Termin 5. februar, og nå er bare alt ubehagelig. Utrolig kjedelig, for jeg er relativt rastløs og liker å bruke helgene på turer og aktiviteter med ungene. Lagde pannekaker til frokost i dag, og bare det å steke pannekakene blir liksom tiltak og måtte sitte på treningsball. Vrak i bekkenet og mye kynnere. Ligger i badekar minst en time hver dag for å få slappet litt av i kroppen. Men også dette er vanskelig å få til når jeg får kynnere hele tiden, og magen er stor slik at det er for liten plass til å få strekt meg skikkelig ut.
Nei litt syting herfra. Tips til hva som hjelper for å få tiden til å gå litt raskere? Regner med det er det samme for flere av dere her inne nå
Nei litt syting herfra. Tips til hva som hjelper for å få tiden til å gå litt raskere? Regner med det er det samme for flere av dere her inne nå

Jeg syns også dagene er lange, så har egentlig lite tips å komme med. Jeg fyller dagene med soving, lek med toåringen og serier/film. Får ikke gjort noe aktivt siden bekkenet er helt fucked.