Baby brezza melke erstatningsmaskin

dagosi

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberbarna 19
Vi har hatt denne i rundt et år. har ikke ås mye å klage på med den. for den funker jo fint til sitt formål.

Men det jeg lurer på er om den skal spytte ut vann innimellom? Den har gjort det siden den var ny. Men det står liksom ikke noe om det i brukerveiledningen. Får vår del har det ikke hatt så mye å si da vi setter et glass som står i maskinen når den ikke er i bruk (etter at vi oppdaget at dette skjedde fra tid til annen). Men så er det en av få ting vi har kjøpt nytt, og må jo si det er litt surt om det hadde gått på reklamasjonen.

Andre som har erfaring med maskinen og vet om det faktisk bare er sånn?
 
Hva mener du spytte ut vann? Fra hvor?
Jeg mener du skal ha 2 års reklamasjonsrett på sånne ting.
 
Spytter er å ta litt i. Men det virker nesten som den skyller systemet. Så renner ut ca 50 ml når maskinen ikke er i bruk. Det kommer ut der melken kommer ut, men det er ikke pulveret i vannet, det kan komme pulver fra det kammeret som man vasker hver 4 gang om det er pulver i det. Men vannet renner stort sett ut og er ganske rent vann. Høres ut som vi må reklamere på maskinen!
 
Spytter er å ta litt i. Men det virker nesten som den skyller systemet. Så renner ut ca 50 ml når maskinen ikke er i bruk. Det kommer ut der melken kommer ut, men det er ikke pulveret i vannet, det kan komme pulver fra det kammeret som man vasker hver 4 gang om det er pulver i det. Men vannet renner stort sett ut og er ganske rent vann. Høres ut som vi må reklamere på maskinen!
Ikke sikkert vi har samme type, men vår gjør ikke det i hvert fall. Det skader ikke å høre med dem i hvert fall :)
 
Ikke sikkert vi har samme type, men vår gjør ikke det i hvert fall. Det skader ikke å høre med dem i hvert fall :)

Ja blir nødt til å ta det opp med dem. Er jo ikke så mange av de maskinene. Jeg har den nyeste versjonen da.
 
Ja blir nødt til å ta det opp med dem. Er jo ikke så mange av de maskinene. Jeg har den nyeste versjonen da.
Tviler på det er normalt uansett om man fremdeles må vaske den delen. Hvis det var en type rens slik at man ikke trengte å vaske den så ofte så hadde jeg kanskje skjønt det, men om det av og til kommer melk også så er det veldig rart.
 
Tviler på det er normalt uansett om man fremdeles må vaske den delen. Hvis det var en type rens slik at man ikke trengte å vaske den så ofte så hadde jeg kanskje skjønt det, men om det av og til kommer melk også så er det veldig rart.

Ja er ikke mye rens i det vannet som kommer. Så klarer ikke å skjønne at det har en funksjon. Kan jo være at det er luft i systemet kanskje som presser ut vannet. Er veldig uregelmessig og vi har aldri funnet noe system bak vannet. Til og med forskjellig mengde vann som kommer. Noen gang fyller det glasset halvfult andre ganger blir det bare noen dråper i glasset.
 
Back
Topp