gangen, da jeg kjøpte brukt sist :love017 Har også fått en del klær i hus, da vi arver fra slekta. Gleder meg til å se igjennom, vaske og få på plass, men føler jeg må vente litt før jeg tar helt av med nestingen xsmile9

så gøy med ny vogn! Hvilken gikk du for og hva hadde du tidligere?
 
Veldig deilig! Jeg er en som vanligvis stresser og liker å ha ting i orden relativt tidlig. Beholdt roen hittil, men kjent litt på stress den siste uken om at nå bør ting snart komme i hus :p
Har jo fortsatt god tid, er jo lenge til juni :joyful: Målet er at alt skal være på plass i månedsskiftet mai/juni. Hadde tenkt å male babyrommet nå i helgen, men med lockdown nå så er det ingen maling å få tak i :hilarious:

Så spennende! Hvilken farge tenker du å male i?
 
Bare et par klesplagg, bamse og teppe.
Har en del ting fra før :)
Resten av praktiske ting som vogn, seng bilstol kjøper vi når det nærmer seg :)
 
Ingenting :wideyed: Baby nr. 3 på veg så vi har vel det meste. Må ha ny bilstol etterhvert :) Skal ha ny ultralyd i april, og hvis vi får vite kjønn helt sikkert da kommer jeg nok til å kjøpe et antrekk :)
 
Har handlet inn bedside crib, vogn, 10 bodyer +en kjole body, 10 strømpebukser, 1 pk sokker og en solhatt :hilarious: har også handlet inn en pakke med smokker :bag:
 
Back
Topp