Nattøy til amming

Sillynelly

Betatt av forumet
Jeg mangler komfortabelt og praktisk nattøy.

BH er ekstremt ubehagelig, synes jeg, og jeg opplever også at de forårsaker tette melkekanaled. Samtidig blir det lekkasjer om jeg ikke bruker overdel med plass til ammeinnlegg.

Hva sover dere i?
 
Singlet eller bar overkropp. Lå på håndkle. Byttet også ut dynen min med en jeg er mindre redd for, så kan den bare vaskes eller kastes eller noe etterpå. Hadde en klut klar til å bruke på motsatt bryst siden spruten sto ved nattammingen.
 
Jeg sov med myk amme-bh. Jeg plagdes også veldig av tette melkeganger, men gikk fint å sove med spileløs, myk bh. Den strammet jo ikke noe sted.

Ellers kan du kanskje prøve med en amme-singlet? Eller prøve å ligge på et håndkle?
 
Jeg brukte amme sports-bh som er en størrelse større enn vanlig bruk.
Har en fra hennes, men den jeg kjøpte fra Boob er selvfølgelig best.
Ellers hadde jeg tynne gensere over som var lette å dra opp.
Hadde også håndkle under til det meste av gulpingen ga seg :)
 
Noe av problemet skyldes nok at jeg ikke har BH som passer godt nok, slik at den er ukomfortabel. Men ikke lett å få skaffet en ny med kolikkbaby som vil være i armene hele tiden :eek:. Nettshoppet BH ser jeg mange fallgruver ved.
 
Jeg mangler komfortabelt og praktisk nattøy.

BH er ekstremt ubehagelig, synes jeg, og jeg opplever også at de forårsaker tette melkekanaled. Samtidig blir det lekkasjer om jeg ikke bruker overdel med plass til ammeinnlegg.

Hva sover dere i?
Noe av problemet skyldes nok at jeg ikke har BH som passer godt nok, slik at den er ukomfortabel. Men ikke lett å få skaffet en ny med kolikkbaby som vil være i armene hele tiden :eek:. Nettshoppet BH ser jeg mange fallgruver ved.
Jeg sover i ammebh, sånn myk. Evt også bare ammesinglet, men opplever at ammeinnleggene har en tendens til å havne på andre steder enn der de skal være når jeg har det på.

Netthandling kan trygt anbefales. Bestille mange typer og forskjellige størrelser, prøve i fred og ro hjemme og det eneste du taper er evt fraktkostnader. Ja, jeg digger nettshopping:hilarious:
 
Noe av problemet skyldes nok at jeg ikke har BH som passer godt nok, slik at den er ukomfortabel. Men ikke lett å få skaffet en ny med kolikkbaby som vil være i armene hele tiden :eek:. Nettshoppet BH ser jeg mange fallgruver ved.

Ikke noe problem å nettshoppe bh. Zalando og mange andre butikker har gratis frakt og fri retur, så det er bare å kjøpe, prøve, og så returnere, helt kostnadsfritt, om den ikke passer.
 
Back
Topp