Hjeeelp!!

tvmamma030321

Blir kjent med forumet
Herregud, når jeg våkna i morrest så gikk det opp at vi skal faktisk settes igang i morra:confused:
Og det er så mye følelser! Har hatt et enormt tøft svangerskap med HG, forliggende morkake med heftige blødninger og mere til og trodde aldri vi skulle komme til enden men nå er vi her gitt! Gleder meg kjempemasse til å hilse på lille men gud så skummelt alt ble plutselig når det bare er en dag igjen:hilarious::Heartred
 
Tenk positivt dette vil du komme deg igjennom. Mål streken er 1 dag unna. Så blir det lykkerus med masse gulp og bleie ehehe :)
 
Ååå masse lykke til!! ❤️ Jeg skjønner godt at det føles skummelt og overveldende nå som du vet at det skal skje i morgen. Sånn sett er jeg glad for at jeg ikke vet når det blir for min del! :joyful: Men dette kommer du til å klare helt fint, og tenk så deilig det blir å få babyen din og komme igang med barseltida ❤️ Du må oppdatere oss etterpå! Håper igangsettingsprosessen går fint!
 
Og trassperioden begynner snart :joyful:
Vet du hvordan det blir? Hvilken metode? Regner med at barnet ikke er prematurt lenger så kunne komme når som helst:):)
 
Det blir helt supert, tvmamma030321! :D Skjønner godt at det er litt skummelt og at det kommer litt brått på (selv om det egentlig ikke gjør det, du har kanskje hatt datoen ei stund?), men snart har du den lille i armene dine :love7Du får ha masse lykke til imorgen! Ønsker deg en fantastisk fødselsopplevelse ❤
 
Det kommer til å gå så bra. Du er snart i mål! Tenk at i morgen kommer en skjønn liten bylt til å overta hele din verden:Heartpink
 
Og trassperioden begynner snart :joyful:
Vet du hvordan det blir? Hvilken metode? Regner med at barnet ikke er prematurt lenger så kunne komme når som helst:):)
Ikke sant:hilarious:
Aner ikke. Skal på samtale på sykehuset i dag så får nok informasjon da. Er uke 38 i mra så ikke prematurt:)
 
Det blir helt supert, tvmamma030321! :D Skjønner godt at det er litt skummelt og at det kommer litt brått på (selv om det egentlig ikke gjør det, du har kanskje hatt datoen ei stund?), men snart har du den lille i armene dine :love7Du får ha masse lykke til imorgen! Ønsker deg en fantastisk fødselsopplevelse ❤
Har hatt datoen i 10 uker men plutselig så var den her:hilarious: Blir helt magisk å bli ferdig og jeg gleder meg masse til babykos:Heartred
 
Masse lykke til i morgen:Heartred
Det gleder meg så utrolig at vi alle begynner å nærme oss. Jeg har selv termin sent i mars og foreløpig ingen tegn på modning, men synes det er så hyggelig med oppdateringer av alle dere som går i gang før meg. Da føler jeg virkelig på at fødselen er nært forestående.
:wav
 
Masse lykke til! ❤❤❤
 
Back
Topp